جهت مشاوره در زمینه دریافت شماره پرونده سازمان سنجش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 36555

بازیابی شماره پرونده سازمان سنجش

در این مقاله نحوه بازیابی شماره پرونده سازمان سنجش در سال 1400 را آموزش داده ایم. اگر شماره پرونده یا شماره داوطلبی خود را در دسترس ندارید می توانید به سادگی با ثبت درخواست بازیابی، شماره پرونده خود را از سایت سازمان سنجش دریافت کنید. در این مقاله به صورت تصویری مراحل دریافت مجدد شماره پرونده را شرح داده ایم:


نحوه بازیابی شماره پرونده سازمان سنجش 

نحوه بازیابی شماره پرونده سازمان سنجش به سادگی برای عموم کاربران گرامی قابل انجام است. می توانید با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org درخواست بازیابی شماره پرونده خود را ثبت کنید.

برای ثبت درخواست دریافت مجدد شماره پرونده سه روش وجود دارد :

روش اول : در این روش وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و لینک “سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش” را انتخاب کنید.

عبارت ورود به سیستم پاسخگویی را انتخاب کنید

درصورتی که قبلا عضو سیستم پاسخگو نبوده اید، دکمه عضویت در سامانه را انتخاب کنید و اطلاعات مورد نیاز برای عضویت را وارد کنید. داوطلبانی که قبلا در این سامانه عضو شده اند، می توانند دکمه ورود به سامانه را انتخاب کنند.

سپس درخواست بازیابی شماره پرونده یا شماره داوطلبی را ثبت نمایید.

نحوه بازیابی شماره پرونده و داوطلبی از سایت سنجش

روش دوم:

در این روش می توانید به طو مستقیم به سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش به نشانی https://request.sanjesh.org وارد شوید:

سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش

  • برای ارسال پیام، سوال، تفاضای بررسی مجدد نمره، اعتراض به نتیجه و … به سامانه پاسخگویی اینترنتی (request.sanjesh.org – همین سامانه) و پس از عضویت، از طریق محيط کاربري خود اقدام نمایید. و امکان مشاهده پاسخ در همان پروفایل وجود دارد.
  • در صورتی که درخواست های شما نیاز به ارسال مستندات دارد می بایست به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه کرده و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود و امکان مشاهده آخرین وضعیت درخواست از طریق پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org می باشد.

روش سوم:

جهت رفاه حال شما عزیزان امکان دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی، از طریق تماس تلفنی فراهم شده است. می توانید با شماره تلفن های مندرج در این مقاله تماس حاصل فرمایید و شماره پرونده و داوطلبی خود را دریافت کنید:

3/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت شماره پرونده سازمان سنجش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 2 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

میلاد خدمتی چهارشنبه , 3 آگوست 2022 - 11:38

من شماره پرونده خودم را گم کرده ام چگون میتوانم ان را بازیابی بکنم

نصب اپ دانش آموزی