کد خبر : 22852

تعداد شرکت کنندگان کارشناسی ارشد 1400

تعداد شرکت کنندگان کارشناسی ارشد

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد. هرسال داوطلبان زیادی برای ادامه تحصیل ارشد در کنکور ثبت نام می کنند. در این مقاله از تعداد شرکت کنندگان کارشناسی ارشد ؛ مطلع می شویم.



تعداد شرکت کنندگان کارشناسی ارشد

تعداد شرکت کنندگان کارشناسی ارشد ناپیوسته 99 ، در مجموع 694 هزار نفر اعلام شد. کنکور ارشد 99 ، که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد ، علاوه بر مهلت ثبت نام اصلی که در آذر 98 بود، یکبار در بهمن و دو بار دیگر در اردیبهشت ماه تمدید شد. کنکور ارشد 99 هم در مرداد ماه برگزار شد.

ثبت نام آزمون ارشد 1400 ، در نیمه دوم آذر ماه شروع می شود. تاریخ برگزاری کنکور ارشد هم 6 و 7 خرداد اعلام شده. از آنجایی ک ثبت نام کنکور ارشد 1400 هنوز آغاز نشده، تعداد شرکت کنندگان کارشناسی ارشد مشخص نیست.

همه داوطلبینی که می خواهند در مقطع ارشد ادامه تحصیل بدهند ، برای پذیرش در همه دانشگاه از جمله: سراسری ، آزاد ، پیام نور ، غیر انتفاعی و پردیس خودگردان ؛ باید در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام و شرکت کنند.


آمار نهایی ثبت نام کنندگان 1400، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.




دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

بعد از فعال شدن لینک ثبت نام آزمون، دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در سایت (sanjesh.org) قرار میگیرد.

در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ؛ شرایط عمومی و اختصاصی لازم برای شرکت کنندگان کارشناسی ارشد ، شرایط ثبت نام اتباع خارجی ، مقررات نظام وظیفه آقایان ، سهمیه ها و تسهیلات ، مدارک و مراحل ثبت نام ، رشته ها ، استان ها و نحوه گزینش نهایی ؛ مشخص است.




تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد 1400

تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 ، در سایت سنجش اعلام خواهد شد. هرساله تعدادی از داوطلبان، از ثبت نام در بازه زمانی اصلی جا می مانند . سازمان سنجش معمولا فرصتی در اختیار جاماندگان از ثبت نام قرار می دهد، و لینک ثبت نام آزمون ارشد را چند روز بیشتر فعال نگه می دارد.

معمولا تمدید ثبت نام ارشد، یک مهلت 2 تا 3 روزه است. از آنجایی که هنوز فرصت ثبت نام در کنکور ارشد 1400 فرا نرسیده ، اطلاعیه ای هم درخصوص تمدید مهلت ثبت نام منتشر نشده است.

همچنین معمولا در اسفند ماه ، لینک ثبت نام کنکور ارشد مجددا فعال می شود. شرکت کنندگان می توانند در این مهلت، به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند و همچنین داوطلبانی که در آذر ماه ثبت نام نکرده اند، می توانند اقدام به ثبت نام در این بازه زمانی نمایند.


در صورت انتشار اطلاعیه جدید و تمدید مهلت ثبت نام از سمت سازمان سنجش، این مقاله به روزرسانی خواهد شد.





لیست رشته های کارشاسی ارشد 1400


تعداد شرکت کنندگان کارشناسی ارشد 1400 1




5/5 - (1 امتیاز)
منابع : ناموجود
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی