جهت مشاوره در زمینه دیلیت اکانت اینستاگرام و نصب ویسگون جایگزین اینستاگرام

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 74838

دیلیت اکانت اینستاگرام؛ آموزش حذف دائمی حساب کاربری اینستا 2024

دیلیت اکانت ایستاگرام
اگر می خواهید دیلیت اکانت اینستاگرام خود را انجام دهید و دنبال لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام هستید، اینجا لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام و آموزش حذف دائمی حساب کاربری اینستا 2024 را به همراه مراحل آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا سه سوت اکانت خود را حذف کنید:

لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام

دیلیت اکانت اینستاگرام؛ آموزش حذف دائمی حساب کاربری اینستا 2024 1
کلیک کنید

آموزش حذف دائمی حساب کاربری اینستا 2024

اگر می خواهید دیلیت اکانت اینستاگرام را انجام دهید و تا چند ثانیه دیگر اکانت خود را حذف کنید طبق مراحل زیر برای دیلیت اکانت اینستاگرام، دائمی با گوگل اقدام کنید:

1- بزنید روی لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام که در بالای صفحه قرار داده ایم.

2- در این مرحله با واردکردن آیدی اینستاگرام و پسورد، در اکانت خودتان Log In کنید.

دیلیت اکانت ایستاگرام

نکته: اگر رمز عبور فعلی اکانت خود را ندارید، روی گزینه Forget Password (یعنی فراموشی رمز) کلیک کنید تا بتوانید با ایمیل یا شماره موبایل، رمزتان را بازیابی کنید و رمز جدید تعریف کنید.

3-  از شما علت دیلیت اکانت را می‌ پرسد و انگلیسی نوشته (Why do you want to delete …?) فرقی ندارد یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید.

4- دوباره از شما می‌خواهد که پسورد اکانت اینستای خود را وارد کنید تا مطمئن شود که خودتان هستید که می خواهید دیلیت اکانت اینستاگرام را انجام دهید. پسورد را وارد کرده و روی گزینه delete در پایین صفحه کلیک کنید.

5- اینستاگرام برای بار آخر از شما می‌پرسد که آیا مطمئنی که می خواهی دیلیت اکانت اینستاگرام انجام بدی؟ و انگلیسی نوشته (Are you sure you want to delete your account?) بزنید روی گزینه OK و تمام… اکانت اینستاگرام شما در این لحظه حذف شد به همین سادگی….

نکته: اینستاگرام یک بار دیگر این فرصت را به شما می دهد که اگر پشیمان شده اید، پیج خود را برگردانید به این ترتیب که در مرحله آخر، تاریخ قطعی حذف اکانت شما نمایش‌ داده می شود و شما تا قبل از تاریخی که نوشته، مهلت دارید که دوباره وارد اکانت خود شوید و عملیات حذف که انجام داده بودید، لغو کنید.

** اگر این مقاله برای شما کاربردی و جالب بود، این مطلب را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. اگر دیگر نمی خواهید از اینستاگرام استفاده کنید، می توانید از جایگزین اینستاگرام یعنی ویسگون استفاده کنید. ویسگون بسیار شبیه اینستاگرام است و فیلتر هم نیست.
** برای دیلیت اکانت اینستاگرام و در زمینه آموزش حذف دائمی حساب کاربری اینستا 2024 می توانید با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.
5/5 - (1 امتیاز)
منابع :

جهت مشاوره در زمینه دیلیت اکانت اینستاگرام و نصب ویسگون جایگزین اینستاگرام

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی