کد خبر : 10463

به تعویق افتادن امتحانات نهایی خرداد 1401

به تعویق افتادن امتحانات نهایی خرداد 1401 :

در خصوص برگزاری امتحانات نهایی ، وزرای بهداشت و آموزش و پرورش رایزنی خواهندکرد تا از راهکار مناسبی برای رفع دغدغه دانش ‌آموزان و خانواده ‌های آنها استفاده کنند. مشاور وزیر بهداشت اعلام کرد، وزیر بهداشت در خصوص دغدغه و نگرانی دانش ‌آموزان و خانواده ‌های آنها برای شرکت در امتحانات نهایی خرداد 1401 در حال رایزنی با وزیر آموزش و پرورش می باشد.  قطعاً راهکار مناسبی برای تامین سلامت و آرامش دانش آموزان و خانواده ها ایجاد می شود.

دانلود نمونه سوالات امتحان نهایی دوازدهم

به تعویق افتادن امتحانات نهایی خرداد 1401 1

به تعویق افتادن امتحانات نهایی خرداد 99

به تعویق افتادن امتحانات نهایی خرداد 1401 با پروتکل های بهداشتی

آیا امتحانات نهایی خرداد 1401، به تعویق خواهد افتاد. پیش از این شاهد به تعویق افتادن کنکورهای کارشناسی ارشد، دکترا و کارشناسی بودیم. پرسشی که برای دانش آموزان وجود دارد، این است که آیا به تعویق فتادن امتحانات نهایی خرداد در دستور کار قرار دارد؟

زمان آغاز امتحانات نهایی خرداد اعلام شد و قرار شد امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت کشوری برگزار شود. عده‌ای از دانش آموزان و خانواده آنها از حضور دانش آموزان به صورت پیوسته و چند روز در مدرسه نگران می باشند.


برای اطلاع از جدیدترین اخبار مدارس کلیک کنید.

مشاهده نحوه برگزاری امتحانات خرداد 1401 حضوری و غیرحضوری کلیک کنید.

به تعویق افتادن امتحانات نهایی خرداد 1401 1


دانش آموزان پایه دوزادهم و والدین بر این باورند که استفاده از ماسک و دستکش و استرس کرونا، عملکرد خوبی در امتحانات نخواهند داشت. از سوی دیگر وزارت آموزش و پرورش می‌گوید این مهم با تایید ستاد ملی کرونا اعلام شده است و پروتکل‌های بهداشتی نیز رعایت خواهد شد.

اجبار برای برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و امتحانات نهایی پایه دوازدهم، با توجه به اینکه طراحی سوالات و تصحیح اوراق مدرسه‌ای خواهد بود نیز مورد اعتراض قرار گرفته است.

آموزش و پرورش دلیل برگزاری امتحانات به صورت حضوری را، ملاک قرار گرفتن نمره برای هدایت تحصیلی پایه دهم و تاثیر معدل در کنکور اعلام کرده است.

حدود دو میلیون دانش آموز از اواسط خرداد باید برای امتحانات به مدرسه رفت و آمد کنند.


مشاهده برنامه امتحان نهایی خرداد 1401

به تعویق افتادن امتحانات نهایی خرداد 1401 1

برخی براین باورند که رعایت پروتکل های بهداشتی برای دانش آموز پایه نهم و دوازدهم ، بسیار دشوار است. همچنین درمواردی به گوش می رسد که برگزاری آزمون کتبی حضوری در بعضی پایه ها (حتی اول ابتدایی) در برخی از مدارس اجباری اعلام شده است.

تصمیم گیری برای برگزاری حضوری امتحانات با تایید ستاد مبارزه با کرونا انجام می شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار مدارس در زمینه نحوه برگزاری امتحانات ، زمان اعلام نتایج امتحانات، زمان ثبت نام سال تحصیلی 1401-1400 در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم می توانید با شماره تلفن های مندرج در این صفحه تماس بگیرید.



به تعویق افتادن امتحانات نهایی خرداد 1401 4

مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 901401071613


3.2/5 - (4 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی