جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 45935

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 1402

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 1401

در این مقاله از زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 1402 و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 1402 مطلع می شوید.

سازمان سنجش؛ جزییات برگزاری کنکور ارشد 1402 را اعلام کرد و جزئیات مربوط به زمان توزیع کارت آزمون تا شرایط لغو قبولی را شرح داد….

زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 1402

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1402:

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1402، از 8 تا 10 اسفند ماه 1402 می باشد. داوطلبان لازم است به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه آزمون و ویرایش اطلاعات ثبت نامی (در صورت لزوم) اقدام کنند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 1402

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 1402 به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. به محض انتشار کارت ورود به جلسه، لینک دریافت کارت ورود به جلسه در سایت سنجش همینجا فعال می شود:

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش منتشر شد.

لینک دریافت کارت:

لینک دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 1402

تعداد دریافت کنندگان کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1402

سازمان سنجش آموزش کشور به زودی تعداد دریافت کنندگان کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1402 برای حضور در جلسه آزمون و جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 را اعلام می کند.
تعداد شرکت کنندگان دوره قبل به شرح زیر اعلام شده بود:
  • سازمان سنجش آموزش کشور؛ عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش با اشاره به رقابت بیش از ۶۴۷ هزار داوطلب در ۱۳۷ کد رشته امتحانی در آزمون کارشناسی ارشد سال 1402، اظهار داشت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
  • وی ادامه داد: تدابیر لازم برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ۱۸۶ شهرستان و ۳۸۶ حوزه اصلی اندیشیده شده است.
  • معاون وزیر علوم با بیان اینکه در مجموع ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب (با احتساب علاقه‌مندی به شرکت در مجموعه امتحانی دوم) متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال هستند، گفت: از این تعداد ۳۳۹ هزار و ۹۰۶ نفر داوطلب زن و ۳۰۷ هزار و ۳۰۳ داوطلب مرد هستند.

بیشتر بدانید: اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد


  • وی تأکید کرد: با توجه به اینکه ۲۰ درصد معدل مقطع کارشناسی به صورت تراز در نمره کل داوطلب اعمال می‌شود و میانگین معدل مقطع کارشناسی ناپیوسته و معدل مقطع کاردانی به صورت تراز شده اعمال خواهد شد، لازم است داوطلبان دقت کنند در صورتی که مغایرتی در معدل درج شده بر روی کارت ورود به جلسه مشاهده کردند بلافاصله در سایت سازمان سنجش اقدام به ویرایش معدل کنند.
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبان لازم است برای کسب اطلاعات لازم در خصوص نحوه چاپ و ویرایش اطلاعات به اطلاعیه اعلام تاریخ چاپ کارت ورود به جلسه، محل رفع نقص آن و شهر محل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 که متعاقباً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود، مراجعه کنند.

بیشتر بدانید:

فرم ثبت نام کارشناسی ارشد


مشاوره تلفنی دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1402

برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1402، می توانید از طریق شماره تلفن مندرج در این صفحه با سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تماس حاصل فرمایید، مشاوران سامانه تحصیلی تمام مراحل دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد را برای متقاضیان عزیز در سراسر کشور انجام می دهند و فایل کارت ورود به جلسه را جهت پرینت و حضور در جلسه را برای داوطلبان ارسال می کنند.


به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی