جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 30502

اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳-۱۴۰۴

اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان 1403-1404 …

 اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳-۱۴۰۴ 1

در این اطلاعیه از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1403-1404 برای دوره اول و دوم متوسطه مطلع می شوید. امسال سایت اعلام نتایج و اعتراض به نتایج تیزهوشان، همان سامانه مای مدیو دانش آموزی به نشانی my.medu.ir است. 


اطلاعیه اعلام نتایج پذیرفته شدگان مدارس تیزهوشان 1403-1404

زمان اعلام نتایج پذیرفته شدگان مدارس تیزهوشان، بعد از برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان در مقطع متوسطه اول و دوم، از مرداد 1403 آغاز می شود.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان در مرداد ماه است. 

💥 برای مشاهده نتایج پذیرفته شدگان مدارس تیزهوشان لازم است به سایت my.medu.ir مراجعه کنید.

مراحل ورود به سایت مای مدیو و مشاهده نتایج تیزهوشان:

  • ورود به سایت مای مدیو به آدرس my.medu.ir
  • انتخاب نقش: دانش آموز
  • انتخاب ایرانی یا اتباع بودن
  • نام کاربری: کد ملی دانش آموز
  • رمز ورود: سریال شناسنامه (6 رقمی)
  • کد امنیتی: وارد کردن کد امنیتی در کادر مربوط
  • دیدن نتایج آزمون

💫💫 فهرست اسامی پذیرفته شدگان پایه های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان پس از تصحیح، بر اساس ظرفیت پذیرش تعیین شده برای هر مدرسه درسامانه my.medu.ir منتشر می شود.


مطالعه این مقاله پیشنهاد میگردد : ثبت نام تیزهوشان

شرایط و ضوابط اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان

شرایط و ضوابط اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان 1403-1404 برای  تصحیح پاسخ نامه ها، اعلام نتیجه و ثبت نام قبول شدگان به شرح زیر است:
1 -دفترچۀ سؤالات پس از برگزاري آزمون و کلید تصحیح آزمون در اولین فرصت پس از برگزارى(حداکثر یک هفتۀ کاري)، از سوى سازمان ملی پرورش استعدادهاي درخشان در آدرس اینترنت my.medu.ir منتشر مى شود.



مطالب مورد نیاز تیزهوشان:

اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳-۱۴۰۴ 2 نحوه دریافت کارنامه تیزهوشان



2 -فهرست اسامى پذیرفته شدگان در دبیرستان هاى دورة اول و دوم استعدادهاى درخشان، براساس ظرفیت پذیرش تعیین شده براى هر مدرسه در سامانه بارگذاري و اعلام مى شود.
3 -براى کلیۀ داوطلبانى که در آزمون پذیرفته نشده اند، حدود دو هفته پس از اعلام نتیجۀ آزمون، کارنامۀ عدم قبولى شامل تعداد پاسخ هاى صحیح و غلط، نمرة مکتسبۀ هر مادة درسى، امتیاز کل آن داوطلب و امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده در مدارس مورد تقاضاى او صادر مى شود.
تذکر: پاسخ گویی به تقاضاهاي تجدید نظر ، فقط از طریق سامانۀ مربوط و در مهلت زمانی مشخص شده امکان پذیر می باشد و پاسخ گویی به مراجعات حضوري ممکن نبوده و ترتیب اثر داده نخواهد شد.
4 -در صورت شرکت همزمان دانش آموزان همزاد (دوقلو یا چندقلو، هم جنس یا غیرهم جنس) در آزمون هاي ورودى مدارس استعدادهاى درخشان و پذیرش یکى از آنان، دیگري/دیگران با شرایط زیر مى توانند از تسهیلات پذیرش همزادي (پذیرش مازاد بر ظرفیت پیش بینى شده) استفاده کنند:

الف) براى همزاد غیر هم جنس، کسب حداقل هشتاد درصد امتیاز آزمون آخرین فرد پذیرفته شده در هر یک از اولویت هاي انتخابی (در رشتۀ تحصیلی مورد تقاضا) ضرورى است.

ب) براى همزاد(هاى) هم جنس، علاوه بر یکسان بودن اولویت هاي مدارس انتخابی و ترتیب آنها، کسب حداقل هشتاد درصد امتیاز آزمون آخرین فرد پذیرفته شده در هر یک از اولویت هاي انتخابی (در رشتۀ تحصیلی مورد تقاضا) ضرورت دارد.

ج) استفادة دانش آموزان همزاد هم جنس از این تسهیلات به منزلۀ قبولی همزاد(ها) در یک مدرسۀ واحد نیست و ممکن است پذیرش همزاد(ها) در مدرسه اي غیر از مدرسۀ پذیرش همزاد دیگر صورت پذیرد.

د) استفاده از تسهیلات مذکور در دورة دوم متوسطه، منوط به یکسان بودن رشتۀ تحصیلی انتخابی آنها (همجنس و غیرهمجنس) نمی باشد.

5 -همزمان با اعلام نتیجۀ آزمون، نشانى دقیق دبیرستان هاى استعدادهاى درخشان، تاریخ مراجعه و مدارك مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون نیز به آنان اطلاع رسانى مى شود. مهلت ثبت نام پذیرفته شـدگان دبیرستان هاى دورة اول ودوم استعدادهاى درخشان، حداکثر تا پایان مرداد ماه 1403 خواهد بود. در ضمن، عدم مراجعه به دبیرستان محل قبولى تا زمان بازگشایی مدارس، به منزلۀ اعلام انصراف قطعى بوده و بعد از این تاریخ، ثبت نام امکان پذیر نخواهد بود.

 ثبت نام تیزهوشان

اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳-۱۴۰۴ 3




بیشتر بدانید:

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان



** برای دریافت نتایج آزمون مدارس تیزهوشان می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید و نتایج آزمون را از کارشناسان این سامانه بخواهید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی