کد خبر : 12018

امریه خدمت سربازی در ستاد اقامه نماز کشور 1401-1402


در این مطلب و عنوان  قصد داریم بپردازیم و توضیح دهیم در مورد امریه خدمت سربازی در ستاد اقامه نماز در سال 1401-1402 و همچنین رشته های مورد پذیرش برای  امریه این سازمان چه رشته ها و کدام گروه تحصیلی می باشد.

مفهوم امریه چیست؟

امریه سربازی مفهوم مهمی است که سازمان وظیفه عمومی کشور به آن پرداخته است و بخشی از قوانین و مقررات این سازمان به مضووع امریه تخصص یافته است. امریه به نوعی راهی برای برقراری تعادل در تعداد نیروهای حاضر در پادگان ها و یگان های نظامی است که البته به نفع سربازان و مشمولان نظام وظیفه است و میتوانند دوره سربازی راحت تری داشته باشند.

هدف از امریه سربازی چیست؟؟

امریه سربازی راهی است که سازمان وظیفه پیش روی مشمولان خدمت سربازی قرار داده است. سربازانی که به عنوان امریه پذیرفته میشوند نیازی نیست که تمام شبانه روز را در پادگان ها خدمت کنند، بلکه مدت زمان خدمت برای این افراد مانند کارمندان سازمان های امریه گیر تنها نصف روز می باشد.


جذب سرباز امریه در ستاد اقامه نماز کشور


معرفی سازمان ستاد اقامه نماز کشور:

ستاد اقامه نماز کشور  نهاد حاکمیتی و غیر انتفاعی و بین المللی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری نیز   می باشد که با شناسه ملی ((14007104829)) در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور (( سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور)) به ثبت رسیده و مطابق با ضوابط اداری و مالی و استخدامی ابلاغی از سوی دفتر مقام معظم رهبری و همچنین مفاد اساسنامه که به تصویب هیات امنای ستاد رسیده   اداره می شود.

همچنین اجلاس سراسری نماز هر ساله با پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با مشارکت دستگاه های اجرایی کشور برگزار می گردد. پیام های سالانه معظم له به اجلاس بازخوردی از فعالیت های اجرا شده در طول سال در حوزه نماز در سراسر کشور و با نگاهی عمیق بر مبنای آسیب شناسی متقن و با ارایه راهبردی برای فعالیت های دستگاه ها در طول سال بوده و مسیر برنامه ها و فعالیت های مرتبط را راهبری و معین می نماید.

سازمان ستاد اقامه نماز کشور در نظر دارد از میان مشمولین و سربازان خدمت مقدس سربازی اعزامی، تعدادی از افراد واجد مشمولان  شرایط امریه را به شرح زیر جذب می کند.


مطالب سایت ما را دنبال کنید…



بیشتر بدانید:

استعلام سربازی با کد ملی


.

شرایط و نحوه جذب امریه ستاد اقامه نماز کشور

1* اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه

2* دارا بودن شرایط جسمی و روحی متناسب با خدمت

3* دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی و یا کارشناسی ارشد صرفا در رشته های روابط عمومی ، خبرنگاری و ارتباطات، کامپیوتر، حسابداری

4* بومی بودن متقاضی در شهر تهران

5*داشتن تجربه مؤثر متناسب با مدرک تحصیلی

6*نداشتن غیبت در اعزام به خدمت

7*  عدم ترخیص موقت از خدمت




بیشتر بدانید:

مدت خدمت سربازی در سال 1401 چند ماه است




نکته قابل توجه :   همچنین دارا بودن هر یک از تخصص های خبرنگاری، گرافیک و تدوین، شبکه های کامپیوتری، امور اجرایی، پشتیبانی و کارپردازی اولویت محسوب می شود.



سامانه صدای مشاور


به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی