جهت مشاوره در زمینه مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402-1403

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 26892

مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402-1403

مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-1400
در این مقاله از مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402-1403 مطلع می شوید. دانشگاه آزاد دو نوبت در سال پذیرش بدون کنکور دارد. داوطلبان در مهلت اعلام شده می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.
  • زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته مهر و بهمن 1402
  • زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته مهر و بهمن 1402
  • زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته مهر و بهمن 1402 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1402-1403

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای سال تحصیلی 1402-1403 ، در دو نوبت انجام می شود. مهلت نوبت اول برای پذیر مهر، در تیر ماه است. مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورود بهمن ماه، از 3 تا 8 بهمن آغاز می شود. احتمال تمدید مهلت ثبت نام نوبت دوم بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی بهمن ماه  1402 وجود دارد. 

ثبت نام بهمن ماه 1402:

اطلاعیه ثبت نام بدون کنکور در سایت دانشگاه آزاد منتشر شد،ثبت نام رشته های بدون کنکور در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته از تاریخ 3 تا 8 بهمن ماه آغاز می شود. ثبت نام بدون کنکور و صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد برای ورودی بهمن 1402، از تاریخ 3 تا 8 بهمن ماه آغاز می شود و لازم است متقاضیان وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد شوند.

مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی آغاز شده بود:

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد- بهمن1402

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد- بهمن 1402

💥هم اکنون لینک ثبت نام بدون کنکور و صرفا براساس سوابق تحصیلی مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد در سایت سنجش و پذیرش این دانشگاه قرار گرفته است. داوطلبان می توانند با در دست داشتن مدارک ثبت نام به سایت مذکور مراجعه نمایند.

خبر فوری تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در تکمیل ظرفیت بدون کنکور و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می رساند ثبت نام و انتخاب رشته آغاز شده و تا مهلت مقرر ادامه خواهد داشت.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1402

ثبت نام مهر ماه 1402:
هر سال ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ نوبت مهر ماه همزمان با ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری و پس از انتشار نتایج کنکور سال جاری در بازه زمانی مرداد ماه می شود.

مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی آغاز شده بود:

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد- مهر 1402

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد- مهر 1402

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1402

آغاز ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی نا پیوسته مهر ماه 1402دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد:
ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی نا پیوسته مهر ماه 1402دانشگاه آزاد اسلامی
 بدینوسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی می رساند ، ثبت نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول پذیرش آنها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است.
آغاز ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی نا پیوسته مهر ماه 1402دانشگاه آزاد اسلامی بدینوسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی می رساند ، ثبت نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول پذیرش آنها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است. داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی ، در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده درآزمون سراسری(به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی ) تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال 1402 که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می­ باشند( به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی) می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی  www.azmoon.org  نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. داوطلبان لازم است با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام نمایند.

داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروههای هنر و زبان خارجی شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند در صورت تمایل رشته/ محل های این گروه را در میان انتخاب های یکصدگانه خود منظور نمایند.

داوطلبانی که رشته/ محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی نمی یابند ، توجه داشته باشند که بیش از 95 درصد رشته / محل های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون هستند که در صورت تمایل با مراجعه به سامانه  www.azmoon.org می­ توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است ابتدا از وجود رشته / محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به پرداخت وجه انتخاب رشته دوره مربوطه کنند.

تمدید مهلت زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی پیوسته نیمسال اول پذیرش آنها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است

تمدید ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته  1402 دانشگاه آزاد اسلامی :


داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی   www.azmoon.org  ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی ، در صورت تمایل و داشتن شرایط با  تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.


مشاوره ثبت نام غیرحضوری بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402-1403

برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و انجام مراحل ثبت نام بدون کنکور میتوانید با سامانه تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه هر روز حتی در ایام تعطیل زا ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما عزیزان هستند:

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی