جهت مشاوره در زمینه قبولی در کنکور ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 76404

بهترین آموزشگاه کنکور غرب تهران دخترانه و پسرانه

بهترین آموزشگاه کنکور غرب تهران دخترانه و پسرانه

اگر می خواهید بدانید بهترین آموزشگاه کنکور غرب تهران دخترانه و پسرانه کجاست و چرا به عنوان بهترین آموزشگاه کنکور در منطقه غرب تهران برای دختران و پسران شناخته می شود، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

یکی از چالش هایی که داوطلبان کنکور با آن روبرو هستند، فراهم کردن بستر مناسب برای قبولی در کنکور است. یکی از مهمترین انتخابها، انتخاب آموزشگاه کنکور می باشد؛اگر ساکن محدوده غرب هستید و مدتها در جستجوی آموزشگاه خوب برای کنکور بوده اید ولی هنوز آموزشگاه مناسب با امکانات آموزشی و محیطی دلخواه خود را پیدا نکرده اید، در این مقاله حرفه ای ترین و مجرب ترین آموزشگاه را به داوطلبان کنکور معرفی کرده ایم. سوابق درخشان این آموزشگاه برای همراهی داوطلبان کنکور و کسب رتبه های برتر از اصلی ترین دلایل اعتبار این آموزشگاه کنکور در غرب تهران است.

از مزیت های این آموزشگاه کنکور، می توان به داشتن واحدها و کلاس های دخترانه و پسرانه اشاره کرد و همین امر موجب افزایش تمرکز داوطلبان و آسایش خاطر والدین شده است.


معرفی بهترین آموزشگاه کنکور غرب تهران دخترانه و پسرانه

در حال حاضر بهترین آموزشگاه کنکور غرب تهران که بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه آموزش و کنکور دارد، آموزشگاه کنکور دخترانه و پسرانه خواجه نصیر است. در واقع آموزشگاه خواجه نصیر بهترین و معتبرترین آموزشگاه علمی ویژه داوطلبان کنکور می باشد که در زمینه خدمات کمک آموزشی فعالیت دارد. این مجموعه، خدمات آموزشی متنوعی را به داوطلبان کنکور ارائه می دهد. آموزشگاه خواجه نصیر با همکاری دبیران و اساتید مجرب و متعهد، در حال ارائه خدمات ویژه برنامه ریزی و آموزش به داوطلبان کنکور برای کسب رتبه های برتر است.

مهمترین خدمات و فعالیت های این آموزشگاه شامل برگزاری:

  • ✅ برگزاری کلاسهای کنکور
  • ✅ کلاسهای تدریس گروهی و نیمه خصوصی کنکور
  • ✅ کلاسهای تدریس آنلاین
  • ✅ مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی برای داوطلبان کنکور
  • ✅ کلاسهای رفع اشکال درسی
  • ✅ ارائه خدمات مشاوره و برنامه ریزی برای مطالعه کنکور
  • ✅ پیگیری اجرای برنامه ریزی کنکور
  • ✅ کمک به داوطلبان برای شناسایی عوامل اتلاف وقت و ایجاد انگیزه برای قبولی در کنکور

بهترین آموزشگاه کنکور غرب تهران دخترانه و پسرانه 1

اطلاعات تماس با آموزشگاه خواجه نصیر

شماره تلفن ثابت: 02148098 – 02144072725
شماره تلفن همراه: 09387914152
وبسایت آموزشگاه خواجه نصیر: Khajenasir.com
آدرس: تهران، صادقیه، ایت ا… کاشانی، بین اباذر و مهران، پلاک ۶۹، طبقه ۳

بهترین آموزشگاه کنکور غرب تهران دخترانه و پسرانه 2

چرا خواجه نصیر بهترین آموزشگاه کنکور غرب تهران است؟

آموزشگاه خواجه نصیر از روش های ویژه ای برای آمادگی برای کنکور سراسری استفاده می کند و مشاوران این آموزشگاه معتقدند که برای رسیدن به هر هدفی باید برنامه ریزی کنید تا بتوانید در زمان مناسب به آن دست یابید و برنامه هر داوطلب را با توجه به شرایط اختصاصی که دارد، طراحی می کنند. به این ترتیب با ارائه برنامه ریزی مطالعه کنکور و ایجاد بستر مناسب برای مطالعه داوطلبان کنکور در کلاس هایی با اساتید برتر، آمادگی شرکت در کنکور را فراهم می کنند.

مشاوران این آموزشگاه کنکور که در غرب تهران است، برای داوطلبان کنکور برنامه ریزی می کند و با تجربیاتی که دارند، به داوطلبان در انتخاب منابع مناسب کنکور، انتخاب رشته و دانشگاه کمک می کنند. تلاش می کنند تا انگیزه پیشرفت را در داوطلبان ایجاد کنند. این آموزشگاه، امکان شرکت در کلاس های تقویتی کنکور را در کلاس های حضوری دخترانه و پسرانه و دوره های آنلاین فراهم می کند. 

مشاوران آموزشگاه خواجه نصیر به داوطلبان کمک می کنند تا بتوانند به برنامه ریزی عمل کنند و با مدیریت زمان، از وقت خود به بهترین شکل استفاده کنند. علاوه براین به داوطلبان کمک می کنند تا نقاط ضعف و قوت درسی خود را بشناسند و با توجه به بودجه بندی کنکور، مطالعه دروس را اولویت بندی کنند.

یکی از اصلی ترین دلایل اتلاف وقت داوطلبان کنکور، استفاده از گوشی موبایل و شبکه های اجتماعی است. ترک کردن این عادت بسیار دشوار است اما مشاوران تحصیلی خواجه نصیر با ارائه راهکارهای خلاقانه و جالب، ترک کردن اعتیاد به فضای مجازی را ساده می کنند.

بهترین آموزشگاه کنکور غرب تهران دخترانه و پسرانه 3

هدیه رایگان آموزشگاه خواجه نصیر !

جالب است بدانید که این آموزشگاه یک هدیه رایگان برای داوطلبان کنکور دارد. داوطلبان می توانند قبل از ثبت نام و استفاده از خدمات مشاوره کنکور و استفاده از خدمات آموزشی برای آمادگی شرکت در کنکور، بدون پرداخت هیچ هزینه ای، از 20 دقیقه مشاوره کنکور کاملا رایگان استفاده کنند. حتی اگر در کلاس های این آموزشگاه ثبت نام نکنید، هیچ هزینه ای بابت 20 دقیقه مشاوره از داوطلب گرفته نمی شود. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هدیه، با آموزشگاه خواجه نصیر تماس بگیرید:

شماره تلفن ثابت: 02148098 – 02144072725
شماره تلفن همراه: 09387914152



در ادامه بخوانید: حذف دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۳ تصویب شد؟



5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه قبولی در کنکور ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی