جهت مشاوره در زمینه منایع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 51909

استخدام مربی پرورشی در مدارس آموزش و پرورش 1402

استخدام مربی پرورشی در مدارس آموزش و پرورش 1401-1402

استخدام مربی پرورشی در مدارس آموزش و پرورش کل کشور در سال 1401-1402 انجام می شود. جزئیات خبر استخدامی مربی پرورشی در استان های مختلف برای مدارس تحت نظارت آموزش و پروش به شرح زیر است:

استخدام مربی پرورشی در آموزش و پرورش 1401-1402

وزیر آموزش و پرورش خبر استخدام مربی پرورشی در آموزش و پرورش برای سال تحصیلی 1401-1402 را اعلام کرد. وزیر آموزش و پرورش شرح داد که ‌مجوز استخدام مربی پرورشی برای مدارس صادر شده است

  • وی با اشاره به صدور مجوز استخدام مربی پرورشی گفت: تلاش می‌شود موافقت لازم برای جذب نیروهای خدماتی در مدارس کسب شود.
  • مجموعه آموزش و پرورش مورد حمایت ویژه دولت، مجلس شوری اسلامی و قوه قضاییه قرار دارد.

  • وی با اشاره به اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصریح کرد: در این راستا طرح دانش‌آموز، معلم و خانواده تراز انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفت و نقاط مختلف کشور در حال اجراست.

  • وزیر آموزش و پرورش با اشاره به خبر استخدام مربی پرورشی در آموزش و پرورش و تأکید بر ارائه راهکارهای بومی در اجرا طرح دانش‌آموز، معلم و خانواده تراز انقلاب افزود: آموزش و پرورش جایگاه مهمی در جامعه دارد و باید زمینه رفع مشکلات در عرصه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی و آموزشی با مشارکت فرهنگیان فراهم شود.


بیشتر بدانید:

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش



  • نوری با اشاره به اینکه جریان امپریالیستی رسانه با استفاده از قدرت ارتباطات، در حال مدیریت افکار عمومی است خاطر نشان کرد: استکبار برای مدیریت افکار انسان‌های کشورهای در حال توسعه، پایه‌های اعتقادی دانش‌آموزان را مورد توجه قرار داده است.

  • وی با تأکید بر لزوم استخدام مربی پرورشی در آموزش و پرورش و اصلاح محور مدرک‌گرایی در آموزش و پرورش تصریح کرد: محور قرار گرفتن مدرک در آموزش و پرورش به جای مسائل تربیتی در آموزش و مهارت‌گرایی به معنای شغل مطلق و حذف مهارت‌های پایه مانند مهارت خلاقیت و تفکر نگرشی است که باید در آموزش و پرورش اصلاح شود.

  • وزیر آموزش و پرورش تقویت ارتباط مدرسه و خانواده را مورد تأکید قرار داد و گفت: داشتن دانش‌آموزان خلاق و مبتکر همراه با تربیت اسلامی با وجود معلمان فهیم و اهل علم و دانش محقق می‌شود.

  • نوری با اشاره به اینکه تجهیز مدارس به امکانات آموزشی مورد نیاز در اولویت قرار دارد تصریح کرد: تجهیزات آموزشی و اداری به ارزش 2 هزار میلیارد تومان امسال در مدارس سراسر کشور توزیع شد این درحالی است که سال گذشته 122 میلیون دلار از صندوق ذخیره ارزی در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

  • وزیر آموزش و پرورش با اشاره به صدور مجوز استخدام مربی پرورشی در آموزش و پرورش اظهار کرد: تلاش می‌شود موافقت لازم برای جذب نیروهای خدماتی در مدارس کسب شود.


بیشتر بدانید:

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش



شرایط آزمون استخدام مربی آموزش و پرورش چیست؟

هر سال آموزش و پرورش برای جذب معلم، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند، اما شرایط جدید امسال برای استخدام مربی آموزش و پرورش در استان های مختلف کشور چیست؟

اولین شرط استخدام مربی آموزش و پرورش در هر استان، بومی گزینی است، به این معنی که متقاضی استخدام باید ساکن همان استان محل خدمت باشد.

برای اطلاع از شرایط جدید استخدام مربی پرورشی در آموزش و پرورش در استان های مختلف کشور می توانید از طریق تلفن ثابت، هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 (سامانه مشاوره تحصیلی) تماس حاصل فرمایید. کارشناسان این سامانه راهنمای شما در زمینه شرایط آزمون های استخدامی آموزش و پروش و منابع آزمون هستند.



در ادامه بخوانید:

استخدام معلم فقط از دانشگاه فرهنگیان 



به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه منایع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی