جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج اولیه و نهایی آزمون قضاوت قوه قضائیه

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 44280

زمان اعلام نتایج آزمون تستی قضاوت 1401 (تصدی منصب قضاء)

زمان اعلام نتایج آزمون تستی قضاوت 1400 (تصدی منصب قضاء)

زمان اعلام نتایج مرحله تستی آزمون قضاوت 1401 (تصدی منصب قضاء) در اردیبهشت ماه 1401 است. هم اکنون نتایج اعلام شده است، در این مقاله لینک مشاهده نتایج را در اختیار داوطلبان قرار داده ایم و از جزئیات کامل خبر اعلام نتایج اولیه آزمون تستی قضاوت و زمان آزمون تشریحی قضاوت مطلع می شوید:

زمان اعلام نتایج آزمون تستی قضاوت 1401 

طبق اظهارات معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در خصوص زمان انتشار جواب مرحله تستی آزمون، زمان اعلام نتایج اولیه آزمون قضاوت ۱۴۰۰ مرحله تستی در اردیبهشت ماه سال 1401 اعلام شد. برای مشاهده نتایج لینک زیر را انتخاب کنید:

مشاهده نتایج آزمون تصدی منصب قضا در سایت سنجش

(کلیک کنید)

 آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء سال ۱۴۰۰ در ۲۰ مرکز استان و با حضور نزدیک به ۱۵ هزار شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش اختبار معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه پس از فرایند برگزاری آزمون، از اعلام نتایج تستی این آزمون در اوایل اردیبهشت ۱۴۰۱ خبر داد.

طبق اطلاعیه آزمون قضاوت ۱۴۰۰ (جذب عمومی) ثیت نام این آزمون از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۵لغایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ انجام شده بود و آزمون صبح امروز (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) در محل های اعلام شده برگزار شد.


نتایج مرحله تستی آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء سال ۱۴۰۰ در اردیبهشت ۱۴۰۱

معاون رئیس قوه قضاییه در این خصوص عنوان کرد: نتایج آزمون تستی تا اوایل اردیبهشت ماه از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می گردد. پذیرفته شدگان این مرحله در ششم خرداد ماه سال ۱۴۰۱، در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد.

این مقام عالی قضایی افزود: امروز شاهد روند برگزاری آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بودیم که اینجا لازم است از تمامی دست اندرکاران امر تشکر و قدردانی کنیم.

📌 اعلام نتایج آزمون تستی قضاوت در اوایل اردیبهشت

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه:

  • 🔸این آزمون در ۲۰ مرکز استان و با حضور نزدیک به ۱۵ هزار شرکت کننده برگزار شد.
  • 🔸نتایج آزمون تستی تا اوایل اردیبهشت ماه از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می‌شود و پذیرفته شدگان این مرحله در ششم خرداد ماه سال ۱۴۰۱، در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد.
  • 🔸 ۸۰درصد شرکت کنندگان این آزمون را آقایان و ۲۰درصد آن را خانم‌ها تشکیل می‌دهند و ۱۹ درصد شرکت کنندگان دارای تحصیلات حوزوی و ۸۱ درصد دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.
  • 🔸چند برابر قبول شدگان تستی این آزمون برای آزمون تشریحی دعوت می‌شوند و قبول شدگان تشریحی برای مصاحبه شفاهی و سپس برای آزمون روانشناسی و نهایتاً برای گزینش معرفی می‌شوند.

۸۰درصد شرکت کنندگان آقایان و ۲۰درصد خانم ها

وی با بیان اینکه ۸۰درصد شرکت کنندگان این آزمون را آقایان و ۲۰درصد آن را خانم ها تشکیل می دهند، افزود: از بین تحصیل‌کردگان حوزه ۱۹ درصد و دانشگاهی ۸۱ درصد حضور دارند.

معاون رئیس قوه قضاییه بیان داشت: چند برابر قبول شدگان تستی این آزمون برای آزمون تشریحی دعوت می‌شوند و قبول شدگان تشریحی برای مصاحبه شفاهی و سپس برای آزمون روانشناسی و نهایتاً برای گزینش معرفی می شوند.

زمان برگزاری امتحان تشریحی قضاوت قوه قضائیه

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه در سراسر کشور با کمبود قاضی مواجه هستیم، اذعان داشت: جذب قضات می تواند موجب تسریع در روند رسیدگی ها شود و موجبات رضایت‌مندی هر چه بیشتر مردم را فراهم نماید.

شایان ذکر است داوطلبان پذیرفته شده در مرحله تستی آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء سال ۱۴۰۰، روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ در آزمون تشریحی شرکت خواهند نمود.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج اولیه و نهایی آزمون قضاوت قوه قضائیه

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی