کد خبر : 13274

ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هفتم 1402-1403

ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هفتم 1402-1403 1

در این مقاله، لینک ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هفتم 1402-1403 را در اختیار داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم قرار داده ایم.

ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هفتم

داوطلبان آزمون تیزهوشان با ورود به سایت my.medu.ir که سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هفتم است، میتوانند برای مشاهده اینترنتی نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه هفتم اقدام نمایند. برای ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هفتم روی لینک زیر کلیک نمایید:


تمام مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان، انتشار کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج و ثبت اعتراض به نتایج، آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم و نهم از طریق سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هفتم انجام می شود.

برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان اینجا کلیک کنید. 

ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هفتم 1402-1403 3


سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هفتم 1401-1402

نشانی سایت اعلام نتایج تیزهوشان هفتم my.medu.ir است. اقداماتی که می توان از طریق سایت اعلام نتایج تیزهوشان هفتم انجام داد ،شامل مشاهده کارنامه نتایج قبولی داوطلبان آزمون تیزهوشان، ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان پایه هفتم ،ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت و …، از طریق این سامانه انجام می شود. درصورت وجود هرگونه مشکل در ورود به سایت تیزهوشان هفتم می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.


نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هفتم

  1. وارد سایت مرکز مای مدیو تیزهوشان به نشانی my.medu.ir شوید.
  2. لازم است ابتدا کد ملی و رمز ورود را وارد نمایید. اگر رمز خود را فراموش یا گم کرده اید، می توانید روی عبارت “فراموشی رمز” که زیر دکمه ورود است، کلیک کنید تا از طریق شماره موبایل بتوانید رمز جدید تعریف کنید. همچنین با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید و رمز عبور خود را بازیابی کنید.
  3. در مرحله بعد نقش خود را به عنوان دانش آموز انتخاب کنید.
  4. با ورود به پنل شخصی خود در سایت مای مدیو، می توانید در مهلت زمان اعلام نتایج تیزهوشان، از نتایج آزمون و وضعیت قبولی خود مطلع شوید.
  5. اگر در این آزمون پذیرفته نشده اید، می توانید به آدرس my.medu.ir مراجعه کرده و از طریق ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هفتم، برای دریافت و مشاهده کارنامه خود اقدام کنید.

نحوه دریافت تلفنی کارنامه نتایج آزمون تیزهوشان هفتم

داوطلبان آزمون تیزهوشان می توانند از طریق تماس تلفنی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور، کارنامه اعلام نتایج خود را دریافت نمایند. با مشاهده ستون وضعیت قبولی، از وضعیت نتایج آزمون مطلع می شوند.

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل


3/5 - (1 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی