جهت مشاوره در زمینه معافیت مدارس از پرداخت هزینه آب برق گاز سال 1400

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 29679

معافیت مدارس از پرداخت هزینه آب برق گاز سال 1400

معافیت مدارس از پرداخت هزینه آب برق گاز سال 1400

معافیت مدارس از پرداخت هزینه آب ، برق، گاز در سال 1400 تایید شد. نمایندگان مجلس واحدهای آموزشی دولتی وزارت آموزش و پرورش را از پرداخت هزینه های مذکور در صورت رعایت الگوی مصرف اعلام کردند. در ادامه از جزئیات کامل خبر مطلع می شوید:


معافیت مدارس دولتی از پرداخت هزینه آب برق گاز سال در 1400

معافیت مدارس از پرداخت هزینه آب برق گاز در سال 1400 ویژه کل مدارس دولتی در سراسر کشور است. تمامی واحدهای آموزشی دولتی از پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز معاف شدند.

نمایندگان مجلس واحدهای آموزشی دولتی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز (در صورت رعایت الگوی مصرف) را معاف کردند.

ممنوعیت دریافت شهریه در مدارس دولتی 1400

مدارس دولتی به عنوان مدارسی رایگان در کشور تعریف و تاسیس شده اند. اما متاسفانه اجبار دریافت شهریه در مدارس مشاهده می شود.

  • 🔹تحصیل رایگان در مدارس حالا مدت ‌هاست به مناقشه ‌ای میان مدارس دولتی و والدین تبدیل شده آن هم وقتی که کمک‌های اختیاری به کمک‌های اجباری تبدیل شده حتی در شرایط آموزش غیرحضوری این روزهای کرونایی!
  • 🔹فقط در سال ۹۷ به گفته مشاور اقتصادی وزیر وقت آموزش و پرورش، مدارس دولتی ۱۰ هزار میلیارد تومان شهریه از خانواده‌ها دریافت کرده‌اند!
  • 🔹این رقم در سال ۹۹ قطعاً بسیار بیشتر خواهد بود، ارقامی که نحوه هزینه‌کرد آن برای خانواده‌ها و جامعه مشخص نیست و در نبود نهادهای ناظر بیرونی، آموزش و پرورش هم در برابر آن پاسخگو نیست!

مشاوره تلفنی برای انتخاب بهترین مدرسه نزدیک به محل سکونت

برای مشاوره انتخاب بهترین مدرسه نزدک به محل سکونت در شهرها و استان های کشور ، همچنین شرایط پذیرش هر مدرسه، می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه راهنمای شما برای انتخاب بهترین مدرسه برای فرزندان شما هستند:

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی