جهت مشاوره در زمینه ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 50387

ورود به سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی – portal.srd.ir

ورود به سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی - portal.srd.ir 1

در این مقاله لینک ورود به سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی را در اختیار دانشجویان عزیز دانشگاه علوم پزشکی تهران و تمامی استان های کشور قرار داده ایم. سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی تنها سامانه رسمی درخواست وام برای کلیه دانشجویان علوم پزشکی در سراسر کشور است. 

“سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی همان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی portal.srd.ir است. تاکید می شود که این سامان تنها سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی برای تمامی استان ها است. “


لینک ورود به سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی 

برای ورود به سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی که با هدف اعطای وام دانشجویی به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران و کلیه استان های کشور راه اندازی شده است، می توانید درخواست وام دانشگاه علوم پزشکی را به صورت اینترنتی ثبت کنید.


نحوه ثبت نام وام دانشگاه علوم پزشکی 

برای ثبت نام وام دانشگاه علوم پزشکی لازم است ابتدا روی لینک بالا کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی شوید و یا در مرورگر خود نشانی portal.srd.ir را جستجو کنید.

سپس شماره دانشجویی را به عنوان نام کاربری و شماره کد ملی را به عنوان رمز عبور وارد نمایید.

پس از آن استان مورد نظر خود را انتخاب کنید تا مشخص شود دانشجوی کدام واحد دانشگاه علوم پزشکی در کشور هستید.

سپس عبارت امنیتی را در کادر مربوط درج نمایید و روی دکمه ورود کلیک کنید تا به پنل شخصی خود در سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی که همان سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم است، دسترسی پیدا کنید.

با ورود به پنل شخصی خود می توانید در زمان ثبت نام وام دانشگاه علوم پزشکی برای ثبت نام اقدام کنید. در ادامه از زمان ثبت نام وام دانشگاه علوم پزشکی برای تمامی استان های کشور اقدام کنید.


بیشتر بدانید:

 ورود به صندوق رفاه دانشجویان 



زمان ثبت نام وام دانشگاه علوم پزشکی 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام وام دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

زمان ثبت نام وام ها دانشگاه علوم پزشکی که همان وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم است، در سال تحصیلی 1402-1401 آغاز شد…

  • به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام وام های دانشجویی در سامانه وام دانشگاه علوم پزشکی برای سال تحصیلی 1402-1401 خبر داد.
  • وی با بیان اینکه تنها رسالت صندق رفاه توجه به دانشجویان کم بضاعت و ایجاد زمینه رشد برای این دانشجویان است اظهار داشت : تمام تلاش ما این است که در زیرساخت های رفاهی شرایطی ایجاد کنیم  تا دانشجویان عزیز بتوانند با ارامش خاطر بیشتری به تحصیل خود ادامه دهند.
  • رئیس صندوق رفاه دانشجویان در ادامه از آغاز ثبت نام وام های دانشجویی خبر داد و گفت: شیوه نامه اعطای وام های تحصیلی، ودیعه مسکن، ضروری، ازدواج ، تولد فرزند و وام شهریه به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است و دانشجویان می توانند طبق دستور العمل اجرایی جهت ثبت نام  اقدام نمایند و از فوائد این وام ها بهره مند شوند
  •  رئیس صندوق رفاه دانشجویان در خصوص مهلت ثبت نام دانشجویان برای وام های ابلاغ شده تشریح کرد: دانشجویان عزیز می توانند حداکثر تا 30 دی ماه جهت ثبت نام وام تحصیلی، تا 15 دی ماه برای وام های ضروری و ودیعه مسکن و تا 5 اسفندماه برای ثبت نام  وام های ازدواج و فرزندآوری و همینطور وام شهریه اقدام نمایند.

بیشتر بدانید:

ثبت نام وام دانشجویی در صندوق رفاه 



شرایط ثبت نام وام دانشگاه علوم پزشکی

با توجه به تنوع وام های اعطایی توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به عنوان وام دانشگاه علوم پزشکی، پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از شرایط ثبت نام انواع وام دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

سامانه مشاور تحصیلی، راهنما و پاسخگوی سوالات شما عزیزان است. این تماس رایگان نیست و شامل هزینه مشاوره تلفنی بر حسب دقیقه بر روی قبض تلفن ثابت است.


درباره صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت

سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت همان سامانه وام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران و سایر استان های کشور به نشانی portal.srd.ir است.

این صندوق به منظور ایجاد زمینه مناسب برای رشد استعدادها و کمک به وضع تحصیلی و معیشت دانشجویان مستعــد و عموم دانشـــجویان، صـــنـدوق رفاه دانشــجویان در تاریخ ۱۳۵۲/۰۵/۱۷ تأسیس گردید و زیر نظــر وزارت فرهنگ و آموزش عالی نسبت به ارایه خدمات به دانشــجویان فعالیت می‌نمود.در خـــــرداد ماه ۱۳۶۶ فعالیت صنــدوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از صنـــدوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مستقل گردید.

با تصویب قانون و اساسنامه صندوق رفاه دانشجویان در ۱۳۷۱/۱۲/۰۹ توسط مجلس شورای اسلامـی، صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به عنوان یکی از سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نسبت به ارایه خدمات به دانشجویان عزیز ایران اسلامی در حال فعالیت می‌باشد.

در راستای توسعه شیوه های جدید اعطای تسهیلات به دانشجویان با هدف افزایش کیفیت خدمات، تلاش در جهت کسب منابع مالی جدید برای استمرار ارائه خدمات با کیفیت به دانشجویان، انجام فعالیت های سرمایه گزاری و اقتصادی، به عنوان یکی از منابع تامین اعطای تسهیلات، چابک سازی صندوق در فرآیند ارائه تسهیلات و صدور مجوزها در تاریخ ۱۳۹۱/۶/۶ با تصویب مجلس شورای اسلامی، صندوق در شمول بند “ب” ماده ۲۰ قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، قرارگرفت و به منظور تحقق اهداف یادشده، آیین نامه های اداری و استخدامی و مالی و معاملاتی جدید صندوق توسط اعضای محترم هیات امنای صندوق تصویب و توسط وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تاریخ ۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ابلاغ گردید.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی