کد خبر : 16707

شرایط ثبت نام کلاس آنلاین در مدارس غیر حضوری

شرایط حضور در کلاس آنلاین مدارس غیرحضوری

پوشش رسمی از شرایط حضور در کلاس آنلاین مدارس غیرحضوری است. دانش آموزان موظفند با لباس رسمی در کلاس آنلاین مدارس حاضر شوند. مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزات آموزش و پرورش اعلام کرد، دانش آموزان موظفند با لباس رسمی در کلاس‌ های آنلاین شرکت کنند.

شرایط ثبت نام در مدارس غیر حضوری

از شرایط ثبت نام در مدارس غیر حضوری، داشتن پوشش رسمی برای دانش آموزان است. سیستم آموزشی مدارس به صورت آنلاین در سال جدید ادامه خواهد داشت و دیگر به حالت سنتی و کاملا حضوری باز نمی گردد. بنابراین دانش آموزان توجه داشته باشند که حتما برای حضور در کلاس های درس از طریق شبکه اجتماعی با لباس رسمی حاضر شوند.

تهیه لباس فرم در کلاس آنلاین

تصمیم گیری درمورد تهیه لباس فرم در کلاس آنلاین ، مطابق با آیین نامه اجرایی مدارس به عهده مدیران مدارس و شورای مدرسه است. اجباری برای تهیه لباس فرم نیست ولی پوشش دانش آموز باید در حدود عرف، فرهنگ و دین باشد.

مدیرکل اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش درباره قیمت بالای لباس فرم و اجبار برخی از مدارس به خرید لباس‌هایی با قیمت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرد، بخشنامه از طرف دفتر وزیر اعلام شده است و دانش آموزی که لباس سال گذشته را دارد و اندازه است اجبار و لزومی برای تهیه لباس مجدد نخواهد بود.

برای شرکت در کلاس های آنلاین، دانش آموز می تواند با همان لباس عرفی رسمی توصیه شده ، در کلاس ‌ها حاضر شود. با این وجود مرکز رسیدگی به شکایات و ارزیابی در پرتال وزارت آموزش و پرورش وجود دارد. بنابراین آموزش و پروش با هر چه غیر از این باشد برخورد خواهد کرد.

لزوم استفاده از اپلیکیشن شاد 

دانش آموزان به هیچ عنوان برنامه شاد را از روی گوشی موبایل یا کامپیوتر خود حذف نکنند. استفاده از نرم افزار شاد برای تشکیل کلاس های آنلاین مدارس غیرحضوری ، الزامی است. حذف برنامه شاد به منزله حذف دانش آموز از لیست وزارت است. اگر قصد نصب نسخه جدید اپلیکیشن شاد را دارید، ابتدا نسخه جدید را نصب کرده و وارد کلاس شوید، سپس نسخه قبلی را حذف کنید.

شرایط ثبت نام کلاس آنلاین در مدارس غیر حضوری 1 دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد

شرایط ثبت نام کلاس آنلاین در مدارس غیر حضوری 2 زمان شروع کلاس در مدارس مجازی

شرایط و نحوه ثبت نام در مدارس غیرحضوری 

آغاز کلاس آنلاین مدارس غیرحضوری، در شهریور ماه خواهد بود. سوالات متداول که برای اولیا وجود دارد این است که شرایط و نحوه ثبت نام در مدارس غیرحضوری چیست؟ ثبت نام سال تحصیلی جدید و کلاس بندی دانش آموزان چگونه خواهد بود. آیا کلاس های درس به طور کامل غیرحضوری خواهد بود؟ اگر مدارس به صورت غیرحضوری فعالیت می کنند، تکلیف پرداخت شهریه و کلاس های فوق العاده مدارس چیست؟ و ….

دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی می توانند برای مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس در سال جدید و رفع هرگونه سوال و ابهام در این زمینه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند:


شرایط ثبت نام کلاس آنلاین در مدارس غیر حضوری 3

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل


2.2/5 - (4 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی