جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 42657

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن سال 1401

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن سال 1400

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 1401، برای کلیه واحدهای دانشگاهی پیام نور سراسر کشور آغاز شد. ثبت‌ نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه پیام نور از دی ماه آغاز شد و تا بهمن ماه ادامه دارد.


زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن سال 1401

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن سال 1401 آغاز شد. مهلت زمان ثبت نام ورودی های بهمن ماه برای دانشگاه های پیام نور سراسر کشور به اطلاع پذیرفته شدگان می رسد:

  • 🔸کلیه پذیرفته شدگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از امروز یکشنبه ۲۶ دی‌ماه تا ۲ بهمن‌ماه فرصت دارند برای ثبت نام و پذیرش غیرحضوری به سیستم گلستان دانشگاه به نشانی reg.pnu.ac.ir مراجعه کنند.
  • 🔸جزئیات نحوه پذیرش به طور کامل بر روی سیستم گلستان اطلاع رسانی شده و هر دانشجو می‌تواند با شناسه کاربری که در سیستم گلستان شرح داده شده و رمز عبور که کد ملی است، وارد سیستم شده و برای ثبت نام اقدام کند. بعد از تکمیل مراحل ثبت نام، دانشجویان باید از فردا ۲۷ دی‌ تا ۴ بهمن‌‌ماه، برای تشکیل پرونده فیزیکی و ثبت پذیرش نهایی به مرکز قبولی خود مراجعه کنند.
  • 🔸دانشجو پس از مراجعه حضوری شماره دانشجویی دریافت می‌کند و از تاریخ ۲ بهمن‌ماه می‌تواند به سیستم گلستان مراجعه کرده و با درج شماره دانشجویی خود به عنوان شناسه کاربری و شماره شناسنامه به عنوان گذرواژه، نسبت به انتخاب واحد اقدام کند.
  • 🔸طبق اعلام دانشگاه پیام نور، کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت هستند که نحوه پرداخت شهریه نیز در صفحه نخست سیستم گلستان اطلاع رسانی شده است. دانشجویان پس از پرداخت شهریه باید برای ثبت نام اصلی و انتخاب واحد اقدام کنند.

مطالب مرتبط:


مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 

کلیه دانشجویان پذیرفته شده بدون کنکور دانشگاه های پیام نور سراسر کشور می توانند برای مشاوره ثبت نام نهایی، تشکیل پرونده و ارائه مدارک لازم برای ثبت نام بهمن ماه، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایند. کارشناسان سامانه تحصیلی پاسخگو و راهنمای شما برای انجام مراحل ثبت نام نهایی هستند:

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی