کد خبر : 13904

سایت هدایت تحصیلی پایه نهم

با ورود به سایت هدایت تحصیلی پایه نهم میتوانید مراحل هدایت تحصیلی در پایه نهم را انجام دهید. my.medu.ir پورتال مای مدیو انتخاب رشته مدارس آموزش و پرورش است. این مقاله راهنمای ورود به سامانه هدایت تحصیلی می باشد:

سایت جدید هدایت تحصیلی، مای مدو آزمون رغبت و توانایی نهم

سایت هدایت تحصیلی پایه نهم my.medu.ir

دانش آموزان پایه نهم با ورود به سایت هدایت تحصیلی می توانند برای انجام مراحل آنلاین هدایت تحصیلی اقدام نمایند. برای ورود به سامانه همگام انتخاب رشته مدارس آموزش و پرورش همانطور که در تصویر مشاهده می کنید نیاز به کد ملی و رمز عبور دارید. اگر رمز عبور همگام خود را در اختیار ندارید می توانید با شماره تلفن های موجود در این مقاله تماس بگیرید. کارشناسان سامانه صدای مشاور راهنمای شما خواهند بود.

در سال جدید نمونه برگ‌های هدایت تحصیلی از طریق کد کاربری و فضای مجازی در اختیار دانش‌آموز و مدیر قرار می‌گیرد و دانش آموزان می‌توانند ظرفیت شاخه‌ها و رشته‌ها را در سایت هدایت تحصیلی مشاهده کنند.

هدایت تحصیلی چیست؟

هدایت تحصیلی فرایندی هدفمند است که با ایجاد سامانه خدمات مشاوره و راهنمایی ، به دانش آموزان پایه نهم کمک می کند تا براساس توانمندی، علایق و استعدادهای خود انتخاب رشته تحصیلی در مقطع متوسطه دوم را انجام دهند. با انتخاب بهترین و مناسب ترین شاخه، گروه و رشته تحصیلی یک قدم به موفقیت تحصیلی آینده نزدیک تر خواهید شد. بنابراین از اهمیت آن انتخاب رشته صحیح نهم به دهم قافل نشوید. هدایت تحصیلی با توجه به جدول امتیازات انجام می شود. در زمان اعلام شده برای تکمیل فرم هدایت تحصیلی اقدام نمایید:

سایت هدایت تحصیلی پایه نهم 1 برای مشاهده جدول امتیازات هدایت تحصیلی کلیک کنید.

سایت هدایت تحصیلی پایه نهم 1 برای اطلاع از زمان تکمیل فرم هدایت تحصیلی کلیک کنید

شرایط ورود به رشته های فنی و حرفه ای در هدایت تحصیلی

زمان آغاز هدایت تحصیلی ؟

زمان آغاز هدایت تحصیلی برای دریافت فرم های هدایت تحصیلی در تیر ماه است. هدایت تحصیلی پایه نهم  از طریق سایت هدایت تحصیلی پایه نهم متوسطه به نشانی my.medu.ir انجام می شود. به تبصره های هدایت تحصیلی سال 1402-1403 توجه داشته باشید:

تبصره 1 : نمونه برگ هدایت تحصیلی در زمان اعلام نتایج امتحانات خرداد و شهریور برای دانش آموزان صادر می شود. بعد از تایید مسئول ثبت نام نمرات تا نیمه تیر ماه برای دانش آموزان قبولی خرداد ماه و همزمان با اعلام نتایج شهریور ماه برای دانش آموزان قبولی شهریور صادر می شود. احتمالا هدایت تحصیلی کاملا اینترنتی انجام می شود.

برای مشاهده نحوه صدور هدایت تحصیلی آنلاین اینجا کلیک کنید.

سایت هدایت تحصیلی پایه نهم 3

تبصره ۲: دانش آموزان در زیر شاخه های نظری به انتخاب رشته تحصیلی هدایت می شوند. دانش آموزان شاخه های فنی و حرفه ای و کار و دانش نیز به گروه تحصیلی هدایت خواهند شد. تعیین رشته در شاخه های فنی و حرفه ای و کار و دانش بر اساس شیوه نامه ابلاغ شده از سوی وزارت آموزش و پرورش می باشد.

مشاوره هدایت تحصیلی پایه نهم سال 1402-1403

با توجه به اهمیت مشاوره با کارشناس تحصیلی، برای انجام مراحل هدایت تحصیلی ، قصد داریم مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور را به دانش آموزان پایه نهم معرفی کنیم. از طریق تماس تلفنی با این سامانه می توانید به سادگی مراحل هدایت تحصیلی سال 1402-1403 در سایت هدایت تحصیلی را انجام دهید:

سامانه مشاوره تحصیلی صدای مشاور برای هدایت تحصیلی پایه نهم

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

سایت هدایت تحصیلی پایه نهم 4

 برای اطلاع از جدیدترین اخبار مدارس اینجا کلیک کنید.

3.4/5 - (8 امتیاز)
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 2 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امیرحسین رایگان یکشنبه , 6 دسامبر 2020 - 9:48

بالا نمیاره

نصب اپ دانش آموزی