کد خبر : 9951

انتقالی سربازی برای متاهلین در سال 1401


در این مقاله و عنوان هدفمان توضیح در مورد انتقالی سربازی برای متاهلین در سال 1401 نیز می باشد.

خدمت سربازی برای افراد متاهل یکی از دغدغه های اصلی می باشد. سربازان متاهل  وظایف بیشتری نسبت به دیگران داشته و در صورت داشتن فرزند در  این امر دشوارتر خواهد بود.به همین جهت باید دارای شرایطی متفاوت در خدمت سربازی باشند تا بتوانند برای خانواده خود رسیدگی های لازم را انجام دهند.

با توجه به شرایط خدمت سربازی متاهلین میزان حقوق افراد متاهل بالاتر از مجردین خواهد بود. میزان حقوق هر یک از افراد متاهل بر اساس مدرک تحصیلی آنان تعیین می گردد. البته این میزان حقوق در هر یک از ارگان ها می تواند میزان متفاوتی را به خود اختصاص دهد. به همین دلیل می توان گفت به عنوان مثال حقوق سربازان متهال در نیروی های مسلح ارتش ريال برابر با کارمندان رسمی می باشد.

شرایط خدمت سربازان متاهل چگونه می باشد؟؟

  • گذراندن دوران خدمت سربازی افراد متاهل در محل سکونت خود و همسر آنها
  • استفاده از کسری خدمت پیش‌بینی شده برای افراد متاهل
  • استفاده از مرخصی بیشتر

زمان انتقالی سربازی برای متاهلین 1401

برای سربازان متاهلی که دارای فرزند هستند به ازای هر فرزند سه ماه کسر از خدمت تعلق می گیرد.وی خاطر نشان کرد: در تسهیلات جدید در خصوص سربازان متاهل مرخصی کارکنان وظیفه از 22 روز به 30 روز افزایش یافته و این کارکنان می توانند حداقل هفته ای سه روز بعد از ساعت کاری مرخص شوند.

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در تشریح شرایط ویژه‌ای که برای سربازان متاهل در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: سربازان متأهل چه افرادی که قبل از سربازی متاهل شده‌اند و چه افرادی که حین خدمت ازدواج می کنند باید در شهر محل سکونت همسرشان به کارگیری شوند.

وی در ادامه  افزود: سربازان متأهل مانند پایورها ((رسمی ها)) از سالی سی  روز مرخصی یعنی ماهی 2.5 روز برخوردار هستند. رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح سربازان متأهل حداقل هفته ای سه روز بعد از ساعات اداری باید مرخص شوند و این جز مرخصی شان حساب نمی شود.کمالی با اشاره به شرایط کسرخدمت برای سربازان متاهل گفت: سربازان متأهل به ازای هر فرزند تا سه ماه کسری برخوردار می شوند.


میزان کسر خدمت‌ سربازی برای ازدواج و فرزند 1401-1401انتقالی سربازی برای متاهلین در سال 1401 1


به ازای هر فرزند سه ماه کسر خدمت:

وی ادامه داد: افرادی که غایب هستند اگر تا 95/2/30 غیب کرده باشند و الان خودشان را برای سربازی معرفی کنند می توانند از این کسری (سه ماه برای هر فرزند) برخوردار شوند.رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: بعضاً ما داریم کسی که 4–5 فرزند دارد و برای سربازی خودش را معرفی می کند و ۱۵ ماه کسری خدمت می خورد.

همچنین کمالی تاکید کرد : باز این نکته را تأکید می کنم که این نوع کسر خدمت شامل غایبینی می شود که تا 95/2/30 غیبت کرده باشند و اگر کسی بعد از این تاریخ غیبت کرده و یا در آینده غیبت کند و بعد صاحب فرزند شود، کسری به آن تعلق نمی گیرد.


سامانه صدای مشاور

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 4 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ندیم راخ دوشنبه , 4 جولای 2022 - 15:51

سلام وعرض وادب بنده سرباز وظیفه استواریکم ندیم راخ پایه خدمتی دیماه ۱۴۰۰بنده متاهل هستن در ۴۰۰کیلومتری از شهرم خدمت میکنم کسی است به مشکلات ما سرباز ها رسیدگی کنه من الان چکار کنم دیگه روحیه خدمتی در راه دوری رو ندارم به مشکلات ما رسیدگی کنی ٪

باسپاس فراوان…درپناه حق

سرباز وظیفه:ندیم راخ

فاطمه چهارشنبه , 14 آوریل 2021 - 14:56

انتقالی سرباز متاهل به شهر خود با پارتی چند روز طول میکشه

سرباز بدبخت دوشنبه , 29 مارس 2021 - 0:37

سلام من سرباز مرزبانیم متاهلم ویک بچه دارم که شیر خوار است هفت ماه اول خدمتم هم مرز میمک ایلام بودم بعد از هزار بدبختی والتماس منو انتقال دادن ستاد استان ایلام منزلم هم چهار کوچه فاصله داره با ستاد مرزبانی اما با این اوصاف منو گزاشتن نیرو پستی و2/4پست میدم یکماهو نیمه خبری هم از مرخصی ماهیانه نیست منو حتی جمعه ها نمیفرستن خونه یه قانونیم از خودشون درآوردن میگن نیرو پستی تحت هیچ عنوانی حق خروج نداره حالا به گفته این آقا که باید سه روز در هفته بعد تایم اداری سرباز متاهل مرخص بشه به فرماندهامون که میگیم میگن ایشون خیلی شکر خوردن تازه همون مرز هم که بودم مرخصی من با بقیه سربازا فرقی نداشت فقط میخوام بدونم برا گرفتن این شرایط ویژه که سردار ملکی گفتن باید برم به کی اعتراض کنم؟

نصب اپ دانش آموزی