کد خبر : 2728

مدارک لازم برای دریافت کد سخا + گرفتن کد سخا

در این مقاله از مدارک لازم برای دریافت کد سخا برای گرفتن کد سخا در سال 1400-1401 مطلع می شوید. با در دست داشتن مورد نیاز برای سامانه خدمات الکترونیک سخا به پلیس +10 مراجعه نمایید.

مدارک لازم برای دریافت کد سخا در سال 1400-1401

مشمولان نظام وظیفه بااطلاع از مدارک لازم برای دریافت کد سخا  در سال 1400-1401 اقدام نمایند. مدارک مورد نیاز برای دریافت کد سخا و مراجعه به سامانه سخا برای تمام مشمولان یکسان است. البته دانشجویان برای مشخص کردن وضعیت تحصیلی خود باید نامه مربوط را از دانشگاه محل تحصیل دریافت و به دفاتر پلیس +10 ارائه کنند. اگر دارای مهارت یا توانایی هستید بعد از ورود به سامانه سخا در قسمت مربوط اطلاعات مربوط به تخصص خود را ثبت نمایید.

مدارک عمومی برای تمام مشمولان نظام وظیفه شامل تکمیل برگه شماره 1 است. مشخصات مشمول باید به درستی و با دقت ثبت شود. سپس بعد از انجام معاینات اولیه ، مشمولان برگه مربوط به معالیات اولیه را تکمیل نمایند. انجام  واکسیناسیون و ارائه برگه مربوط به آن برای تمامی مشمولان الزامی است. این برگه ها از طریق خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +10 صادر می شود. فرم های مذکور باید تکمیل و به دفاتر پلیس +10 تحویل داده شود.

به همراه داشتن مدارک هویتی همانند کارت ملی ، شناسنامه و… برای ورود اطلاعات به سامانه سخا سربازی به نشانی epolice.ir الزامی است.

با ارائه مدارک مذکور به دفاتر پلیس، کد سخا را از دفاتر پلیس +10 دریافت کنید. سپس با استفاده از کد سخا و کد ملی وارد سامانه سخا شوید. بعد از ورود به سامانه سخا می توانید از وآخرین وضعیت نظام وظیفه خود مطلع شوید.

گرفتن کد سخا

  1. استعلام و دریافت کد سخا اینترنتی
  2. استعلام و دریافت کد سخا از طریق پیامک
  3. استعلام و دریافت کد سخا با شماره ملی

برای مشاوره و رفع هرگونه سوال و ابهام در زمینه کد سخا و استعلام وضعیتاعزام به خدمت سربازی می توانید از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید:

سایت سخا نظام وظیفه + لیست کد سخا

مدارک لازم برای دریافت کد سخا + گرفتن کد سخا 1

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی