جهت مشاوره در زمینه قبولی در آزمون استخدام آموزش و پرورش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 53133

شرایط بومی گزینی در استخدام آموزش و پرورش 1401-1402

شرایط بومی گزینی در استخدام آموزش و پرورش 1401-1402
شرایط بومی بودن در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای سال 1401-1402 اعلام شد. متقاضیان استخدام نیاز به مدارک اثبات بومی بودن دارند. حذف بومی گزینی در استخدام آموزش و پرورش صحت ندارد و برای استخدام در آموزش و پرورش لازم است بدانید که افراد بومی چه کسانی هستند و بومی بودن یعنی چه، زیرا استعلام بومی بودن انجام می شود. بومی گزینی در استخدام آموزش و پرورش شرط شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش است.
آموزش و پرورش

شرایط بومی گزینی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

بومی گزینی نیروی انسانی در دستورکار آموزش و پرورش قرار گرفت و رتبه‌بندی براساس شایستگی‌های معلمی خواهد بود. معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در مورد شرایط بومی گزینی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت:
  • در جذب نیروی انسانی آموزش و پرورش موضوع بومی گزینی در دستور کار قرار دارد.
  • معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش  گفت دو پروژه با پیشرفت ۷۵ درصدی و دو پروژه۳۰ درصدی و یک پروژه ۶۰ درصدی وجود دارد که نیاز به تکمیل این پروژه‌ها برای جذب نیرو است.
  • وی خاطر نشان کرد: در جذب نیروی انسانی آموزش و پرورش بومی گزینی بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.
  • ایشان در خصوص رفع مشکل رتبه بندی همکاران فرهنگی گفت: در این زمینه باید به کیفیت آموزشی توجه ویژه‌ای داشته باشیم و رتبه بندی نیز بر اساس همین مسئله صورت می‌پذیرد.
  • وی افزود: در این راستا حقوق واقعی معلمان باید در نظر گرفته شود و رتبه بندی باید به طور دقیق اجرایی شود به گونه‌ای که صرفاً جایگاه معلمان  براساس شایستگی‌های معلمی در نظر گرفته شود.
  • معاون حقوقی و امور مجلس گفت: در همه کشورهای پیشرفته مساله آموزش و پرورش اولویت اول همه دولت‌ها است، لذا در کشور ما هم باید آموزش و پرورش به اولویت اول تبدیل شود و همه باید به آموزش و پرورش توجه کنند تا کشور موفق شود.
  • معاون حقوقی و امور مجلس تصریح کرد: براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، همه دستگاه‌ها موظف هستند در خدمت آموزش و پرورش باشند.
  • به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: سال گذشته ۱۳درصد از بودجه عمومی کشور به آموزش و پرورش اختصاص یافت که بیش از ۹۷ درصد آن صرف حقوق پرسنلی می‌شود و بودجه‌ای برای مسائل فرهنگی و تربیتی باقی نمی‌ماند.

اخبار تکمیلی بومی گزینی در استخدام آموزش و پرورش

اخبار تکمیلی بومی گزینی در استخدام آموزش و پرورش به اطلاع متقاضیان استخدام در سراسر کشور می رسد:

  • نماینده مردم شهرستانهای داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: دولت انقلابی سیزدهم در حالی اداره کشور را تحویل گرفت که دولت قبل با انبوه بدهی‌های داخلی و خارجی روبرو بود به طوری که دولت دکتر رئیسی ماهیانه بیش از ده هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را پرداخت می کند.
  • محمد جواد عسکری گفت : اگر ما در حوزه تعلیم و تربیت بتوانیم به شرایط مطلوب برسیم در حوزه های دیگر هم قطعا به شرایط مطلوب خواهیم رسید. وی با اشاره به شرایط کشورهایی مانند آلمان و ژاپن بعد از اتمام جنگ جهانی دوم تصریح کرد:اولین گام این کشورها رفتن به سمت نظام تعلیم و تربیت و تقویت آموزش و پرورش بود بنابراین رشد توسعه و ترقی آنها از آموزش و پرورش آغاز شد.
  • نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت ادامه داد: معلمی که قرار است سر کلاس درس به تعلیم و تربیت دانش آموزان بپردازد نباید دغدغه معیشت و سایر موضوعات داشته باشد. لذا شرایط زندگی معلم باید به گونه‌ای باشد که فارغ از هر دغدغه ای فقط به تعلیم و تربیت دانش آموزان بپردازد.
  • این نماینده مجلس افزود: در همین راستا مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفت نظام رتبه بندی را که سال ها معطل مانده بود و در دولت قبل اجرایی نشده بود، با کمک این دولت اجرایی کند بنابراین نمایندگان مجلس با فعال کردن کمیسیون آموزش در این زمینه با جدیت طرح رتبه بندی را پیگیری کردند و به تصویب رساندند.
  • رئیس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی و آب مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حفظ شان و جایگاه معلم در جامعه از اولویت‌های مجلس است لذا اجرای طرح رتبه بندی را با تمام وجود پیگیری کردیم. وی ادامه داد: معلمی که قرار است در کلاس درس با آرامش به کار تعلیم و تربیت دانش آموزان بپردازد نباید دغدغه ها و مشکلات زندگی او را از انجام ماموریت اصلی اش باز دارد. بنابراین امکانات زندگی‌اش باید در حدی فراهم باشد که با خیالی آسوده به کارش ادامه دهد.
  • عسکری تصریح کرد: وظیفه معلم هدایت جامعه به سمت خدا است مدیران آینده کارشان را از آموزش و پرورش شروع می کنند اگر شرایط به گونه ای مطلوب رقم بخورد و مدیران لایق و شایسته ای در آموزش و پرورش تربیت شوند جامعه خوبی خواهیم داشت. در شرایط کرونایی که دانش آموزان از مدرسه فاصله گرفتند آسیب هایی را در جامعه شاهد بودیم. وی ادامه داد: از همه فرهنگیان به خاطر تلاش هایی که در دوران کرونا و بعد از آن و بازگشت مدارس به روند عادی تلاش کردند تقدیر می کنم چرا که این قشر از جامعه در حوزه تعلیم و تربیت حداکثر تلاش خود را به کار گرفتند.
  • نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی بر تعیین تکلیف پروژه های عمرانی نیمه تمام آموزش و پرورش تاکید و عنوان کرد: با توجه به استعداد های خوب دانش آموزان این منطقه پیشنهاد می شود دو واحد آموزشی شبانه روزی در دوره متوسطه دوم در این شهرستان راه اندازی شود و یکی از این هنرستان ها در رشته کشاورزی در منطقه فورگ ایجاد شود. وی ادامه داد: موضوع ایاب ذهاب دانش آموزان از جمله مواردی است که باید به آن پرداخته شود لذا تخصیص خودروی ون جهت جابجایی دانش آموزان پیشنهاد می شود.
  • فرماندار ویژه شهرستان داراب نیز در این‌ جلسه گفت: در برخی نقاط منطقه فورگ درخصوص فضاهای آموزشی دچار کمبود هستیم و برخی پروژه ها نیز نیازمند اعتبار برای تکمیل هستند. فرهاد سعدی همچنین از کمبود تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و تجهیزات سرمایشی با توجه به گرمی هوا در این منطقه خبر داد. بر اساس این گزارش مشکلات کمبود نیروی انسانی آموزشی و مشاور مدرسه، آسیب‌های اجتماعی ناشی از دوران کرونا، کمبود اعتبارات مالی و امکانات اموزشی، رفاهی و معلم‌سرا از عمده مشکلات آموزش و پرورش در این منطقه است که به آن‌ها اشاره شد.
  • منطقه فورگ دارای ۴۱ واحد آموزشی است که تعداد پنج هزار و پانصد دانش آموز در این منطقه مشغول به تحصیل هستند./بومی گزینی در استخدام آموزش و پرورش.

مشاوره قبولی در آزمون استخدام آموزش و پرورش

پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش، نحوه ارائه مدارک بومی گزینی برای استخدام آموزش و پرورش، قبولی در آزمون، مصاحبه و گزینش آزمون استخدامی آموزش و پرورش با شماره تلفن مندرج در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان این سامانه با تجربیات و اطلاعات به روز که در این زمینه دارند راهنما و پاسخگوی شما عزیزان برای قبولی در آزمون استخدام آموزش و پرورش هستند:

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه قبولی در آزمون استخدام آموزش و پرورش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی