کد خبر : 29144
- بازدید

برگزاری کنکور دکتری 1400

احتمال تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰

برگزاری کنکور دکتری 1400

تاخیر کنکور دکتری 1400 و احتمال تاخیر مجدد کنکور دکتری در زمان برگزاری چقدر است؟ برخی داوطلبان با برگزاری آزمون دکتری قبل از عید مخالفت کرده و خواستار تعویق کنکور دکتری به اردیبهشت ماه 1400 هستند. سازمان سنجش شرح داد کنکور دکتری ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. داوطلبان به نکات زیر در خصوص برگزاری آزمون دکتری توجه داشته باشند:

تعویق برگزاری کنکور دکتری 1400

سخنگوی سازمان سنجش شرح داد کنکور دکتری ۱۴۰۰ در موعد مقرر برگزار خواهد شد. سازمان سنجش در این خصوص شرح داد:

  • پیش از این، برخی داوطلبان با برگزاری آزمون دکتری قبل از عید مخالفت کرده و خواستار تعویق آن شده بودند.
  • استدلال داوطلبان موافق تعویق این بود که با توجه به احتمال دستیابی به واکسن کرونا در کشور و یا خرید واکسن در ماه‌های آینده، بهتر است برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰ به زمان دیگری موکول شود تا با تزریق واکسن، این آزمون در شرایط ایمن‌تری برگزار شود.
  • با این استدلال، متقاضیان شرکت کننده در آزمون دکتری؛ با توجه به برگزار شدن کنکور دکتری ۹۹ در آبان ماه و برگزاری آزمون استخدامی کارکنان دولت در دی ماه ۹۹ و در نتیجه دیر اعلام شدن منابع کنکور دکتری ۱۴۰۰، در نامه‌ای به وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور، درخواست تعویق کنکور دکترا به اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ را داده بودند.
  • اما حالا سخنگوی سازمان سنجش اعلام کرده که این برنامه ریزی و تصمیم گرفته شده و کنکور دکتری ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در زمان مقرر شده برگزار می‌شود.

زمان برگزاری آزمون دکتری 1400

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ در روز جمعه مورخ ۹۹/۱۲/۱۵ برگزار خواهد شد.

زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور:

🔹آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در تاریخ ۱۵ اسفند برگزار خواهد شد.

🔹دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۱۰ اسفند در سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود و داوطلبان می‌توانند از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ اسفند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری از روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۱۲/۱۲ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۱۴ است. با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایید.

** جهت رفاه حال داوطلبان امکان دریافت کارت ورود به جلسه به صورت تلفنی فراهم شده است. داوطلبان گرامی می توانند از طریق تماس با شماره تلفن های زیر کارت ورود به جلسه خود را از کارشناسان سامانه صدای مشاور بخواهند و نسبت به تهیه پرینت از فایل کارت ورود به جلسه اقدام نمایند:

جهت مشاوره در زمینه برگزاری کنکور دکتری 1400 ؛
از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
9099071611 تماس از سراسر کشور و 9092301612 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.


پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
پیام رسان های خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 24 در انتظار بررسی : 22
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امید پنجشنبه , 14 اسفند 1399 - 18:25

دوستان،
سنجش اعلام کرد که
تاالان ۴۰ هزارنفرکارتشون نگرفتند.

ازشماعزیران خواهش میکنم
هرفردی که برایش امکان دارد،والبته اعتقادبه شیوه مدیریت نامناسب سنجش وستادکرونا دارد،
حتی اگر کارت گرفته ست،
،شرکت نکند
تاسنجش متوجه شودکه بایک قشرفرهیخته جامعه نمیتونه رفتارنامناسب داشته باشد.

امروز ستادکرونا اعلام کرد
روزشنبه رنگ بندی های شهرهاعوض میشود،وتاکیدکرد نمیتونیدمسافرت بروید،این یعنی اینکه وضعیت ؟؟ ست،وفقط بخاطرازمون دکتری وعلوم پایه، فعلا سکوت کرده ند.
الان اگه دراین مقطع تحصیلی نتونیم مقابل زور بایستیم،پس کی میخواهیم مقاومت کنیم.

به داوطلبانی که قصدشرکت دارند،و شیوه مدیریت سنجش درست میدونند،احترام میگذارم وبرایشان ارزوی موفقیت وسلامت دارم

امین سه شنبه , 12 اسفند 1399 - 21:34

دوستان
اگر همه باهم درکنکور شرکت نکیم
میتونیم درعمل به
مدیریت ضعیف سنجش وستادکرونا اعتراض کنیم.

ونه بگیم به این شیوه اجرایی شان.
وهمه داوطلبان دکتری مطلع میکردیم

کاش حداقل جسارت اینکار دوستان داشتند!

دوستان رفتار سنجش وستاد
مثل برخورد پدری ست باکودک ۲ساله ش.!
بدون هیچ توضیحی توسط ستاد!

برای ماننگ ست !

A سه شنبه , 12 اسفند 1399 - 11:36

#تعویق_کنکور_دکتری_۱۴۰۰

A دوشنبه , 11 اسفند 1399 - 18:13

تعویق ازمون دکتری
دلایل هر چند از نظر مسولین برای تعویق بی اساس است.
اما در شرایطی ک حتی اگر احتمال مبتلا شدن حتی برای یک نفر هست با جان کسی بازی نکنند.
دکتر نمکی هر روز اذعان می‌کنند وضع خراب است.با وجود کرونای انگلیسی کنکور دادن خطرناک است

امین دوشنبه , 11 اسفند 1399 - 6:13

معاون آموزشی وزارت بهداشت با ارسال نامه‌ای به معاونان آموزشی دو دانشگاه و فرمانده مدیریت کرونا در تهران، گفت،
که آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی در موعد مقرر برگزار خواهد شد.،اماستارکرونا نظرشان رابگویند!

بازهم این مسئول
بااینکه
باتحکم بامسئول ستاد،
صحبت کرده،
اماباوجودانکه ،
حوزه امتحانی مشخص شده! ازمسئولین سنجش جلوتر وباجسارت ترست!
واززالی نظرش خواسته!!!
هرچنددیر!!
مسئولین سنجش یادبگیرند!

امین شنبه , 9 اسفند 1399 - 23:13

دوستان عزیز

مطمعن باشید
سنجش وستادکرونا مطمعنا
میدونند مشکلاتی دراجرای کنکوردکتری درچنین وضعیتی وجوددارد
اماباهم دراتاق هایشان
به توافق رسیده ند.
وعلت دوپهلوصحبت کردن وگاهی سکوت ستادکرونادرچنین وضعیتی برای انست که بعدابگویند:اگرداوطلبان اسیب دیدند،
،ماگفته بودیم مشکلاتی هست،
وبعدبگویند؛لطفا بامتخلفین برخوردشود!

دلیل گفته هایم این موردست

“”اظهارات متناقض درباره برگزاری نمایشگاهها وستادکرونا!”””
پیش‌تر استاندار تهران تاکید کرده بود،
در استان تهران نباید تجمعی شکل بگیرد و هیچ یک از اصناف و اتحادیه‌ها حتی حق برگزاری انتخابات سراسری ندارند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درحالی برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران را خوب و موفق ارزیابی کرده، که استاندار تهران گفته است رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی درباره تجمع و تخلف این نمایشگاه بررسی لازم را انجام می‌دهند و قطعا با متخلفین برخورد خواهد شد!

❌باوجود آن‌که مقامات این وزارتخانه بارها از توافق با ستاد ملی کرونا برای برگزاری نمایشگاه و…صحبت کرده بودند!
اما علیرضا رئیسی، سخنگوی این ستاد در تازه‌ترین اظهارنظر گفته است:
متاسفانه تعداد شهرهای آبی روزبه‌روز در حال کاهش است. البته در هر حال ما بر اساس محدودیت هوشمند عمل می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد کسی به شهر قرمز یا نارنجی یا شهرهای زرد مسافرپذیر وارد شود. باید در مورد سفرها واقع‌نگر بود.

دربرگزاری یک نمایشگاه ومسافرت های نورورزی درظاهر باهم به توافق نرسیدند!
امادرعمل نمایشگاه برگزارشد،
وبرای مسافرت هابرنامه هاچیده شد!

پس مطمعن باشید درمورد کنکوردکتری نیزچنین موردی درحال جریان ست
چراکه وزیربهداشت درتاریخ ۲۵دی درخبرگزاری جمهوری اسلامی گفته بود؛
نگران خیزجدیدکرونادربهمن واسفندهستیم.
همان زمان چندکنکورراکنسل وبه سال ۱۴۰۰ منتقل کردند.چطورست که از کنکوردکتری ووکالت بی توجه عبورکردند!

مخالف تعویق شنبه , 9 اسفند 1399 - 18:01

سلام آزمون دکتری در تاریخ ۱۵ اسفند با رعایت نکات بهداشتی برگزار شود
اکثرا این داوطلبان در تمام مراسمات و دورهمی ها و جشن تولدها و گشت و گذارها شرکت داشتن و الان کرونا رو بهونه کردن و میخوان زمان بیشتری خریداری کنن
ولی ستاد کرونا و سازمان سنجش کاملا هوشیار است

شراره روحی نزاد پنجشنبه , 7 اسفند 1399 - 11:37

لطفا تعویق کنکور دکتری وزارت علوم

مجید چهارشنبه , 6 اسفند 1399 - 18:35

با سلام. سروران عزیز دست اندرکار برگزاری کنکور دکتری سال ۱۴۰۰
کلاه خود را قاضی کنید و تصمیم بگیرید. مطمئنا رای به تعویق آزمون میدید.بهار ۱۴۰۰ بهترین زمان کنکور دکتری است.

زهرا چهارشنبه , 6 اسفند 1399 - 15:44

سلام میگن حوزه ها رو بیشتر کردن فاصله ها رو کردن یک ونیم متر یعنی پروتکل رعایت کردید عزیز من خودتون گول میزید حداقل سن کسانی که ازمون میدن 24 ساله اینو میفهمن که میگن کرونای جهش یافته همه جا گسترده شده یک نفر در یک جلسه الوده باشه ظرف مدت زمانی همه رو درگیر میکنه اینو میفهمید مطئنم که میفهمید ولی چرا چشم و گوشتون رو بستید ؟؟؟مجبور هستیم ازمون بدیم هزینه کردیم زمان گذاشتیم ولی اگر اتفاقی بیفته واگذارتون به خدا

نامور چهارشنبه , 6 اسفند 1399 - 12:32

سازمان سنجش و نهادهای مربوطه با عدم تعویق کنکور دکترا مسبب ابتلا و افزایش امار کرونا خواهند بود

اسدی چهارشنبه , 6 اسفند 1399 - 1:31

متاسفانه یه دورهمی بزرگ 15 اسفند ماه داریم که نزدیک 180 هزار نفر در کشور مهمون سازمان سنجش و وزارت بهداشت و ستاد کرونا هستند ممنون از مسئولین گرامی بابت این دورهمی بزرگ.
لطفا برای تعویق کنکور دکتری به خاطر جان خودمان و خانواده مان هم ک شده با امضای این کارزار صدایمان را به گوش مسئولین برسانیم.
https://www.karzar.net/postponement-of-phd-exam

هاشمی سه شنبه , 5 اسفند 1399 - 20:17

خواستار تعویق کنکور دکتری به بعد از عید می باشم

امین سه شنبه , 5 اسفند 1399 - 17:20

واقعا ما الان در دوراهی هستیم شرکت کنیم کرونا بگیریم و بمیریم یا نه اصلا سر جلسه نرویم استرس ما رو داغون کرده خواهشا تصمیم خوبی گرفته باشه ۴ ساعت در یک مکان بسته با این شرایط بحرانی قابل قبول نیست

فاطمه سه شنبه , 5 اسفند 1399 - 11:32

حضور محترم وزیر بهداشت کل کشور
با سلام و تحیت
احتراما باستحضار می رساند ، آزمون دکتری وزارت علوم هر سال در اسفند ماه برگزار میشد و اما در سال جاری به دلیل شیوع کرونا ویروس در مرداد ماه 1399 برگزار شد که این تأخیر موجب شد تا اعلام نتایج نهایی حاصل از آزمون کتبی و مصاحبه در پایان مهر و اوایل آبان ماه رخ دهد .
بدین ترتیب همه مدت زمان زیادی در بلاتکلیفی برای تهیه رزومه و حصول نتیجه ماندند . پس از اعلام نتایج آزمون کتبی و مرحله بعد آن ، مصاحبه ، مدت زمان بسیار کمی برای بدست آوردن نیرو و مطالعه برای آزمون سال 1400 برای ما باقی ماند . از سوی دیگر ماه های مرداد ، شهریور ، مهر ، آبان و آذر در بسیاری از شهرها با اوج شیوع کرونا ویروس ، شاهد افزایش تعداد فوتی ها بوده و با مشکلات بسیار و استرس مواجه شدیم . به طوریکه تا پایان آذرماه سال جاری روزهای بسیار غم انگیز و سختی را پشت سر گذاشتیم . بنده طی ده ماه پدر ، مادر و پدر همسرم را از دست دادم که دیماه امسال تازه سومین عزیز خود را به خاک سپاردم . واقعا که اگر این سه عزیز مشخص نشد که کرونا ویروس آنها را از بین برد یا خیر ؟ اما برایم آن قدر سخت هست که زندگی عادی را برایم بسیار مشکل ساخت . در این حین ، کتابخانه های عمومی هر زمان دچار محدودیت ها شده و به طور مقطعی اجازه استفاده از سالن مطالعه را می دادند .
1 – آیا اوضاع شهرهای مختلف در مواجهه با نوع انگلیسی ویروس کرونا و سرعت انتشار آن به همراه میزان کشندگی بالاتر آن در سنین جوانی ، حائز اهمیت نمی باشد ؟؟؟ آیا صرفأ با افزایش حوزه آزمون میتوان از تمامی موارد همچون تجمع داوطلبان ، نحوه شناسایی افراد با کارت آزمون و نزدن ماسک توسط همه داوطلبان ، عدم رعایت واقعی پروتکل ها در تمامی حوزه های آزمون و بسیار موارد دیگر جلوگیری کرد ؟؟؟؟
2 – با توجه به تجربه سال 1399 و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات کرونا ویروس ، چرا هنوز امکان برگزاری آزمون دکتری وزارت علوم به صورت مجازی مهیا نشده ؟؟؟ مگر نه این است که پس از مواجهه با این پدیده اسف بار ، یکی از برنامه های کاربردی دولت ، پیشبرد ارائه همه امور اداری و خدماتی به سمت الکترونیک و مجازی برنامه ریزی و هدایت شده است . کما اینکه آزمون هایی هم به صورت آنلاین برگزار شده و مشکلی نیز پیش نیامده است .
3 – آیا برگزاری 2 بار آزمون دکتری وزارت علوم در یک سال و بلاتکلیفی با توجه به ماهیت آن که هم کتبی و هم مصاحبه است ، با اصول استاندار آزمون ها مغایرت ندارد ؟ چرا این موضوع بررسی نمی شود ؟؟
اینکه ما در ریسک رعایت پروتکل ها با توجه به نوع جدید ویروس انگلیسی کرونا و از سوی دیگر فصل سرما و بسته بودن محیط کلاس و سالن ها در حوزه های آزمون در تاریخ 15/12/1399 قرار بگیریم ، بسیار جای تأمل دارد .
ما از شما خواهشمندیم یا آزمون حضوری ( دکتری وزارت علوم ) را تا بهبود اوضاع و شرایط و شناسایی راهکار و تجربه در مواجهه با کرونا ویروس انگلیسی به سال 1400 به تعویق اندازید . علاوه بر آن با این شیوه ، فاصله زمانی بین دو آزمون به طور استاندارد رعایت شده است . اگر این موضوع میسر نیست ، حتی الامکان آزمون را به صورت مجازی و آنلاین برگزار نمایند . از خداوند برای شما و تمامی مسئولان محترم سلامتی و موفقیت را خواستارم .

شیرین ایزدی دوشنبه , 4 اسفند 1399 - 21:14

سلام دوستان.
هرچه جلوترمیرویم شرایط وبازی ها
پیچیده ترمیشود!
تناقض ها رانگاه کنید!

“مردم شریف باید بدانند که این ویروس علی رغم حرف انگلیسیها،هم قدرت سرایت و هم قدرت مرگ‌زایی چند برابری دارد و هم جوانترها را بیشتر گرفتار می کند.سه روز قبل در خوزستان کودک ۱ و ۹ ساله بر اثر کووید-۱۹ فوت کرد””(وزیربهداشت)

“من وزیر خبر ندارم چه کسی می آید و بیرون می رود.فقط شدم ته رودخانه زخمی و جنازه جمع کن.بجای وزیر بهداشت بگذارید مدیرکل مرده شور خانه.
این درد بزرگی است!!!!
(وزیربهداشت)

“کنکوردکتری حتی درشهرخوزستان برگذارمیشود!
(سنجش،بدون استنادبه ستادکرونا)

سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ، نحوه پرینت و محل‌ رفع نقص کارت‌ و الزامات بهداشتی شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ که روز ۱۵ اسفند برگزار می‌شود توضیحاتی منتشر کرد.
(سنجش ۱۰روز جلوتر ازپرپایی ازمون)!!!!

“”ما چه گناهی کردیم که در ۱۳ ماه مدام باید موج ایجاد شود، موج را بشکنیم و شهید دهیم!.ناب ترین بچه های نظام سلامت را از دست دادم.فریاد می زنیم که اپیدمی گرفتارمان می کند، چرا گوش نمی کنید!
(وزیربهداشت)

ا”اگرشرایط بدترنشود،باحفظ پروتکل هاکنکور دکتری برگزارمیشود”
(ستادکرونا)

دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از مردم تقاضا داریم که پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از ترددهای درون شهری و دورهمی ها پرهیز کنند.

عزیزان
داوطلبان کنکوردکتری
چون کنکوردکتری
دورهمی نیست
وازنوع ترددهای درون شهری نمیباشد
وازطرفی سازمان سنجش به دلایل شخصی،ضرورت برپایی انرامیداند،پس لذا
ماعزیزان مجازومجبوربه شرکت درکنکور دکتری هستیم،چراکه سنجش نیازبه سیاه لشکرهایی چون مادارد!!!!

از شهید گرانقدر دکتر چمران پرسیدند تعهد بهتر است یا تخصص؟
وی در جواب گفت:
می‎گویند تقوااز تخصص لازم‎تراست،
آن رامی‎پذیرم.
اما می‎گویم آن کس که تخصص ندارد و کاری را می‎پذیرد،بی‎تقواست.
شهیدچمران عزیز
بااجازه تان مطلبی به نوشته شمااضافه میکنم،
ان کس که جسارت وتعهددارد،
میتواندازتخصص وتقوای خوداستفاده کند،درغیراینصورت اسیبهای جبران ناپذیرجسمی وروانی به مردم میزند.

اسدی یکشنبه , 3 اسفند 1399 - 23:42

دوستان به تعویق کنکور دکتری 1400 هم رای بدین متاسفانه با وجود کرونای انگلیسی و عدم‌ تهویه هوا بدلیل عدم امکان باز کردن پنجره ها میخوان 15 اسفند برگزار کنند لطفا بخاطر حفظ جان خودمون هم شده امضا کنیم. متشکرم

داوطلب دکتری سه شنبه , 5 اسفند 1399 - 12:21

دقیقا فرمایش و تحلیل شما متین است. این خونسردی و عدم توجه در به خطر افتادن جان جوانها واقعا تعجب آور شده… یعنی آقای وزیر بهداشت چند ماه قبل از شروع کرونای انگلیسی با قدرت میان و میگن بخاطر جان جوانها ما باید آزمون دستیاری عقب بیاندازیم اما داوطلبین کنکور دکتری ظاهرا جوانهای این مملکت نیستن و جانشان پشیزی اهمیت نداره ….

شیرین ایزدی یکشنبه , 3 اسفند 1399 - 14:47

سلام دوستان.
نمایش جالب سازمان سنجش وستادکرونا درروزهای اخیر بسیارزیباوبی نقص اجراشد!
واین نماش به همه افراد داوطلب اسیب روانی زد!!
البته اسیب روانی درجامعه ما
بی ارزش ترین موضوع ست!!!

نمایش جالب انهاشامل:
۱:سکوت مطلق ستادکرونا درمقابل نگرانی های داوطلب کنکور دکتری
درروزهای اخیر!

۲:تکرارمکررستادکروناوروسای پزشکی به وخیم بودن اوضاع برخی شهرها وحتی تکرارمکرراینکه قرارگرفتن درجمع بیشترازقبل اسیب زننده ست!

۳:تکرارمکرروقدرتمند وبظاهرخودمحورانه سازمان سنجش بدون استنادبه نظر ستادکرونا،مبنی بربرگزاری کنکوردکتری!
وحتی ثبت نام جدیدازداوطلبان جامانده!

دراین نمایش چندین فرض مطرح میشود:

۱:احتمالاکرونایی☠وجودندارد
وفقط برای ایجادنگرانی وترغیب افرادبه واکسن زدن،این نگرانی راایجادکردند.
اگراین فرض درست باشد
پس مطمعنا داوطلبان کنکور اسیب نمیخورند!
پس عزیران باخیال راحت برویم وکنکوربدهیم.

۲:فرض دوم انست که،
کرونای انگلیسی وجوددارد،
امابرای ساختن قهرمانی دراین اوضاع سیاسی ،لازم ست سوپرمن سیاسی_اجتماعی
درلحظه اخری بیاید وبگویید،من اجازه برگزاری نمیدهم
وتمام چشم هابه ان خیره شود!!!!

۳:فرض سوم، به احتمال قوی،
فاصله زیاد مکانی وفکری بین سازمان سنجش وستادکرونابوده ست
وامکان صحبت بین ریس هردوسازمان(کروناوسنجش)درپشت پرده وجودنداشته ست!
طوریکه حتی سخنگوی سنجش یکباربه تایید ستادکرونابرشیوه سازمان سنجش اشاره نکرده !

الناز شنبه , 2 اسفند 1399 - 10:23

موافق تعویق هستن مگه تو یکسال چند تا آزمون دکتری برگزار میشه اونم با فاصله 6 ماه. با این وضعیت کرونای انگلیسی حتما باید بمونه برای بعد از عید تا حداقل پنجره ها رو باز کنن.

Ferdows سه شنبه , 28 بهمن 1399 - 9:08

آخه چرا دوماه یا سه ماه نمی‌دانند عقب، واقعا شرایط نامساعد …

عرفان دوشنبه , 27 بهمن 1399 - 18:30

تعویق بشه بهتر با دلهره در جلسه نشستن فایده نداره

دانیال دوشنبه , 27 بهمن 1399 - 3:56

سلام
بنده موافق تعویق هستم. بعد از عید با بهتر شدن آب و هوا میتوانند پنجره‌ها رو باز کنند تا آزمون در شرایط بهتری انجام بگیرد.

Ferdows سه شنبه , 28 بهمن 1399 - 9:09

بهترین کار همینه بندازند عقب .برج ۳ ، مگر پا سال برج ۵ برگزار شد چی شد

تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات
برنامه ریزی درسی
ارتباط با مشاور