جهت مشاوره در زمینه استفاده از امکانات سامانه هدف هوشمندسازی فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 73874

ورود به سامانه هدف هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان hadaf.cfu.ac.ir

سامانه هدف هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیانسامانه هدف هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان به نشانی hadaf.cfu.ac.ir، سامانه ای برای ارائه خدمات الکترونیک به دانشجویان این دانشگاه می باشد. در این مقاله نحوه ورود به سامانه هدف هوشمند سازی دانشگاه فرهنگیان را شرح داده ایم. همچنین دانشجویان دانشگاه فرهنگیان می توانند برای ورود به سامانه اسکان، سامانه سجداد و شرکت در آزمون اصلح از این سامانه استفاده کنند.

نحوه ورود به سامانه هدف هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان

نحوه ورود به سامانه هدف هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان، را در این بخش شرح داده ایم. برای ورود به سامانه می توانید عبارت hadaf.cfu.ac.ir را در مرورگر خود جستجو کنید و یا برروی لینک زیر کلیک کنید و طبق مراحلی که در ادامه ذکر کرده ایم اقدام کنید:




بیشتر بدانید: اینترنت هدیه به معلمان، مدیران و معاونین مدارس



توجهپس از ورود به سامانه هدف هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان، برروی گزینه “ورود به سامانه” کلیک کنید:

سامانه هدف هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان


توجهدر ابن مرحله، نام کاربری، کلمه عبور و کد امنیتی ر وارد کرده و برروی گزینه “ورود به سامانه” کلیک کنید:

سامانه هدف هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان


توجهنام کاربری و رمز عبور دانشجویان از پیش تعیین شده است که شماره دانشجویی و کد ملی دانشجویان می باشد. در واقع نام کاربری هر دانشجو شماره دانشجویی او و کد ملی، کلمه عبور وی می باشد.




بیشتر بدانید: ضمن خدمت فرهنگیان


امکانات سامانه هدف هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان

امکانات سامانه هدف هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان، بسیار متنوع می باشد. در این بخش به معرفی امکانات این سامانه پرداخته ایم. سامانه هدف از چهار بخش تشکیل شده است که این بخش ها شامل سامانه اسکان، سامانه سجداد، آزمون جامع (اصلح) و فعالیت های فرهنگی است.

☀️ سامانه اسکان:

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، می توانند با ورود به بخش “اسکان دانشگاه” از امکانات متنوع این بخش بهرمند شوند. از جمله امکانات سامانه اسکان می توان به معرفی مراکز دانشگاه و جاذبه های گردشگری استان اشاره کرد. برای استفاده از این سامانه پس از ورود به سامانه هدف هوشمندسازی فرهنگیان برروی گزینه “اسکان فرهنگیان” کلیک کرده تا وارد سامانه اسکان شوید:

سامانه هدف فرهنگیان




🔸در این صفحه می توانید از امکانات سامانه اسکان استفاده کنید:

سامانه اسکان فرهنگیان


☀️سامانه سجداد:

سامانه سجداد یکی دیگر از زیر مجموعه های سامانه هدف هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان می باشد که ارائه دهنده خدمات مختلفی از جمله دریافت شناسه، پرداخت آنلاین به حساب دانشگاه فرهنگیان و… به کاربران خود می باشد.

توجهبرای استفاده از امکانات سامانه سجداد لازم است ابتدا به سامانه هدف فرهنگیان مراجعه کرده و برروی گزینه “سجداد” کلیک کنید:

سامانه هدف فرهنگیان

توجهپس از ورود به سامانه می توانید از امکانات آن استفاده کنید:

سامانه سجداد



☀️آزمون جامع(اصلح):

آزمون جامع (اصلح) دانشگاه فرهنگیان، آزمونی برای سنجش صلاحیت و سطح مهارت قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد. معلمان ماده 28 و قانون تعیین تکلیف پس از شرکت در دوره مهارت آموزی لازم است در این آزمون شرکت کنند تا بتوانند تدریس خود را شروع کنند. برای ورود به سامانه آزمون اصلح، ابتدا به سامانه هدف هوشمندسازی دنشگاه فرهنگیان مراجعه کرده و سپس برروی گزینه “آزمون جامع(اصلح)” کلیک کنید:

سامانه هدف فرهنگیان


توجهدانشجویان گرامی دانشگاه فرهنگیان می توانند در صورت هرگونه سوال و ابهامی در خصوص سامانه هدف هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان و استفاده از امکانات این سامانه از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره تلفن ده  رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند.

تلفن تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

خلاصه مطلب

در این مقاله به شرح امکانات سامانه هدف هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان پرداخته ایم. این سامانه از 4 زیر مجموعه تشکیل شده است. این زیر مجموعه ها شامل سامانه اسکان فرهنگیان، سامانه سجداد، آزمون اصلح و فعالیت های فرهنگی می باشد. برای ورود و استفاده از هر یک از این سامانه ها لازم است ابتدا به سامانه هدف فرهنگیان به نشانی hadaf.cfu.ac.ir مراجعه کنید. در صفحه اصلی سامانه می توانید به تمامی این زیر مجموعه ها دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است ثبت نام کاربران در سامانه هدف به صورت خودکار و پس از ثبت نام در دانشگاه انجام می شود. برای ورود به سامانه نیاز به نام کاربری و کلمه عبور دارید که برای اولین ورود لازم است از شماره دانشجویی برای نام کاربری و از کد ملی خود برای کلمه عبور استفاده کنید. می توانید پس از ورود به سامانه هدف هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان اقدام به تغییر کلمه عبور خود کنید.

همچنین دانشجویان گرامی دانشگاه فرهنگیان می توانند در صورت هرگونه سوال و ابهامی در خصوص سامانه هدف هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان و استفاده از امکانات این سامانه از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره تلفن ده  رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه هرروز از ساعت 8 صبح تا 12 شب، از طریق سیستم مشاوره تلفنی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه استفاده از امکانات سامانه هدف هوشمندسازی فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی