جهت مشاوره در زمینه نحوه برگزاری کلاس آنلاین در برنامه شاد (قابلیت صوتی و تصویری)

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 43589

نحوه برگزاری کلاس آنلاین در برنامه شاد (قابلیت صوتی و تصویری)

نحوه برگزاری کلاس آنلاین در برنامه شاد (قابلیت صوتی و تصویری)

نحوه برگزاری کلاس آنلاین در برنامه شاد به صورت صوتی و تصویری در شاد جدید و راه‌اندازی موتور جستجوی شادبین با نتایج جستجوی فیلتر شده، به اطلاع دانش آموزان و مسئولین محترم مدارس می رسد:


نحوه برگزاری کلاس آنلاین شاد 

 سخنگوی اپلیکیشن شاد درباره قابلیت‌های جدید شاد برای برگزاری کلاس آنلاین شاد و استفاده از برنامه شاد به صورت رایگان شرح داد:

  • در پخش زنده صوتی و تصویری در شبکه شاد، به معلمان این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین و رایگان با دانش‌آموزان خود ارتباط برقرار کرده و کلاس آنلاین شاد را برگزار کنند. دانش‌آموزان نیز می توانند همزمان سؤالات خود را از معلم بپرسند و جواب او را بشنوند.
  • «پیام رسانی، نیاز به ارتباط، تماس صوتی و تصویری، دسترسی به نمونه تدریس‌ها، شادبین، رمزینه خوان، فضای ابری شخصی، داشبورد اختصاصی برای مدیران، معلمان و دانش‌آموزان و قابلیت استفاده برای نابینایان از جمله قابلیت‌های شبکه شاد به شمار می‌آیند.»
  • سخنگوی اپلیکیشن شاد همچنین بیان کرد: در بخش نیاز به ارتباط، می‌توان گفت در شاد به صورت رایگان پیام‌های متنی، صوتی و تصویری ارسال و دریافت می‌شود.

کد فعال سازی اینترنت رایگان شاد

نحوه برگزاری کلاس آنلاین در برنامه شاد (قابلیت صوتی و تصویری) 1

  • امکان برقراری تماس صوتی و تصویری برای همه کاربران شبکه شاد فراهم است.
  • وی با اشاره به بخش تماس صوتی و تصویری در شبکه شاد تصریح کرد: «یکی از قابلیت‌های دیگر شبکه شاد امکان برقراری تماس صوتی و تصویری برای همه کاربرانی است که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.»
  • شبکه شاد براساس دغدغه خانواده‌ها، با راه‌اندازی موتور جستجوی شادبین سعی در خلق تجربه‌ای متفاوت در جستجو و وبگردی ویژه دانش‌آموزان، با نمایش نتایج موضوعی فیلتر شده، کرده است.

اینترنت رایگان شاد در همراه اول و ایرانسل

نحوه برگزاری کلاس آنلاین در برنامه شاد (قابلیت صوتی و تصویری) 1



نکات تکمیلی در زمینه شاد:

  1. ** صادقی درباره رایگان بودن تعرفه اینترنت شاد نیز اضافه کرد: «به جز 2 سرویس شادبین و رمزینه‌خوان که تعرفه عادی وب‌گردی محاسبه می‌شود، تمام امکانات شاد همچنان رایگان است.»
  2. ** وی در پاسخ به این سوال که آیا با غیرحضوری شدن مدارس در صورت شدت یافتن کرونا استفاده از شبکه شاد افزایش پیدا می‌کند اظهار کرد: «با روند رو به رشد حضوری شدن مدارس در ماه‌های گذشته به‌طور میانگین 1.5 میلیون نفر به‌صورت همزمان در شاد حضور داشتند؛ با شیوع مجدد کرونا و غیرحضوری شدن مدارس، این آمار در روز یکشنبه 17 بهمن به دو میلیون و 750هزار و 213 نفر در ثانیه افزایش پیدا کرد.» شاد، رکورد 2 میلیون و 600 هزار کاربر همزمان را در آبان 1400 تجربه کرده است.
    ** وی درباره بخش رمزینه خوان نیز توضیح داد: «دانش‌آموزان از طریق این سرویس می‌توانند با اسکن QRCodeهای موجود در کتاب‌های درسی به دنیای محتواهای کمک‌آموزشی مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش در سامانه رشد دست پیدا کنند. در بخش فضای ابری شخصی نیز شاد یک قسمت ویژه برای پیام‌های ذخیره شده دارد. فایل‌هایی را که می‌خواهید دوباره مشاهده، مطالعه و یا حتی ذخیره کنید را در این قسمت به اشتراک بگذارید تا به‌ راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.»
  3. ** صادقی درباره داشبورد اختصاصی برای مدیران، معلمان و دانش‌آموزان نیز اشاره کرد: «کاربران بعد از ورود به شاد و لمس گزینه «مدرسه من» می‌توانند ضمن احراز هویت به عنوان معلم، مدیر و یا دانش‌آموز از داشبورد اختصاصی خود در این اپلیکیشن استفاده کنند.»
  4. قابلیت صوتی برنامه شاد برای نابینایان و کم بینایان در شاد اضافه شده است. کاربران نابینا و کم بینا می‌توانند منوها و پیام‌های موجود در شاد را بشنوند.
  5. سخنگوی اپلیکیشن شاد به قابلیت استفاده برای نابینایان در شبکه شاد اشاره و تصریح کرد: «کاربران نابینا و کم بینا می‌توانند با استفاده از ابزار eSpeakNG منوها و پیام‌های موجود در شاد را بشنوند و به صورت شنیداری از محتوای کانال‌ها و گروه‌ها استفاده کنند. کاربران برای استفاده از این امکان باید پس از نصب ابزار eSpeakNG ، زبان گوشی خود را روی فارسی تنظیم کرده و سپس در تنظیمات گوشی گزینه talk back یا دستیار صوتی را از منوی دسترسی فعال کنند.»
  6. وی بیان کرد: «شاد همچنین به منظور آشنایی بیشتر کاربران با این قابلیت، توضیحات و نحوه اجرای پلتفرم برای دانش‌آموزان نابینا و کم‌بینا را در بخش شاد را بیشتر بشناسیم قرار داده است و کلاس آنلاین از امکاناتی است که قرار است طی روزهای آینده اضافه شود.»

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نحوه برگزاری کلاس آنلاین در برنامه شاد (قابلیت صوتی و تصویری)

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی