کد خبر : 12386

ثبت‌نام امریه سربازی در قوه قضاییه – اعزامی شهریور ماه


در این مقاله و عنوان میپردازم و توضیح میدهیم در مورد ثبت‌نام امریه سربازی در قوه قضاییه در شهریور ماه 99 نیز به چه صورت می باشد.

شرایط امریه سربازی چیست؟

امریه سربازی مفهوم مهمی است که سازمان وظیفه عمومی کشور به آن پرداخته است و بخشی از قوانین و مقررات این سازمان به مضووع امریه تخصص یافته است. امریه به نوعی راهی برای برقراری تعادل در تعداد نیروهای حاضر در پادگان ها و یگان های نظامی است که البته به نفع سربازان و مشمولان نظام وظیفه است و می توانند دوره سربازی راحت تری داشته باشند.

امریه سربازی راهی است که سازمان وظیفه پیش روی مشمولان خدمت سربازی قرار داده است. سربازانی که به عنوان امریه پذیرفته می شوند نیازی نیست که تمام شبانه روز را در پادگان ها خدمت کنند، بلکه مدت زمان خدمت برای این افراد مانند کارمندان سازمان های امریه گیر تنها نصف روز می باشد.

مراحل گرفتن امریه سربازی

* حداقل باید 2 الی سه ماه پیش از تاریخ اعزام برای امریه اقدام کنید.
* نباید در خدمت غیبت داشته باشید.
* در برخی از سازمان ها کسری خدمت پذیرفته نیست (بیش از 3 ماه) ولی بعضیی ها می پذیرند.
* انتخاب محلی خدمت با سازمان مربوطه است و همچنین  مگر اینکه از محل مورد نیا ز خود نامه ای مبنی بر نیاز آنها به سازمان ارائه دهید در غیر این صورت انتقال بعدی بسیار مشکل است
* مدت زمان امریه جزو سوابق استخدامی شما محسوب می شود
* امکان انصراف از امریه بعد از پذیرفته شدن آن وجود ندارد.


بیشتر بدانید:

استعلام سربازی با کد ملی


.

آغاز ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه قضاییه

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه عنوان کرد: فرایند ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه قضاییه، اعزامی شهریور ماه 1399 آغاز شده است.

طبق گزارش های منشر شده از سوی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام  و بیان کرد:

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند بنابر اعلام امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه  در حال حاضر فقط مشمولین اعزامی شهریور ماه مجاز به ثبت نام هستند و زمان ثبت نام متقاضی امریه اعزام 1399/06/01 از امروز مورخ 99/03/24 آغاز  و شروع می‌گردد و تا ساعت ۱۶:۰۰ بعد از ظهر روز شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۳۱ پایان  خواهد یافت.

لازم به ذکر و توضیح میباشد که  استان هایی که قابل دسترسی نمی باشند  سهمیه امریه آنها به اتمام رسیده است  و به هیچ وجه امکان پذیرش و ثبت نام اعزام شهریور ماه در استان های مذکور وجود ندارد.



بیشتر بدانید:

مدت خدمت سربازی در سال 1401 چند ماه است



متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در تاریخ مقرر با مراجعه به (( سامانه ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه قضاییه )) ( www.amrie.qazahrm.ir) در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

در هنگام ثبت نام فیلدها را با دقت کامل تکمیل نموده و سپس کلیه مدارک اعلام شده را به صورت یکجا در یک فایل pdf پیوست و ارسال نمایید.




 نکته: در خصوص افرادی که ثبت نام‌شان کامل نبوده اقدامی میسور نمی باشد.در خصوص دوره بعدی اعزام متعاقباً  در این مقاله و مطلب اطلاع رسانی خواهد شد.



سامانه صدای مشاور


بیشتر بدانید:

ترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی 


.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی