وزیر آموزش و پرورش، در رابطه با نحوه برگزاری آزمون های میان ترم و پایان ترم مدارس‌ گفت: برگزاری امتحانات به صورت حضوری است. تا کنون نیز تلاش ما بر این بوده، آزمون ها توانایی سنجش واقعی دانش آموزان را داشته باشد و دانش آموزان آگاهی مورد نیاز را کسب کرده باشند. قصد داریم آزمون ها را حضوری برگزار کنیم؛ امیدواریم که آزمون ها به خوبی برگزار شوند.

شرایط برگزاری حضوری و مجازی امتحانات دانش‌آموزان اعلام شد.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش :

امتحانات نوبت اول این دو پایه نهم و دوازدهم در اختیار مدرسه است اما امتحانات خرداد ماه به صورت نهایی و حضوری برگزار می‌شود.


وضعیت هزینه کلاس های کمک درسی مدارس

وزیر آموزش و پرورش در رابطه با برگزاری کلاس های کمک درسی مدارس شرح داد، با توجه به کسب هزینه از والدین در برخی از مدارس ، باید بگوییم نیاز به چنین کلاس های نیست. ما محتوای آموزشی دروس را به وسیله بهترین دبیران، تولید کرده ایم و در دسترس، همه قرار داده ایم و‌ معلمین باید آموزش های لازم را به دانش آموزان ارایه بدهند، مدیران مدرسه باید بر، نحوه کار و تدریس معلمین نظارت و مدیریت داشته باشند.

قبولی در امتحانات مدارس ابتدایی و متوسطه

با توجه به برگزاری غیرحضوری کلاس های مدارس، اغلب دانش آموزان برای مطالعه و قبولی در امتحانات با مشکل روبرو شده اند. به شما مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور را پیشنهاد میدهیم. این سامانه به صورت تلفنی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل خدمات مشاوره تحصیلی غیرحضوری ارائه می کند. علاوه بر این میتوانید برای اطلاع از زمان برگزاری امتحانات مدارس، شرایط برگزاری امتحانات و مشاوره قبولی در امتحانات مدارس با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید: