جهت مشاوره در زمینه نحوه مشاهده تاریخ امتحانات در سایت آموزشیار

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 46518

نحوه مشاهده تاریخ امتحانات در سایت آموزشیار

در این مقاله نحوه مشاهده تاریخ امتحانات در سایت آموزشیار را آموزش داده ایم. اگر دانشجوی دانشگاه آزاد هستید می توانید با کمک این آموزش، تاریخ امتحانات ترم را قبل از فعال شدن کارت ورود به جلسه امتحان، در سامانه آموزشیار مشاهده کنید.


نحوه مشاهده تاریخ امتحانات در سایت آموزشیار قبل از دریافت کارت

نحوه مشاهده تاریخ امتحانات در سایت آموزشیار بسیار ساده است. پیشنهاد می کنیم این مقاله را به دقت مطالعه کنید و در صورت نیاز به کسب راهنمایی بیشتر با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

🔸روش مشاهده تاریخ برگزاری امتحانات قبل از فعال شدن کارت امتحان:
  • ▫️تا زمان فعال شدن کارت امتحان، پس از تسویه کامل بدهی می‌توانید در منوی “مشاهده آخرین وضعیت ثبت‌نام” زیر جدول لیست دروس اخذ شده، از طریق دکمه‌ی “چاپ برگه‌ی انتخاب واحد” تاریخ و زمان برگزاری امتحانات خود را مشاهده کنید.
  • ▫️در این برگه، مواردی نظیر تاریخ و زمان برگزاری امتحان، دروس اخد شده در انتخاب واحد و حذف و اضافه، زمان برگزاری کلاس، مکان برگزاری کلاس، تراز مالی و… قابل مشاهده است.
  • ▫️دقت داشته باشید که پس از فعال شدن کارت امتحان، حتما نسبت به دریافت آن اقدام کنید؛ زیرا به همراه داشتن کارت امتحان و کارت شناسایی معتبر در تمامی جلسات امتحان الزامی می‌باشد.
نحوه مشاهده نمرات در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد در آموزشیار

دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد،به شرط تسویه بدهی است. تسویه کامل شهریه برای فعال شدن تمامی منوها ضروری است و دکمه‌ی دریافت کارت امتحان برای دانشجویانی که بدهی ندارند،فعال می شود. اگر بدهی دارید و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نکرده اید، با روشی که در بخش بالایی همین مقاله شرح داده ایم می توانید تاریخ امتحانات خود را مشاهده کنید.
توجه:
  • برای فعال شدن تمامی منوها، باید بدهی خود را در هر کدام از بخش‌های «تراز مالی» و «صندوق رفاه» و «بیمه و خدمات آموزشی» به طور کامل تسویه کرده و سپس یک‌بار از سایت خارج شده و مجدد وارد شوید.
  • تسویه تراز مالی: اگر در منوی “مدیریت مالی نیم‌سال‌های تحصیلی” و بخش “تراز مالی” بدهکار هستید، دقیقا همان مبلغ را از طریق گزینه‌ی “پرداخت الکترونیکی شهریه” در کادر سفید رنگ وارد کرده و پرداخت کنید.
  • تسویه اقساط صندوق رفاه: وارد منوی “صندوق رفاه” و زیرمنوی “درخواست/پیگیری تسهیلات” شوید. در جدول پایین صفحه، اگر در ستون “وضعیت پرونده تسهیلات” عبارت «معوّق» درج شده باشد، یعنی اقساط پرداخت نشده دارید.
  • حال در ستون “مشاهده دفترچه اقساط”، روی علامت … (سه نقطه) بزنید. در جدول باز شده، می‌توانید مجموع مبلغ اقساط سررسید شده را از طریق دکمه پرداخت پایین صفحه، پرداخت کنید.
  • دقت کنید که در حال حاضر، ارزشیابی اساتید و دکمه‌ دریافت کارت امتحان فعال نمی‌باشد و از هفته‌ی آینده فعال می‌گردد.
 تسویه بدهی در سامانه آموزشیار

مشاوره تلفنی دریافت کارت ورود به جلسه

دانشجویان کلیه واحدهای دانشگاهی آزاد می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه به سامانه آموزشیار مراجعه کنند و یا برای سهولت در دریافت کارت، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس گرفته و کارت ورود به جلسه خود را از مشاوران این سامانه بخواهند.

دانشجویان عزیز دانشگاه آزاد می توانند هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. جهت تماس از سراسر کشور نیازی به شماره گیری کد نیست. در ضمن این تماس رایگان نیست و شامل هزینه مشاوره تلفنی برای تلفن ثابت بر حسب دقیقه است.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نحوه مشاهده تاریخ امتحانات در سایت آموزشیار

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی