جهت مشاوره در زمینه ثبت نام رشته گفتار درمانی بدون کنکور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 36919

ثبت نام رشته گفتار درمانی بدون کنکور

گفتار درمانی بدون کنکور

در این مقاله از نحوه ثبت نام رشته گفتار درمانی بدون کنکور مطلع می شوید. گفتار درمانی یکی از رشته های پرطرفدار پیراپزشکی محسوب می شود. پذیرش دانشجو صرفا از طریق دانشگاه های دولتی و آزاد انجام می شود. ظرفیت پذیرش از طریق کنکور محدود است، ولی دانشگاه ها در سراسر کشور ظرفیت پذیرش بدون کنکور دارند. به همین دلیل امکان ثبت نام بدون کنکور رشته گفتار درمانی در پیرو شرایط خاص فراهم شده است. در ادامه توضیحات تکمیلی برای ثبت نام بدون آزمون را مطالعه می کنید:


نحوه ثبت نام رشته گفتار درمانی بدون کنکور

ثبت نام رشته گفتار درمانی بدون کنکور انجام میشود. واجدین شرایط مندرج در این مقاله بعد از مطالعه دقیق اطلاعات مندرج می توانند با برای ثبت نام بدون کنکور گفتار درمانی با مشاوران تحصیلی تماس حاصل فرمایند.

ثبت نام بدون کنکور با سوابق تحصیلی ثبت نام رشته گفتار درمانی بدون کنکور 1

ثبت نام بدون کنکور گفتار درمانی فقط از طریق پذیرش در دانشگاه های سراسری و دولتی امکان پذیر است. با توجه به اینکه این دانشگاه ها هر مجاز به جذب تعداد مشخصی داوطلب از طریق کنکورمی باشند، بسیاری از علاقمندان به رشته های پیراپزشکی موفق به کسب رتبه لازم برای قبولی نمی شوند. به همین دلیل دانشگاه های سراسری و آزاد در سراسر کشور داوطلبان علاقمند به رشته هایی نظیر گفتار درمانی را به صورت بدون کنکور در واحدهای پردیس دانشگاهی ، پذیرش می نمایند.

مطالب مرتبط: 

ثبت نام رشته گفتار درمانی بدون کنکور 2

نحوه ثبت نام بدون کنکور گفتار درمانی به این صورت است که داوطلبان که در کنکور شرکت کرده و لی موفق به کسب رتبه لازم برای قبولی نشده اند ، به دو روش می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند:

روش اول : این گروه از داوطلبان رتبه ای نزدیک به رتبه آخرین نفر قبولی در کنکور کسب کرده اند. بنابراین شانس پذیرش از طریق پردیس های دانشگاهی علوم پزشکی در سراسر کشور می باشند. برای اطلاع از رتبه لازم برای قبولی رشته گفتار درمانی ، دانشگاه های دارای پذیرش بدون کنکور گفتار درمانی و لیست شهرهای دارای رشته گفتار درمانی و شهریه ثبت نام بدون کنکور رشته گفتار درمانی با مشاوران تحصیلی تماس بگیرید:

روش دوم: از طریق ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور است. اگر رتبه لازم برای قبولی را کسب نکرده اید، میتوانید از فرصت دیگری به نام تکمیل ظرفیت استفاده کنید. برای مشاوره بیشتر با مشاوران تحصیلی تماس حاصل فرمایید:


به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام رشته گفتار درمانی بدون کنکور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی