جهت مشاوره در زمینه قبولی در کنکور ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 76410

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور غرب تهران دخترانه و پسرانه

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور غرب تهران

رقابت برای قبولی در کنکور باعث شده تا تعداد بسیاری مرکز مشاوره کنکور در تهران تاسیس شود، به همین دلیل انتخاب بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور تهران برای داوطلبان دشوار شده است. به همین منظور در این مقاله به معرفی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور غرب تهران دخترانه و پسرانه پرداخته ایم؛ علاوه بر معرفی بهترین مرکز مشاوره کنکور غرب، ویژگی های یک مرکز مشاوره خوب برای کنکور را نیز شرح داده ایم که بدانید چه انتظاراتی می توانید از مشاور و مرکز مشاوره کنکور داشته باشید.

اگر به دنبال بهترین مشاور تحصیلی کنکور در محدوده غرب تهران هستید، تا با حضور در یک مرکز مجرب با کلاس های دخترانه و پسرانه برای کنکور آماده شوید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها به دقت مطالعه کنید:


بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور در غرب تهران کدام است؟

برای انتخاب بهترین مرکز مشاوره تحصلی کنکور در غرب تهران، لازم است از تمام مزایا و معایب آن مطلع باشید. در این بخش به معرفی بهترین موسسه مشاوره کنکور پرداخته ایم که به داوطلبان کنکور و خانواده های ایشان برای انتخاب مشاور تحصیلی خوب کمک کنیم.

بعد از بررسی و تحقیق درمورد مراکز مشاور تحصیلی کنکور محدوده غرب تهران و طبق آمارها و نظر سنجی هایی که در سال جدید انجام شده، مرکز مشاوره تحصیلی کنکور خواجه نصیر در غرب تهران، با بیش از 20سال سابقه فعالیت درخشان، بهترین مرکز مشاوره کنکور تهران در محدوده غرب است.

مشاوره تحصیلی کنکور غرب تهران

معرفی خواجه نصیر (مرکز مشاوره تحصیلی کنکور غرب تهران)

موسسه خواجه نصیر با بهترین مشاوران تحصیلی کنکور، یک مرکز مشاوره تحصیلی درجه یک، ممتاز و تراز اول، در غرب تهران است که می تواند بهترین خدمات مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی را برای کسب رتبه برتر ارائه کند.

مشاوران این مرکز با انجام اصولی ترین برنامه ریزی های اختصاصی برای داوطلبان، به بالا رفتن احتمال قبولی داوطلبان و کسب رتبه های برتر به داوطلبان کمک می کنند. همچنین آموزشگاه خواجه نصیر یکی از برترین و بزرگترین آموزشگاه های علمی کشور است که بیش از 20 سال در این زمینه در حال فعالیت است.

از اصلی ترین خدمات و فعالیت های این آموزشگاه می توان به برگزاری کلاسهای کنکور، کلاسهای تدریس گروهی و نیمه خصوصی، کلاسهای تدریس آنلاین، مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی، کلاسهای آمادگی آزمون تیزهوشان و مدارس برتر اشاره کرد.  دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی می توانند از خدمات این مرکز مشاوره تحصیلی استفاده کنند.


انتخاب رشته کنکور در مجموعه خواجه نصیر:

  • خواجه نصیر یکی از بزرگترین مراکز و پایگاه های انتخاب رشته کنکور و بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور غرب تهران است. داوطلبان هرساله در زمان اعلام نتایج کنکور، می توانند از خدمات مشاوره تحصیلی کنکور خواجه نصیر در غرب تهران استفاده کنند. مشاوران تراز اول و مجرب خواجه نصیر به داوطلبان عزیز کنکوری کمک می‌کند تا بدون از استرس و نگرانی، در محیطی آرام و دوستانه، انتخاب رشته خود را انجام دهند.
  • انتخاب رشته در مجموعه خواجه نصیر براساس رتبه و درصد بدست آمده توسط داوطلبین عزیز و علاقه مندی ها و رغبت سنجی انجام می‌شود.
  • انتخاب رشته به دو صورت دستی و نرم افزاری انجام می شود تا دقیق ترین نتیجه ممکن بدست بیاید. بهترین مرکز مشاور تحصیلی کنکور غرب تهران، خواجه نصیر است، می توانید انتخاب رشته کنکور را با خیال آسوده به مشاوران این مرکز بسپارید.
  • موسسه خواجه نصیر بالاترین آمار قبولی کنکور را در سالهای گذشته از طریق انتخاب رشته صحیح داشته است زیرا حرفه ای ترین مشاوران کنکور در خواجه نصیر می‌باشند.


بیشتر بدانید: زمان برگزاری کنکور سراسری 



آدرس مشاوره تحصیلی کنکور در غرب تهران دخترانه

مرکز مشاوره تحصیلی کنکور خواجه نصیر کلاس ها و جلسات ویژه دختران نیز دارد. آدرس بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور غرب تهران دخترانه، فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بین خیابان اباذر و مهران، پلاک 69، طبقه 3، واحد 12

تلفن موسسه: 02148098 – 02144072725
تلفن همراه: 09387914152
آدرس سایت: khajenasir.com
ارسال پیام از طریق واتس اپ: 09387914152

پسران اگر در کنکور قبول نشوند، باید به خدمت سربازی بروند و دختران از این نظر استرس ندارند. اما پشت کنکور ماندن برای دختران هم خوب نیست و هر چه زودتر وارد دانشگاه شوند، از اتلاف وقتشان جلوگیری می شود. قبولی در کنکور بعد از اتمام دوران مدرسه ساده تر است، هرچقدر فاصله مدرسه و دانشگاه بیشتر شود، قبولی در کنکور می تواند دشوارتر باشد. به خصوص اگر کتاب های درسی مدرسه هم تغییرات داشته باشد.

به همین دلیل به دختران پیشنهاد می کنیم حتی اگر به دلیل داشتن امتحانات نهایی، شرایط دشواری برای مطالعه کنکور دارند، تلاش خود را ادامه دهند و با کمک مشاور تحصیلی کنکور، برای کنکور و ورود به دانشگاه آماده شوند. مرکز مشاور تخصیلی کنکور خواجه نصیر بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور غرب تهران “دخترانه ” است.


آدرس مشاوره تحصیلی کنکور در غرب تهران پسرانه

مرکز مشاوره تحصیلی کنکور خواجه نصیر کلاس ها و جلسات ویژه دختران نیز دارد. آدرس بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور غرب تهران پسرانه، فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بین خیابان اباذر و مهران، پلاک 69، طبقه 3، واحد 12

تلفن موسسه: 02148098 – 02144072725
تلفن همراه: 09387914152
آدرس سایت: khajenasir.com
ارسال پیام از طریق واتس اپ: 09387914152

پسران اگر در کنکور قبول نشوند باید برای رفتن به خدمت سربازی آماده شوند، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور غرب تهران “پسرانه” علاوه بر ارائه خدمات مشاوره تحصیلی کنکور، خدمات مشاوره تحصیلی برای ورود به دانشگاه بدون کنکور نیز ارائه می کند. اگر داوطلب به ورود به دانشگاه از طریق کنکور یا بدون کنکور هستید، می توانید از خدمات این مرکز مشاوره تحصیلی استفاده کنید.


ویژگی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور چیست؟

برای اینکه بتوانید بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور در غرب تهران را انتخاب کنید، لازم است به موارد زیر توجه داشته باشید، یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب برای کنکور لازم است ویژگی های زیر را داشته باشد:

برخورداری از مجرب ترین مشاوران تحصیلی کنکور که قادر به شناخت دانش آموز باشند. یک مشاور خوب باید قادر باشد با پرسیدن سوالات و بررسی های دقیق روانشناسی و تحصیلی، استعداد و توانایی های داوطلب کنکور را تشخیص دهد. علاوه براین مشاوران یک مرکز مشاوره تحصیلی کنکور باید به جزئیات و تغییرات برگزاری کنکور مسلط باشند.

مشاور باید تسلط کامل به محتوای دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور داشته باشد، با دانشگاه های پذیرنده با کنکور و بدون کنکور آشنا باشد و از شرایط پذیرش دانشجو، مزایا و معایب تحصیل در هر دانشگاه مطلع باشد.

مشاوران یک مرکز مشاوره تحصیلی کنکور باید به سرفصل های کتاب های درسی مسلط باشند و با آگاهی کامل برای داوطلبان کنکور برنامه ریزی کنند. علاوه براین مشاور کنکور باید پیگیر اجرای برنامه ریزی کنکور برای داوطلب باشد. لازم است با سیستم زندگی روزمره داوطلب آشنا شود و به او کمک کند تا موادی که باعث اتلاف وقت او می شود، شناسایی کرده، سپس حذف یا کنترل کند.

مشاوران بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور یک ویژگی مهم دارند، آن هم ایجاد انگیزه تحصیل در داوطلب است. ناامیدی بزرگ ترین دشمن داوطلبان کنکور برای ورود به رشته و دانشگاه مورد نظرشان است. یک مشاور خوب می تواند به خوبی باعث افزایش انگیزه در دانش آموزان شود و قدم به قدم تا قبولی کنکور همراه داوطلب باشد.

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور غرب تهران دخترانه و پسرانه 1 بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور غرب تهران دخترانه و پسرانه 2

تماس با خواجه نصیر، مرکز مشاوره تحصیلی کنکور غرب تهران

برای تماس با خواجه نصیر که به عنوان بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کنکور در غرب تهران، شناخته می شود، می توانید به آدرس های درج شده در این صفحه مراجعه کنید و یا قبل از مراجعه برای کسب اطلاعات بیشتر تماس تلفنی داشته باشید.

یکی از ویژگی های مرکز مشاوره خواجه نصیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره تحصیلی کنکور و برنامه ریزی تحصیلی برای قبولی، رفع اشکالات و ضعف های درسی به صورت خصوصی یا گروهی
  • مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی و درسی بصورت حضوری یا آنلاین
  • انتخاب رشته کنکور
  • انتخاب رشته بدون کنکور
  • برگزاری کلاسهای تقویتی برای تمام پایه ها و مقاطع و کلاس های کنکور با دبیران معروف و برند ایران به صورت حضوری یا آنلاین
5/5 - (1 امتیاز)
منابع :

جهت مشاوره در زمینه قبولی در کنکور ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی