جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تصدی منصب قضا ویژه طلاب 1401

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 45884

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تصدی منصب قضا ویژه طلاب 1401

زمان اعلام نتایج آزمون تستی قضاوت 1400 (تصدی منصب قضاء)

از طریق این مقاله می توانید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تصدی منصب قضا ویژه طلاب 1401،اقدام نمایید، کارت ورود به جلسه آزمون تصدی منصب قضا ویژه طلاب از طریق سایت سازمان سنجش که نماینده برگزاری آزمون و اعلام نتایج است، منتشر می شود:

مهم و فوری؛ زمان و نحوه دریافت کارت شركت در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء ویژه طلاب


زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تصدی منصب قضا ویژه طلاب 1401

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون جذب عمومي تصدي منصب قضاء (ويژه طلاب) سال 1400 می‌رساند، زمان دریافت کارت‌ ورود به جلسه آزمون تصدی منصب قضا در سال 1401، روز چهارشنبه 1401/02/21 است و از طریق پايگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور  به نشانی www.sanjesh.org  منتشر می شود.


نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تصدی منصب قضا ویژه طلاب 1401

داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون تصدی منصب، در مهلت تعيين شده به پايگاه اطلاع رسانی مذكور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد كردن اطلاعات ثبت‌نامی یا شناسنامه‌ای (شماره پرونده، کد پیگیری، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به دریافت کارت شركت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مراجعه نمايند.

بديهی است برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و همچنين اصل كارت ملی و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی است.


رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون تصدی منصب قضا 1401

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون تصدی منصب قضا 1401: در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت شرکت در آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامي و يا هريك از موارد مندرج در بند «ب» فوق، داوطلبان مي‌توانند:

  • از ساعت 14:00 الي 18:00 بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ 1401/02/22 به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص به نشاني:
  • قم- بلوار 15 خرداد- نبش خیابان سعدی- مرکز آموزش قضات واحد قم مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.
  • چنانچه مبتلا به بیماری کرونا هستید در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسئولین حوزه را مطلع نمایید تا پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص بعمل آورند.
  • ضمناً متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را از طریق شماره تلفن مندرج در همین صفحه مطرح نمایند.

زمان برگزاری آزمون تصدی منصب قضا ویژه طلاب در سال 1401

زمان برگزاری آزمون تصدی منصب قضا ویژه طلاب در سال 1401، آزمون در صبح روز جمعه مورخ 1401/02/23 برگزار می‌گردد و فرآيند برگزاری آزمون از ساعت‌ 8:00 (هشت) صبح خواهد بود و در ورودی حوزه امتحاني آزمون رأس‌ ساعت‌ 7:30 (هفت و سی دقیقه) صبح بسته خواهد شد. آدرس محل برگزاري آزمون بر روي پرينت كارت شركت در آزمون درج گرديده است.

اخبار آزمون تصدی منصب قضا:

  • ۸۰درصد شرکت کنندگان آقایان و ۲۰درصد خانم ها هستند.
  • وی با بیان اینکه ۸۰درصد شرکت کنندگان این آزمون را آقایان و ۲۰درصد آن را خانم ها تشکیل می دهند، افزود: از بین تحصیل‌کردگان حوزه ۱۹ درصد و دانشگاهی ۸۱ درصد حضور دارند.
  • معاون رئیس قوه قضاییه بیان داشت: چند برابر قبول شدگان تستی این آزمون برای آزمون تشریحی دعوت می‌شوند و قبول شدگان تشریحی برای مصاحبه شفاهی و سپس برای آزمون روانشناسی و نهایتاً برای گزینش معرفی می شوند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تصدی منصب قضا ویژه طلاب 1401

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی