جهت مشاوره در زمینه ثبت نام حضوری و غیرحضوری دانشگاه فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 48596

ثبت نام غیر حضوری دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲-۱۴۰۳

ثبت نام غیر حضوری دانشگاه فرهنگیان

این مقاله راهنمای ثبت نام غیر حضوری دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲-۱۴۰۳ است. دانشگاه فرهنگیان، هر سال زمان ثبت نام و پذیرش غیر‌حضوری پذیرفته‌شدگان از طریق کنکور سراسری را اعلام می کند.


زمان ثبت نام غیرحضوری و حضوری دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور 

زمان ثبت نام غیرحضوری دانشگاه فرهنگیان: پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان مقطع كارشناسی پیوسته : تجدید نظر گزینش ، اصلاحیه مصاحبه سال 1401 و افزایش ظرفیت پذیرش رشته به زودی اعلام می شود و داوطلبان می توانند به سامانه گلستان مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان جهت ورود به سیستم:

شناسه كاربری : u4012 و در ادامه شماره داوطلبی

گذرواژه:  كد ملی ده رقمی داوطلب


  • زمان ثبت نام غیرحضوری دانشگاه فرهنگیان و زمان ثبت نام حضوری دانشگاه فرهنگیان به زودی اعلام می شود. همچنین می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به زمان ثبت نام نام از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

راهنمای ثبت نام غیرحضوری دانشگاه فرهنگیان 1401-1402

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در مورد ثبت نام دانشجومعلمان پذیرفته شده در کنکور سراسری کارشناسی پیوسته این دانشگاه، شرایط ثبت نام غیرحضوری دانشگاه فرهنگیان را اعلام می کند.

احتمالا زمان ثبت‌ نام غیر‌حضوری دانشگاه فرهنگیان در شهریور ماه یا هفته اول مهر ماه خواهد بود، زمان دقیق به زودی اطلاع رسانی می شود. از پذیرفته شدگان دعوت می‌شود؛ با توجه به اطلاعیه‌های سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص شرایط و ضوابط اختصاصی دانشگاه فرهنگیان و مدارک لازم، در زمان‎های مقرر اقدامات مربوط به ثبت نام غیرحضوری دانشگاه فرهنگیان را از طریق مرورگر Internet Explore و Chrome به نشانیhttps://education.cfu.ac.ir  در سیستم جامع دانشگاهی گلستان انجام دهند.

ضروری است؛ پذیرفته‌شدگان برای آگاهی از زمان ثبت نام حضوری به اطلاعیه‌های مندرج در سامانه پردیس‌های محل قبولی خود مراجعه کنند. عدم مراجعه در مهلت مقرر برای ثبت نام غیرحضوری به منزله انصراف تلقی خواهد شد.


ثبت نام غیرحضوری و حضوری کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان 

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان به صورت حضوری و غیرحضوری انجام می شود. معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ناپیوسته ورودی سال ۱۴۰۱، را در دو مرحله غیرحضوری و حضوری اعلام کرد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان؛ ثبت نام  غیرحضوری کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان  و ثبت نام حضوری « شهریور» انجام می‌شود.
در اطلاعیه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان آمده است: تمامی داوطلبانی که اسامی آنان در ردیف پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی کارشناسی ارشد ناپیوسته آزمون سراسری از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده، می‌توانند با توجه به شرایط و ضوابط اختصاصی دانشگاه فرهنگیان مندرج در صفحات ۴۶۶-۴۶۵ “دفترچه راهنمای عملی انتخاب رشته آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد”، در زمان‌های مقرر اقدام به ثبت نام کنند.
پذیرفته شدگان باید اقدامات مربوط به ثبت نام غیرخضوری دانشگاه فرهنگیان و ثبت نام حضوری را از طریق مرورگر Internet Explorer و Chrome به نشانی education.cfu.ac.ir در سیستم جامع دانشگاهی گلستان انجام داده و برای ثبت نام حضوری با در دست داشتن مدارک لازم به پردیس محل قبولی خود مراجعه نمایند. بدیهی است مراجعه نکردن در مهلت مقرر برای ثبت نام به منزله انصراف از تحصیل پذیرفته شدگان تلقی خواهد شد.

جریمه انصراف از دانشگاه فرهنگیان (کلیک کنید)


شرایط ثبت نام نهایی دانشگاه فرهنگیان

ضوابط و شرایط ثبت نام نهایی در دانشگاه فرهنگیان مطابق با «دفترچه راهنمای عملی انتخاب رشته آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱»:
– لزوم ارائه حکم کارگزینی مبنی بر استخدام رسمی یا پیمانی در وزارت آموزش و پرورش در زمان ثبت نام در آزمون.
– داشتن حداقل سه سال سابقه خدمت اداری یا آموزشی برای دانشجویان متعهد خدمت و مستخدمین رسمی و پیمانی جدید آموزش و پرورش.
– داشتن حداکثر سابقه خدمتی برای ادامه تحصیل فرهنگیان ۲۷ سال تمام
– لزوم ارائه فرم موافقت با ادامه تحصیل تحصیل (رسمی یا پیمانی) مطابق با شرایط قید شده در دفترچه راهنمای عملی انتخاب رشته آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد
پذیرفته شدگان محترم دانشگاه فرهنگیان دقت کنند؛ نداشتن هر کدام از مدارک بالا به منزله نداشتن شرایط لازم برای ثبت نام غیرحضوری دانشگاه فرهنگیان و ثبت نام حضوری در این دانشگاه می‌باشد.
در صورتی که در ادامه مشخص گردد فرد شرایط لازم را نداشته است در هر مرحله از تحصیل و یا حتی پس از فارغ التحصیلی قبولی وی لغو می‌شود.
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام حضوری و غیرحضوری دانشگاه فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی