جهت مشاوره در زمینه مهلت زمان انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 45369

مهلت زمان انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد

مهلت زمان انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد

مهلت زمان انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد تمدید شد. داوطلبانی که موفق به انتخاب رشته نشده اند، فرصت دارند برای انتخاب رشته دکتری درسایت دانشگاه آزاد اقدام نمایند:

مهلت زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401 

مهلت زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد تمدید شد. مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: انتخاب رشته مجازین کنکور دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۱ از پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز شده بود و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته تا امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه فرصت داشتند که نسبت به انتخاب رشته حداکثر ۵۰ کدرشته، اقدام کنند.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: به منظور ارائه تسهیلات بیشتر برای افرادی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده اند و یا قصد ویرایش فرم انتخاب رشته را دارند، فرصت انتخاب رشته در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۱ تا پایان شب سه شنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

  • داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به سایت دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در پایگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.
  • مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۱ تا روز سه‌شنبه ۳۰ فروردین ماه در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور تمدید شد.
  • سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار علم و آموزش ایرنا، اظهار داشت: مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری ۱۴۰۱ که ساعت ۲۴ سه شنبه است در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور تمدید شد.
  • وی درباره آمار انتخاب رشته کنندگان گفت: تاکنون ۶۳ هزار نفر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کرده اند.
  • سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: در این آزمون ۱۸۶ هزار و ۵۵۶ نفر شرکت کردند و ۱۳۷ هزار و ۱۱۷ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

ظرفیت پذیرش دکتری دانشگاه آزاد و تعداد مجاز انتخاب کد رشته 

  • ظرفیت پذیرش اعلامی برای دکتری دانشگاه آزاد در دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۱۲ هزار و ۷۱۶ نفر و ظرفیت پذیرش اعلامی در دانشگاه آزاد اسلامی ۱۱ هزار و ۵۳۸ نفر است که در مجموع ۲۴ هزار و ۲۵۴ نفر پذیرفته می شوند.
  • داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در ۲۴۷ کد رشته محل اعلام شده در دفترچه راهنما، نسبت به انتخاب ۵۰ رشته محل در صورت علاقه اقدام کنند.
  • اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر می شود.
  • داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه این دانشگاه به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی می شود، اقدام کنند.
  • کنکور دکتری سال ۱۴۰۱ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی روز جمعه ششم اسفندماه ۱۴۰۰ در ۹۶ شهر و ۱۸۹ حوزه اصلی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
  • داوطلبان دکتری در گروه‌ های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، هنر، دامپزشکی، کشاورزی و در ۲۴۷ رشته امتحانی شرکت کردند.
  • علیرضا کریمیان با اشاره به مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۱، گفت: به‌منظور مساعدت با متقاضیانی که تا امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه موفق به انتخاب رشته آزمون دکتری نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بتوانند از امروز یکشنبه تا روز سه‌شنبه ۳۰ فروردین نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد نظر خود اقدام نمایند.
  •  وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۶۳ هزار نفر داوطلب در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب رشته کرده‌اند، گفت: ضروری است متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و انتخاب رشته کنند.
  • مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: متقاضیانی که قبلاً انتخاب رشته خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

مهلت زمان انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد 1

اگر از مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد جامانده اید…

می توانید در صورتی که واجد شرکت در ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دکتری (استعدادهای درخشان)، هستید، تا اردیبهشت ماه برای ثبت نام بدون کنکور دکتری اقدام نمایید.

داوطلبین با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام نمایند. داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل ، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ نمایند.

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش، پذیرش وفارغ التحصیلی، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوي سازمان سنجش آموزش کشور مي توانند متناسب با مجموعه امتحاني خود حداكثر تا 80 رشته/ محل را در دانشگاه آزاد اسلامي انتخاب كنند.


مشاوره انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400

داوطلبان آزمون دوره تخصصی دکتری می توانند برای مشاوره تلفنی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. سامانه صدای مشاور اولین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور ایران است. این مرکز با داشتن سال ها سابقه فعالیت تخصصی در این زمینه و با دارا بودن مشاوران تحصیلی مجرب انتخابی مناسب برای مشاوره انتخاب رشته دکتری به شمار می رود.


به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه مهلت زمان انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی