جهت مشاوره در زمینه تعویق برگزاری امتحانات مدارس در سال 1400

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 32078

تعویق برگزاری امتحانات مدارس در سال 1400

تعویق برگزاری امتحانات مدارس در سال 1400

تعویق امتحانات مدارس از خرداد به تیر ماه 1400 (برای تمام پایه ها)

قرار بر این بود که امتحانات پایان ترم مدارس در خرداد 1400 برگزار شود. احتمال لغو امتحانات خرداد و برگزاری امتحانات مدارس در تیر ماه وجود دارد. احتمالا امتحانات برای تمام پایه ها حتی پایه نهم به صورت غیرحضوری است و فقط دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان نهایی حضوری در تیرماه خواهند داشت. رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در این خصوص شرح داد :

تعویق امتحانات مدارس از خرداد به تیر ماه 1400 (برای تمام پایه ها)

تعویق امتحانات مدارس از خرداد به تیر ماه 1400

احتمال تعویق امتحانات مدارس از خرداد به تیرماه 1400 اعلام شد. قرار بود امتحانات مدارس در خرداد ماه برگزار شود ،اگر ستاد مبارزه با کرونا اجازه دهد امتحانات مدارس با تعویق در تیرماه برگزار می شود. رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در این خصوص شرح داد :

  • سلامت دانش‌آموزان همواره در اولویت است بنابراین اگر ستاد کرونا تشخیص دهد برگزاری امتحانات حضوری در خرداد ماه میسر نیست، امتحانات را به تیرماه منتقل می‌کنیم و باز هم تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.
  • رئیس  مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش شرح داد،  در مناطقی که امکان حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدرسه، وجود داشته باشد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امتحانات به صورت حضوری برگزار می‌شود
  • بنابراین براساس رنگ‌ بندی مناطق می‌توان گفت در مناطق آبی، امتحانات به صورت حضوری و در سایر مناطقی که امکان حضور دانش‌آموزان در مدرسه وجود ندارد در همه پایه‌های تحصیلی به استثنای پایه‌های نهم و دوازدهم، امتحانات به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.
  • با توجه به تأثیر نتایج امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم در سرنوشت دانش‌آموزان و بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، امتحانات پایه‌های مذکور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و نظارت مراقبین بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود تا ارزشیابی دقیق‌تری از آموخته‌های دانش آموزان به عمل آید.
  • انتخاب رشته تحصیلی در پایه نهم و ادامه تحصیل در رشته‌های بدون کنکور بعد از پایه دوازدهم، که صرفا براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد را از دلایل حضوری بودن امتحانات دو پایه تحصیلی مذکور است. بنابراین سؤالات امتحانی پایه نهم به صورت هماهنگ استانی طرح و به صورت مدرسه‌ای اجرا می‌ شود. همه عوامل برگزار کننده امتحانات نیز از کادر خود مدرسه انتخاب می‌شوند.
  • سؤالات هماهنگ استانی، توانایی‌های دانش‌آموزان یک استان و یا یک منطقه را به صورت یکسان می‌سنجد تا در ادامه بتوان آنها راجایابی کرد، بنابراین اگر در یک منطقه‌ای انتخاب رشته را باز بگذارند، ممکن است در یک رشته تراکم و در رشته دیگر متقاضی بسیار کمی وجود داشته باشد و این موضوع علاوه بر اینکه توازن رشته‌ای را از بین می‌برد و نیروی مورد نیاز بازار کار تأمین نمی‌شود، بلکه خود دانش‌آموز نیز چون رشته‌ای را بدون دارا بودن استعداد و توانمندی لازم، انتخاب کرده است ممکن است در ادامه تحصیلش دچار اخلال شود.

** تا زمان برگزاری امتحانات، احتمال تعویق امتحانات خرداد وجود دارد. زیرا تصمیم گیرنده نهایی ستاد مبارزه با کرونا است.

  • 🔹ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرد،  نتیجه نهایی این تصمیم (نحوه برگزاری امتحانات) در جلسه ستاد ملی که در روزهای آتی برگزار می‌شود، مشخص و اعلام خواهد شد.

تعویق برگزاری امتحانات مدارس در سال 1400 1

سخنگوی ستاد ملی کرونا: در جلسات کارشناسی مقرر شد هیچ آزمونی از قبیل کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد در خرداد ماه برگزار نشود. این موضوع شنبه در ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب می شود و اطلاع رسانی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

خبرفوری :

** امتحانات مدارس در موعد مقرر برگزار خواهد شد. دانش اموزان آماده شرکت در امتحانات در اردیبهشت و خرداد باشند.

برگزاری امتحان جبرانی برای غایبان امتحان خرداد پایه نهم و دوازدهم :

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش اعلام کرد:

🔻از غایبان موجه امتحانات حضوری پایه نهم دو هفته بعد از آخرین امتحان و پایه دوازدهم دوباره آزمون گرفته می‌شود.

✅ برگزاری آزمون جبرانی برای دانش آموزان کرونایی در مرداد و شهریور؛ ثبت در نمرات خردادماه

مشاور وزیر آموزش و پرورش در سنجش و پایش کیفیت آموزشی :

  • 🔹 طراحی وزارت آموزش و پرورش برای آزمون های نهایی این است که تا ۳۰ درصد از حجم مطالب درسی را کاهش داده است. برای پایه دوازدهم هم این حذفیات به سازمان سنجش ارائه شده است که سوال در کنکور از این بخش ها طراحی نشود.
  • 🔹 اگر دانش آموزی در پایه نهم کرونا دارد اشکالی ندارد و می‌تواند در امتحان شرکت نکند ما یک آزمون جبرانی در اواخر تیر و اوایل مرداد داریم که می تواند در همان آزمون شرکت کند. اگر نتوانست می تواند در آزمون شهریور شرکت کند. اگر گواهی داشته باشد که در خرداد کرونا داشته است، نمره اش در بخش امتحانات خرداد ثبت می شود.
  • 🔹 برای پایه دوازدهم هم همین طور است و اگر کسی کرونا داشت و نتوانست شرکت کند در شهریور شرکت می کند و یک کمیسیون خاص مدارک را بررسی می کند و اگر تایید شد نمره اش برای خرداد ثبت می شود. بنابراین خانواده ها نگرانی از این بابت نداشته باشند.

نحوه طراحی سوالات امتحان پایان سال تحصیلی مدارس 1400

  • نحوه طراحی سوالات امتحان پایان سال تحصیلی مدارس در سال 1400 ومبنای طرح سؤالات امتحانی در شرایط کرونایی را بخشنامه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی است.
  • مدرسه باید از ازدحام دانش‌آموزان در هنگام برگزاری امتحانات حضوری جلوگیری کند و دستورالعمل‌های بهداشتی را مجدانه اجرا کنند و مراقبان سلامت، الزاما حضور داشته باشند و از حضور دانش آموزان بدون ماسک در حوزه امتحانی، جلوگیری کنند.
  • دانش آموزانی که به هر دلیلی نتوانند در امتحانات حضور یابند، اگر آمار قابل توجهی داشته باشند، برای اینکه قبولی آنها به شهریور موکول نشود، تدابیری از سوی کمیسیون‌های خاص شورای عالی آموزش و پرورش اندیشیده شده است. بر اساس دستورالعملی که به استان‌ها ارسال کردیم، اختیارات برگزاری امتحانات را به استان‌ها واگذار کردیم تا بر اساس شرایط کرونایی هر منطقه تصمیم مقتضی اتخاذ شود.

نحوه برگزاری غیرحضوری امتحانات مدارس 1400

  • «آزمون کتاب باز» یکی از شیوه‌های نوین است و این روش در دانشگاه‌ها مرسوم است. با توجه که برای پاسخ به چنین آزمونی باید به چند منبع مراجعه کنیم این نوع آزمون‌ها ورزیدگی بیشتری ایجاد می‌کند. البته شیوه‌های نوین آزمون‌ها نیازمند آموزش نیز هستند و باید در این خصوص دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای معلمان برگزار شود و آنها مقالات و منابعی را  مطالعه کنند تا با چگونگی آزمون‌های کتاب باز آشنا شوند همچنین، به جای یک ساعت باید یک روز به دانش‌آموز فرصت پاسخگویی داد تا دانش‌آموز، همه منابع را بررسی کند.
  •  قبل از برگزاری آزمون پایانی، اولیای دانش‌آموزان در ارزیابی فرزندانشان باید از معلمان جدی‌تر باشند و فضایی را با نظارت خود فراهم کنند تا عمق یادگیری فرزندشان در آموزش‌های مجازی سنجیده و ضعف‌های دانش‌آموزان معین و برای رفع آن اقدام شود.
  • رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، در پاسخ به سؤال امکان استفاده از سایر اپلیکیشن‌ها در کنار «شاد»، برای برگزاری امتحانات، اظهار کرد: در برگزاری آزمون‌ها، علاوه بر بهره‌مندی از بستر «شاد»، استفاده از سامانه‌های بومی مورد تأیید شورای مدرسه بلامانع است. البته استفاده از شاد همواره باید در اولویت باشد.
  • وی در پاسخ به سؤالی در خصوص «امتحانات پایانی دانش آموزان پایه نهم مدارس شبانه روزی» و محدودیت‌های تردد، اظهار کرد: امکان مهمان شدن از جمله شرایطی است که برای دانش‌آموزان پایه نهم مدارس شبانه‌روزی که فاصله منزل‌شان تا مرکز شبانه‌روزی زیاد است، فراهم شده است تا در مدارس دیگر نزدیک محله‌شان در آزمون‌های حضوری شرکت کنند. سایر پایه‌های شبانه روزی ضرورتی به حضور در مدرسه ندارند و در فضای مجازی در آزمون‌ها حاضر می‌شوند.
  • با توجه به شیوع کرونا و همچنین برگزاری انتخابات، با شرایط ویژه‌ای روبه رو هستیم با توجه به عضویت بسیاری از فرهنگیان در حوزه‌های برگزار کننده انتخابات و استفاده از مدارس به عنوان حوزه‌های رأی گیری، امتحانات باید به گونه‌ای برگزار شود که با انتخابات تداخل پیدا نکند. بنابراین امتحانات حضوری از 27 اردیبهشت ماه آغاز و در 24 خرداد ماه پایان می‌یابد. البته اگر شیوع کرونا در ایام مذکور شدت یابد، آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا خواهد بود.
  • سلامت دانش‌آموزان همواره در اولویت است بنابراین اگر ستاد کرونا تشخیص دهد برگزاری امتحانات در خرداد ماه میسر نیست، ما امتحانات را به تیرماه منتقل می‌کنیم و باز هم تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و در آن صورت احتمالاً کنکور نیز جابجا خواهد شد. البته همه این موارد در حد پیش بینی است و تا کنون هیچ تصمیمی در این باره  اتخاذ نشده است، تأکید می‌کنم؛  ضروری است که ما امتحانات را قبل از کنکور سراسری برگزار کنیم تا بتوانیم سوابق تحصیلی دانش‌آموزان کنکوری را به سازمان سنجش ارسال کنیم.در پایه نهم نیز به وسطه تأثیر در فرآیند انتخاب رشته و هدایت تحصیلی از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • با توجه به سهم عملکردی که پایه نهم در فرم‌های هدایت تحصیلی دارد، اگر این امتحانات برگزار نشود، دانش آموزان پایه نهم در ادامه تحصیل با مشکل مواجه می‌شوند و ممکن است به ترک تحصیل افراد نیز منجر شود اما اینکه امتحانات پایه نهم به تیرماه منتقل شود، نیازمند مصوبه مراجع ذی صلاح است.

حذفیات امتحانات مدارس 

  • آموزش و پرورش اعلام کرد «حذفیات محتواهای درسی از آزمون پایانی» گفت: براساس دستورالعمل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مناطق مختلف با توجه به شرایط کرونایی و رنگ بندی‌های صورت گرفته،  اقدام به تدریس محتوای درسی کرده‌اند و بر همان اساس نیز ارزشیابی از محتواهای تدریس شده به عمل می‌آید.
  • ما در خواست کردیم تا در خصوص محتوای امتحانات پایه نهم نیز مانند پایه دوازدهم، وضعیت قرمز مبنا قرار گیرد و پاسخی که دریافت شد، این بود که اگر امتحانات پایه نهم استانی، برگزار شود این موضوع بلامانع است. بنابراین دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، به تمامی واحدهای مربوطه ستادی و مدرسه‌ای ابلاغ شده است. قطعاً همه مدیران و معلمان از این دستورالعمل مطلع هستند و اگر کسی ابهامی در این زمینه داشته باشد می‌تواند به پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و یا سازمان پژوهش مراجعه تا از بخش‌های حذف شده کتاب‌های مختلف مطلع شود.
  • آموزش و پرورش در خصوص مدارس ویژه پرورش استعدادهای درخشان، گفت: در پایه ششم به هفتم تأکید آزمون بر سنجش هوش و استعداد دانش آموزان است و کمتر به محتوای درسی پرداخته می‌شود. اما در پایه نهم به دهم نیز به همین روش است، البته کمی بیشتر از محتوای دروس سوال می‌آید اما در خصوص مدارس نمونه دولتی باید گفت که طرح سؤالات به خود استان‌ها واگذار شده است البته ستاد امتحانات استان، شرایط کرونایی را نیز لحاظ خواهند کرد.
  • رئیس  مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی شرح داد در دستورالعملی که به عنوان «شیوه ارزشیابی پایان سال»  و اول اردیبهشت به استان‌ها ابلاغ شده، در خصوص امتحانات شاخه فنی‌وحرفه‌ای وکاردانش، دروس این رشته‌ها را به دو دسته، دروس عمومی و شایستگی‌های غیرفنی و شایستگی‌های تقسیم کردیم و همانند آزمون‌های پایه دهم و یازدهم شاخه نظری، با مرجعیت معلم و نظارت مدیر مدرسه می‌تواند با شیوه‌های چند گانه ارزیابی شود.
  • براساس دستورالعمل مذکور،  سنجش دروس شایستگی‌های فنی‌حرفه‌ای وعملی و استانداردهای مهارت در شاخه کاردانش و کارورزی و کارآموزی، اولاً باید حضوری و تا 15 مردادماه انجام شود. در این بازه زمانی هر گاه ستاد مبارزه با کرونا منطقه، وضعیت را آبی اعلام کرد و امکان حضور دانش آموزان فراهم شد دانش آموزان می‌توانند بر اساس برنامه مدرسه حضور پیدا کنند و آموزش و ارزشیابی را توامان انجام دهند. برای کارورزی و کارآموزی نیز در این شیوه نامه مشخص شده که دانش آموز در چه شرایط می‌تواند در مدرسه حضور یابد و در آزمون‌ها شرکت کنند؛ به طورکلی حتی اگر آزمون‌های مذکور در مردادماه هم انجام شود برای دانش آموزان «قبولی در خرداد ماه» در کارنامه آن‌ها ثبت می‌شود.

تعویق برگزاری امتحانات مدارس در سال 1400 2 مشاهده نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم مدارس

نحوه ارزشیابی دوره ابتدایی سال 1400

  • در پایه اول و دوم آموزش ابتدایی، ارزشیابی دروس براساس اطلاعات و شواهد جمع‌آوری شده، مطابق اهداف درسی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش، انجام می‌گیرد. در «درس فارسی» آزمون عملکردی، در مناطق آبی به صورت حضوری، و در مناطق زرد و نارنجی و قرمز، به شکل غیرحضوری و با نظارت مدیر مدرسه انجام می‌شود.
  • در پایه ششم ارزشیابی بر اساس اطلاعات و شواهد جمع‌آوری شده و مطابق «اهداف برنامه درسی مصوب»، به اضافه برگزاری آزمون‌های عملی کلاسی در «دروس فارسی»، «ریاضی» و «علوم»؛ در مناطق آبی، حضوری و در مناطق زرد، نارنجی و قرمز، به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. در پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم در مناطق زرد، نارنجی و قرمز به معلم اختیار داده شده تحت نظارت مدیر مدرسه از طریق آزمون‌های آنلاین و سایر شیوه‌های ارزشیابی مثل پوشه کار آزمون‌های کتاب باز، عملکردی، شفاهی و برخط و برون خط، امتحانات برگزار شود.
  • انجام تکالیف و پروژه‌ها را از جمله روش‌های ارزشیابی است. معلم می‌تواند ارزیابی را به خود دانش‌آموزان واگذار کند و آنها از طریق صوت و فیلم پاسخ‌های خود را ارائه کنند. معلم می‌تواند نمره پایانی را به فعالیت مختلف دانش‌آموز تخصیص و با توجه به امکانات دانش‌آموزانش، آزمون برگزار کند.
  • «ارزشیابی شایستگی محور» مطرح شده است. در این نوع ارزشیابی؛ تأکید بر آزمون‌های عملکردی است و به جای پرداختن به فعالیت‌های ذهنی، مهارت‌های دیگر هم سنجیده می‌شود حتی نگرش یادگیرنده نیز در لابلای فعالیت‌ها، سنجیده می‌شود و بحث دانش، نگرش و مهارت‌های یادگیرنده که شایستگی فرد را تشکیل می‌دهد، مورد سنجش قرار می‌گیرد.

پاسخ به سوالات دانش آموزان از سوی رئیس  مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی 

  • وی در پاسخ به پرسشی در مورد مقایسه کیفیت امتحانات «سال کرونایی گذشته» با سال‌های قبل از آن، اظهار کرد: در همه دنیا وضعیت شبیه هم هست در اجلاس اخیر وزرای  آموزش و پرورش جهان، در خصوص تغییر آموزش‌ها به مجازی، مطالبی ارائه شد که حاکی از افت کیفیت آموزشی در دوره کرونایی است. اما شکی در این نیست که،  تمام تلاش برای جلوگیری از توقف آموزش‌ها  به کار گرفته شد و ما شاهد حجم عظیمی از ایثارگری‌های معلمان برای پوشش تحصیلی دانش آموزان بودیم.
  • وی ادامه داد: البته در کیفیت سنجش سال قبل با سال‌های قبل از آن، تفاوت وجود دارد، اما تفاوت معنا‌داری وجود ندارد و این  دستاورد نتیجه تلاش و همت معلمان است و بخشی نیز به مراقبت خانواده‌ها وتلاش دانش آموزان و بخشی را نیز  مدیون اصلاح  شیوه‌های برگزاری امنحانات هستیم.
  • رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، تصریح کرد: استفاده از شیوه‌های چندگانه برای سنجش پایانی را همواره توصیه کرده‌ایم، زیرا استفاده از فیلم، صوت، تصویر، پروژه و … در ارزشیابی پایانی می‌تواند کیفیت سنجش را افزایش دهد و اعتبار بیشتری به نمرات دانش آموزان می‌دهد.
  • وی گفت:  همان طور که در تست سلامت،  از خود دانش آموز نمونه برداری می‌شود تا برای درمانش چاره‌ای اندیشیده شود، از خانواده‌ها استدعا دارم که همکاری کنند تا خود دانش آموز به سؤالات امتحانی پاسخ دهد تا برای رفع نقایص او چاره‌ای بیندیشیم و برای رفع عقب ماندگی آنها تدابیری اتخاذ شود و دانش آموزی که درس را به خوبی فرا نگرفته است می‌تواند کمک بیشتری از معلم بگیرد و یا از منابع مختلف برای تقویت خود بهره مند شود.
  • وی تصریح کرد: اگر دانش آموز مطالبی را به خوبی فرا نگیرد، قطعاً در سال بعد دچار مشکل خواهد شد زیرا مطالب یک پایه تحصیلی مبنای مطالب کلاس بالاتر است. بنابراین بین دروس پایه‌ های مختلف تسلسل وجود دارد پس اگر دانش آموز در یک موضوع درسی تسلط لازم را نداشته باشد در ادامه دچار مشکل می‌شود بنابراین اولیا نظارت داشته باشند که سنجش به درستی انجام شود.
  • ساکی در پایان خاطرنشان کرد: دو توصیه دارم، اول؛ اولیا توجه داشته باشند که ما نیز خود جز اولیا هستیم و تمام تلاش خود را برای موفقیت دانش آموزان به کار می‌گیریم اگر اصرار بر حضوری بودن امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم داریم به واسطه تأتیر امتحانات این دو پایه در سرنوشت دانش‌آموزان است. لذا همکاران نیز شرایط را به شکل مطلوبی فراهم کنند تا اولیا با خیالی آسوده دانش آموزان را به جلسه امتحانی بفرستند و توصیه دوم این است  که، اولیاء شرایط را به گونه‌ای رقم بزنند که دانش آموزان خود همه سؤالات را پاسخ دهند تا برای عقب افتادگی‌های احتمالی او چاره اندیشی شود.
به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه تعویق برگزاری امتحانات مدارس در سال 1400

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 64 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کنکوری ۱۴۰۰ فلک زده یکشنبه , 16 می 2021 - 23:28

الان یازده شبه و فردا ما امتحان دینی داریم…خوب مث ادم بگید تکلیف چیه؟؟؟؟ ما بریمم میفتیم باز شهریور میایم باز جونمون تو خطره…خدا خیرتون نده انشاالله که آرامشمون رو گرفتید:///

مهدی پور یکشنبه , 16 می 2021 - 18:28

ترا خدا ازمون ها را عقب بیاندازید به خدا آرامش نداریم

آخر چرا تصمیمات شتاب زده می گیرید بعد که چند نفر دیگر هم از بین رفتند آه و افسوس بخوریم واقعا دریغ از این آدم

ناشناس یکشنبه , 16 می 2021 - 0:34

سلام میگم این ها واقعیه یعنی الان غیر حضوری امتحان ها

سههیلا شنبه , 15 می 2021 - 22:43

بچه ها چیشد عقب میوفته یان؟

پورعلی شنبه , 15 می 2021 - 20:42

تورو خدا به تعویق بندازین. به قرآن ماهم ادمیم جون داریم. خودتون جلسات غیر حضوری برگزار میکنین بعد از ما انتطار دارین بیایم و حضوری امتحان بدیم😢

مادر یه دوازدهمی شنبه , 15 می 2021 - 17:23

مسئولان محترم شما دارید لجبازی میکنید اونم با کی با قشر دانش اموز لطفا ازمونا رو عقب بندازید اگه خدای نکرده این بچه ها مبتلا بشن عواقب جبران ناپذیری داره ولی اگه ازمونا عقب بیفتن هیچ اتفاق خاصی نمیفته

Mehran شنبه , 15 می 2021 - 11:11

من واقعا درک نمیکنم چطور شما حساب کردین شده ۳۰ درصد؟
اون بیشتر بدانیم و پاورقی و دانش تکمیلی و اینارم حساب کردین شده ۳۰ درصد؟ ولی بازم نمیشه. از بعضی دروس اصلا چیزی حذف نشده

تارا شنبه , 15 می 2021 - 10:11

لطفا یکی بگه برای گرفتن گواهی سلامت باید توی همون سامانه واکسن ثبت نام کنم؟ آخه پارسال همون بوده، امسال انگار سایت دیگه ای نیست!! اگه هست بگید لطفا

پیغمبر CH شنبه , 15 می 2021 - 2:24

به نام خدا ، سلام من یک دانش آموز نوهمی می باشم .
به اصلاح سطح گنجایش دانش آموزان چه نوهمی و چه دوازدهم کایش پیدا کرده ( یعنی حفظ کردن دچار مشکل و تمرکز نکردن درباره یک موضوع ) .
باید کمی وقت بخواهیم که با کمک والیدین سعی کنیم که به توانیم تا بخش غیر فعال شده مغز مان را باز گردانیم ، مجزای باشد بهتر است .
😷

امیرعلی جمعه , 14 می 2021 - 19:13

سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت نمایندگان و مسوولان عزیز.عید سعید فطر رو خدمت شما تبریک عرض می کنم و از خداوند ارزوی قبولی طاعات و عبادات همگی را در درگاه حق دارم . لطفا و خواهشا به طور جدی پیگیر کار ما باشید . خیلی از دوستان بنده و
خود من امروزه در روحی و روانی خوبی نداریم . خود من دچار پرخوری عصبی شده ام . وافعا داریم از بلاتکلیفی رنج می بریم . ما دانش آموزان دوازدهمی و نهمی خواستار تعویق امتحانات هستیم . امروز 10 هزار ابتلا و 202 نفر کشته داشتیم . شاید امار کمی پایین اومده باشه ولی جز آمار های بالا به حساب میاد . چرا امتحانات ارشد و وکالت و غیره و غیره به تعویق بیفتد ولی امتحانات ما دانش موزان نه . در حالی که امتحانات ما 10 بار تکرار خواهد شد ولی امتحان ان ها فقط یکبار بوده . از گوش تا گوش ایران خواستار تعویق هستن ولی هیچ مسؤل مرتبط به این امر خواسته مردم را نمی شنود یا خودش را به نشنیدن میزند .
ما مسؤلان را بابت پیگیری مشکلات نیاز داریم نه اینکه فقط حرف خودشونو بزنن . تازه این مسؤلان چرا فکر می کنن در هر مدرسه 20 الی 30 دانش آموز وجود دارد . به خدا قسم می خورم که هر حوزه بیشتر 50 دانش اموز خواهد داشت . لطفا صدای ما باشید در این مطالبه همگان #تعویق_امتحانا

دوازدهمی جمعه , 14 می 2021 - 14:05

امتحاناتمون روغیر حضوری کنید(:

حسین جمعه , 14 می 2021 - 4:09

آزمون دادن دانش آموزان در این شرایط باعث به خطر افتادن جان خانواده ها میشود، امتحانات نهایی را یه تعویق بیندازید.

علی محبی چهارشنبه , 12 می 2021 - 22:01

همونطور که همه آزمونها رو تعویق دادین امتحان بچه های مارو هم تعویق بدید.بچمونو از سر راه نیاوردیم بفرستیم تو جهنم.زورتون به این بچه ها رسیده فقط

یه دوازدهی چهارشنبه , 12 می 2021 - 21:11

لطفا آزمون ها را به عقب بیاندازید . برای سلامت ماندن جان خانواده ها و مردم جان هر یک انسان با ارزش تر از هر چیزی در دنیاست خواهش میکنم باعث نشید جان خانواده هایمان و مردم بخاطر امتحانات ما و تصمیم شما به خطر بیافتد

نهمی چهارشنبه , 12 می 2021 - 17:03

سلام
نهم های پارسال رو با امسال مقایسه نکنید
نهم های پارسال فقط ۳ ماه مجازی شدن یعنی ۸۰ درصد کتاب رو قبل از شیوع کرونا تدریس شده بود اما ما از ۱۵ شهریور کاملا مجازی درس خوندیم و خیلی از درس ها رو متوجه نشدیم عادلانه نیست که ما حضوری امتحان بدیم
ما کلا مجازی درس خوندیم پس مجازی هم امتحان بدیم

یه دوازدهمی سه‌شنبه , 11 می 2021 - 14:33

چرا همه آزمون ها به تعویق افتاده به جز امتحانات نهایی
خواهش میکنم امتحانات نهایی هم به تعویق بندازید باور کنید امسال درس خواندن شرایط بسیار سختی برای دانش آموزان رقم زد
لطفا عقب ندارید تا بتوانیم تسلط کافی را کسب کنیم

دانش آموز جمعه , 14 می 2021 - 12:24

باسلام.
اولا موضوع کورنا از همچی مهم تره خودتون دارید میگید در هر ۲ دقیقه یک نفر کشته میشه
بعد چه طوری اینهمه دانش آموز رو می فرستین به کام مرگ واقعا جون دانش اموز ها و خانواده ها براتون مهمه.به نظر من که شماها این این تصمیمات غلط میخواید باعث کشتن مردم شید چقدر مردم باید تسلیم و گرفتار تصمیمات اشتباه شماشن.
دوم اینکه ما اموزشمون مجازیه بوده از ۱۵ شهریور تا الان. مثل این میمونه که یک سال بازی تفنگی کنی بعد بگن برو داخل میدون جنگ و بجنگ نمیشه که انشالله متوجه تصمیمات غلطتون بشید با سپاس

دوازدهمی دوشنبه , 10 می 2021 - 20:48

دوستان خواهشا امضا کنید،و برای دوستانون و گروه های مختلف ارسال کنید
چند دقیقه بیشتر وقتتون رو نمیگیره
خواهش میکنم از ما دانش اموزان دوازدهم و نهم حمایت کنید
بیاید منفعل نباشیم،تا کی میخواین سکوت کنید

مهی دوشنبه , 10 می 2021 - 20:20

لطفا امضا کنید

یاس دوشنبه , 10 می 2021 - 19:51


تعویق امتحانات نهایی به تیر ما خواهش میکنم حمایت کنید دوستان
#منفعل_نباشیم

ma جمعه , 14 می 2021 - 15:38

با سلام لطفا ازمون تیزهوشان پایه ششم و نهم رو به تعویق بیندازید بچه های ما که جونشون رواز سر را نیاوردن

یاس دوشنبه , 10 می 2021 - 19:46

بچه ها این کارزار تعویق امتحانات نهایی به تیر ماه هست
لطفا خواهش میکنم برید امضا بزنید
#تعویق امتحانات نهایی
#منفعل_ نباشیم

حنانه دوشنبه , 10 می 2021 - 18:33

با سلام و ادب
من هم با غیر حضوری بودن مخالفم و حق می دم که موافق این مورد نباشید ولی ما تو خونه به غیر از خودمون پدر بزرگ و مادر بزرگ داریم که پر ریسکنن و دیابت دارن و فشار خون و…
و هنوز نوبت واکسنشون نرسیده
لطفا برای ما ارزش قائل بشید و لطف کنید امتحانات رو با تعویق برگزار کنید تا ما خیالمون از بابت خانوادمون راحت باشه

یه دانش امور 12 مبتلا به کرونا دوشنبه , 10 می 2021 - 15:47

من یه دانش اموزی هستم که به کرونا مبتلا شدمم من بر خلاف بیشتر بچه ها که در خواست امتحان مجازی دارنن با این در خواستشون کاملا مخالفم چون حق خیلی ها ضایع میشه الان که ما توی مدرسمون ازمون میدم بچه های ضعیفمون درصد های بالایی کسب می کنن چه برسه به این ازمون که توی سرنوشت ما تاثیر داره البته جدا از این که اینا خودشون رو گول می زنن با این حال که بچه های پارسال 90 درصد درس ها رو به صورت حضوری اموختن کنکور رو براشون انداختن عقب البته اضافه کنم که اون موقع کرونا جهش نیافته بود ولی با این حال خیلی ملاحظه اونا رو کردن
من خودم الان مثلا توی یه مدرسه به ظاهر اسم و رسم دار درس می خونم ولی امسال توی فضای مجازی به زور به ما دواردهم ذو درس دادن اونم به زور تموم میکردیم دهم و یازدهم هم که یکسری بهمون درس نمی دادن به خاطر اینکه هر 3 هفته یه باز ازمون داشتیم و نمیرسیدیم و من به شخصه یک سری درس ها ر و واقعا هیچی یاد نگرفتم من نمی گم ازمون غیر حضوری بگیرین من میگم حضوری بگیرین ولی بزارین یکم عقب امتحانا رو تا ما بتونیم درس ها رو جمع و جور کنیم و هم ما رو واکسنیه کنین همون طور که ملاحظه ی پارسالی ها رو کردین البته شرایط ما خیلی بدتره ملاحظه ی ما رو هم بکنین و به فکر مون باشین و دست از غرور بی خودتون ور دارین و فکر نکنین بچه ها رو میشه با پول جایگزین کرد

دوازدهمی دوشنبه , 10 می 2021 - 12:58

اگه حتی یک روز تدریس کلاس های مجازی را تجربه می‌کردید میفهمیدید که واقعا شرایط سخت بود
خواهش میکنم یا غیر حضوری برگزار کنید ویا به تیر ماه موکول کنید باور کنید که خیلی از کتاب ها تازه تموم شده

دوازدهمی دوشنبه , 10 می 2021 - 12:46

خواهش میکنم امتحان های نهایی به تیر ماه موکول کنید
باور کنید خیلی از درس ها تازه تموم شده

Sogand یکشنبه , 9 می 2021 - 20:10

لطفا لطفا،ازتون خواهش میکنم امتحان های نهم رو غیر حضوری کنید،یک ذره هم که شده به فکر جان ما دانش آموزان باشین،چه تیر ماه امتحان بگیرید چه خرداد فرقی نمیکنه در هر صورت کرونا هست،اگه میگید امتحان ها مهمه پس چرا آموزش رو‌ حضوری نکردین تا حداقل بفهمیم با خودمون چند چندیم
#نه_به امتحان_حضوری
#_امتحان_نهم_را_غیرحضوری_کنید
خواهش میکنم به خاسته ما توجه کنین

Ryhne پنج‌شنبه , 13 می 2021 - 14:18

والا با سطح سواد تایپ کردنت بنظرم واجبه حضوری امتحان بدی:))

Sogand یکشنبه , 9 می 2021 - 20:09

لطفا لطفا،ازتون خواهش میکنم کمکم امتحان های نهم رو غیر حضوری کنید،یک ذره هم که شده به فکر جان ما دانش آموزان باشین،چه تیر ماه امتحان بگیرید چه خرداد فرقی نمیکنه در هر صورت کرونا هست،اگه میگید امتحان ها مهمه پس چرا آموزش رو‌ حضوری نکردین تا حداقل بفهمیم با خودمون چند چندیم
#نه_به امتحان_حضوری
#_امتحان_نهم_را_غیرحضوری_کنید
خواهش میکنم یه خاسته ما توجه کنین

ساحل یکشنبه , 9 می 2021 - 14:46

اگه اینقدر وضعیت خوب بود چرا نذاشتین ما حضوری درس بخونیم هااا
به امتحانات و انتخابات که رسید وضعیت اوکی شد!!!!!!!!!!!!!

سجاد یکشنبه , 9 می 2021 - 14:35

شرایط بچه هارو در نظر بگیرید هم بی کیفیت بودن اموزش هم انواع کرونا جهش یافته
امتحانات که حضوریه گفتین مجازی نمیشه چون خیلی مهمن
پس چرا به تعویق نمیندازید چطور برا ارشد که قرار بود خرداد برگزار شه تعویق بود اما برای ما نیست

دوازدهمی یکشنبه , 9 می 2021 - 13:26

تو رو خداااااااااا خواهش میکنمممم زمان برگزاری امتحانات نهاییی رو به تیر ماه موکول کنید
#تعویق امتحانات نهایی
#تعویق امتحانات نهایی
#دوازدهمی بیچاره

Amirreza یکشنبه , 9 می 2021 - 9:12

باور کنید ریا کاری نیست…
انگار نه انگار که ما مسلمونیم و باید ماه رمضان رو روضه بگیریم
اصلا برا کرونا هم نه برا روزه باید حد اقل یه ماه عقب بیفته
خود ماه رمضون دلیل کافیه برا به تعویق انداختن و کرونا هم نبود امتحانات باید عقب بیفته

امیر یکشنبه , 9 می 2021 - 1:33

#تعویق امتحانات نهایی
امتحانات نهایی رو‌به تیر ماه موکول کنید
به دانش اموزان استرس ندید
خواهشا درک کنید شرایط اموزش بد بوده ،الان ما سر جلسه امتحان چی بنویسیم؟!!!
خیلی خوشحال میشد از اینکه به ما ضربه بزنید
واقعا لیاقت اون جایگاه و ندارین

Ms.par یکشنبه , 9 می 2021 - 1:29

_امتحانات نهایی بتید به تیر ماه موکول شود ما امادگی امتحان دادن در ۲۷ اردیبهشت را نداریمم
#تعویق امتحانات نهایی

Bbb یکشنبه , 9 می 2021 - 1:27

تعویق امتحانات نهایی به تیر ماه
تعویق امتحانات نهایی به تیر ماه
تعویق امتحانات نهایی به تیر ماه

نیلو یکشنبه , 9 می 2021 - 1:05

بچه ها به واقعیت تلخی که واقعا جا داره اینجا بگم که ببینید اینکه نه بخاطر عدم یادگیریتون نه بخاطر تقلب و خیلی حاشیه های دیگه بلکه بخاطر سلامیتتیتون هم شده سعی کنید امتحاناتتون ببندازن تیرماه..من داوطلب 99 بودم با وجود فاصله و پروتکل های خوبشون که فقط سرجلسه رعایت میشد کرونا گرفتم..
.قبل و بعد امتحاناتتون تجمع هست و عدیده افرادی که اعتقادی به ماسک و رعایت فاصله ندارن چه بسا ناقل باشن یا حتی بیمار
و شایدفرد بیماری در خانه داشته باشن و به شما انتقال بدن…
پروتکل ها و فاصله های سرجلسه از رسانه ها قشنگه…
واقعیت واقعا فاجعه هست…مخصوصا الان که انواع ویروس جهش یافته اومده و واقعا احساس میکنم برا سلامت روان و حتی سلامت جسمتون هم تعویق امتحانات به تیرماه از نماز هم واجب تره…!!!
میگم تعویق چون میدونم امتحان نهایی غیر حضوری نمیشه و از محالاته…
و قطعا که عدم یادگیری کافی شما ملاک خوبی برا تعویق نیست
به هرحال بایدحضوری امتحان بدید پس چه بهتر که شرایط کم خطر و ارامش روان و سلامت جسمی کافی رو داشته باشید…

محمد شنبه , 8 می 2021 - 23:33

اخه کدوم عقل سلیمی تو این شرایط امتحان برگزار میکنه
با این تصمیم بدتون ضربه بدی به این نسل میزنین

مهدیس شنبه , 8 می 2021 - 22:58

حالا هی میاید میگن به خاطر این حضوریه که خیلی اهمیت داره این امتحانات
باشه خب ماهم میگن چون مهمه حضوری باشه و چون مهمه فرصت بدید بخونیمممم
ما نمیتونیم با این شرایط امتحان بدیم ما هیچی بلد نیستیم
امتحانات رو به تیر ماه موکول کنید همونطور که برای بچه های سال قبل اینکارو کردید
دانش اموزان رو درک کنید لطفا فرصت بدیمگه چی ازتون میخوایم بابا ما اماده نیستیم ما در زول یال هیچی یاد نگرفتیم بعدم میگید چرا تجمع تشکیل میدن اعتراض میکنید خب دلیلش کاملا مشخصه چون هر چی تو فضای مجازی گفتیم که اماده نیستیم متوجه نشدین مارو مجبور میکنید بیرون تجمع کنیم بلکه صدامون شنیده بشه چرا اینقدر خودخواهانه برای سرنوشت ما تصمیم میگیرین اینهمه درس خوندیم که نمره کتبیمون خوب بشه با این اوضاع حتی صفرم نمیشیم
#تعویق امتحانات نهایی

علیرضا شنبه , 8 می 2021 - 22:45

زمان برگزاری امتحانات رو به تیر ماه موکول کنید.حضوری برگزار کنید اما تیرماه الان دانش آموزان امادگی امتحان دادن ندارند
#تعویق_امتحانات _نهایی
#دوازدهمی_بیچاره

ساناز شنبه , 8 می 2021 - 22:33

لطفا امتحاناتو ب تعویق بندازید مگه کمه روزی ۳۰۰ تا ۴۰۰ تا کشته روزی ۵۰ تا هم زیاده بعد چطور اقای رییسی و بقیه هرجور دلشون بخواد تصمیم میگیرن مگه ما جونمونو از سر راه اوردیم. ما امتحان نمیدیم

امید شنبه , 8 می 2021 - 21:17

خواهشا امتحانات رو به تعویق بندازید
تیرماه برگزار کنید،بچه های پارسال فقط کمی از اموزششون مجازی بود امتحاناتشونو تیر ماه دادن
ما که کلا مجازی بودیم و هیچی یاد نگرفتیم
وقتی دانش اموزان میگن چیزی بلد نیستن هدفتون از برگزاری امتحانات چیه!؟
صفر گرفتن دانش اموز؟ خوشتون میاد اعتماد بنفس و انگیزه یه جون و از بین ببرید این همه زحمت کشیدیم که تهش بشه این ما نمیتونیم امتحان بدیم چون هیچی یاد نگرفیتیم چرا درک نمیکنید دانش اموزان چیزی یاد نگرفتن که بخوان امتحان بدن

دوازدهمی شنبه , 8 می 2021 - 21:05

خواهش میکنم امتحانات رو به تیر ماه موکول کنید
حضوری هست و هیچ تقلبی صورت نمیگیره پس دیگه نگران چی هستید

مریم شنبه , 8 می 2021 - 21:03

لطفاا خواهش میکنم امتحانات رو به تعویق بندازید ما که قراره حضوری بدیم تقلبی صورت نمیگیره پس لطفا زمان بدید بخونیم ما اینطوری با این شرایط مجازی درس خوندن اگه بخوایم الان امتحان بدیم هیچ نمره ای نمیگیریم دوازده سال درس نخوندیم که معدل کتبیمون بشه صفر خواهشا دانش اموزان رو درک کنید

سعیده شنبه , 8 می 2021 - 14:40

خسته ام از این تصمیم بی منطقشون امیدوارم یه روزی تو شرایط ما باشن و بفهمن چقد سخته این شرایط

مریم بهرامیان شنبه , 8 می 2021 - 14:37

چرا باید پایه های دیگه غیرحضوری امتحان بدهند ما نهمی ها و دوازدهمی ها حضوری؟ مگر سلامت ما مهم نیست؟مگر ما جوون خانوادمون نیستیم؟آقای وزیر که به هیچی جز غرور خودت اهمیت نمیدی چطور وجدانت قبول میکنه با جون این همه دانش آموز بازی کنی؟چطور وقتی روزی صدها نفر در ایران جان خودشونو بخاطر این بیماری از دست میدن شما به فکر امتحان حضوری هستی ؟ ما جگرگوشه های خانواده هامونیم ، همیشه و هر جا میگید ما آینده سازان ایرانیم و بعد دارید مارو به آغوش مرگ میسپارید ، آیا بدون ما آینده‌‌ی کشور ساخته میشه؟آیا با مرگ صدها جوان ایرانی آینده‌ی کشور درخشان میشه؟

ایرانم ، تسلیت که قربانی غرور و تصمیمات بیجای مسئولین شدی
جوانان ایران متاسفم که جان عزیزتان را بازیچه و فدا کردند
خانواده‌های عزیز شرمنده اگر عزادار جگرگوشه‌تان شدید
مادرم ببخش اگر فرزندت را با حکم ناعادلانه به قتل می‌رسانند

mr.x شنبه , 8 می 2021 - 10:13

اگه میخوایید امتحانات رو حضوری برگذار کنید ما هیچ مشکلی نداریم با اینکه ما میدونیم تموم مسوولین واکسن زدن و نمیگیرن ولی با این حال بیا بشینن تو حوزه ها که درک کنن شرایط رو و خودشونم مثل بقیه به خطر بندازن

Y.G شنبه , 8 می 2021 - 4:41

ازتون واقعا خواهش میکنم که امتحانات نهایی دوازدهم رو به تیر موکول کنید حالا که قراره حضوری هم باشه هم مسلط تر باشیم برای جواب دادن دروس بعد این یک سال کلا مجازی و هم از نظر سلامت دانش آموزا که خیلی از استان ها از جمله سمنان که من درش هستم قرمز هست و وضعیت مطلبی نداره خواهشا به فکر دانش آموزان و سلامت جسمی و روحیشون باشین🙏🏻🤦🏻‍♀️

یه بنده خدا پنج‌شنبه , 6 می 2021 - 18:37

تتتتتتتتتتتتتتتتتوووووووووووووووووووووووووورررررررررررررررررووووووووووووووووخدا به تقویق نننننننننننننننننننننننننننییییییندازید اگه نمیشه حضوری بگیرین؛ مجازطی برا نهم رو همین خرداد بگیرید ممنون 🙂

. یکشنبه , 9 می 2021 - 19:14

جوری میگید نهمی هارو مجازی کنید همه به فکر خودتون هستید انگار پایه دوازدهم……هس بره حضوری امتحان بده یا جون ما مهم نیس

ناشناس پنج‌شنبه , 6 می 2021 - 17:04

لطفا امتحانات نهایی رو به تیرماه موکول کنین و در این اوضاع سخت کرونایی که همه نگران جان خود و خانواده ی خود هستن این دغدغه ی بزرگ رو به تعویق بندازین لااقل شرایط بهتر بشه و دانش آموزا بتونن با خیال راحت تر و آرامش و آمادگی بیشتر حضوری پیدا کنن…

amirali پنج‌شنبه , 6 می 2021 - 12:45

آخه من نمیدونم چرا وقتی که ما باید مجازی درسارو یاد بگیریم ک، اصن هیچی نمیفهمیم بعد باید بریم حضوری امتحان بدیم؟ حداقل حداقل ب تیر ماه موکول کنید تا ب جای استرس ب دانش آموزان بهشون حداقل ی امیدی بدین ک نمره ی مورد نظر خودشونو کسب کنن من خودم الان نهمم واقعا هیچی بلد نیستم از درسارو چرا چون ک با آموزش مجازی نمیتونم درسارو یاد بگیرم
من تنها خواهشم اینه ک امتحانات نهم و دوازدهم حضوری برگزار نشه و اگر هم برگزار میشه ب تعویق بیوفته. ممنون

انا چهارشنبه , 5 می 2021 - 19:44

یعنی چی خدایا فقط کارشناسی ارشد رو تعویق میندازن؟ اگه همه چی خوبه و بهداشت رعایت میشه پس چرا بعضی ارمونارو به تعویق میندازین اگه قراره تعویق نندازید برای هیچ کدوم‌ نذارید اگه چنتارو فقط تعویق بندازید به ما دانش اموزا بی کفایتی خودتون نشون میدین یعنی فقط جون نظام مهندسی و ارشد مهمه ما هیچ ما بمیریم اگه هیچ آزمونی تعویق نداشت ما هم چیزی نمی گفتیم تازه مایی که ۱۰ روز پشت سر هم باید بریم

میلاد جمعه , 7 می 2021 - 15:28

خواهش میکنم امتحانات رو به تیر ماه موکول کنید

ناشناس چهارشنبه , 5 می 2021 - 16:53

تدریس مجازی امتحان حضوری😔😔
اونم با این تدریس های خوبتون با این برنامه ای که ساختین موش آزمایشگاهی نیستیم ما
یادتون نره که یک دوازدهمی یک رای اولی هم هست سریع میخواین امتحانارو تموم کنیم که بیایم رای هم بدیم اگه تجدید زیاد باشه در خرداد که باز شهریور باید بیاین این یعنی دو ماه درگیر امتحانات نهایی و‌کنکورهستیم سال قبل برای دوازدهمی ها دو بخش اختیاری و اجباری وجود داشت و فقط از زمانی که میخواستن رفع اشکال و دوره کنن مجازی شدن نه ما که از کلاس یازدهم داریم مجازی درس میخونیم
کمی به فکر جوانان مملکت خود باشید

مریم چهارشنبه , 5 می 2021 - 14:55

سلام لطفا زمان امتحانات نهایی رو به اواخر خرداد یا تیر ماه موکول کنید
میتونید به جای استرس به دانش اموزان امید بدید

پروا چهارشنبه , 5 می 2021 - 14:51

لطفا زمان برگزاری امتحانات نهایی دوازدهم رو با توجه به شرایط اموزش و کرونا به تعویق بی اندازید

ناشناس چهارشنبه , 5 می 2021 - 12:52

لطفا امتحانات نهایی دوازدهمی ها و نهمی ها را به تعویق بیندازید تا اوضاع شیوع کرونا و به وجود آمدن پی در پی موج های مربوط به آن آرام شود

علی دوشنبه , 3 می 2021 - 17:49

اینا به فکر بهداشت داخل خود مدرسه هستند به فکر بعد مدرسه هستن؟؟؟ میدونن گیمنت ها چی میگذره؟

میم دوشنبه , 3 می 2021 - 16:16

نهایی ها باید غیر حضوری باشند 🙌

امیر دوشنبه , 3 می 2021 - 15:09

۹ام و دوازدهم هم غیر حضوری کنین

محمدصدرا محمودیان دوشنبه , 3 می 2021 - 1:19

آزمونهای پایه نهم را غیر حضوری کنید
شما دارید با عجله سر و ته آزمونهارا به هم آورید ولی به فکر فرزندان و دانش آموزان نیستید.
حد اقل آزمونهارا به آخر تیر ماه موکول کنید و بعد از واکسیناسیون آزمون بگیرید
چرا با جان دانش آزموزان بازی می کنید؟

مینا شجاعی دوشنبه , 3 می 2021 - 1:12

اگر آزمونهای پایه نهم غیر حضوری شود بهتر است چون شیوع کرونا کمتر و زنجیره قطع خواهد شد.حد اقل آزمونها را بعد از واکسیناسیون بگیرید
آزمونهارا به تیر ماه یا مرداد موکول کنید
نگذارید جان فرزندان این کشور به خطر افتد

نصب اپ دانش آموزی