جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد sajed.iau.ir

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 22456

سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد sajed.iau.ir

این مقاله راهنمای ورود به سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد به نشانی sajed.iau.ir است. شرایط دریافت و گرفتن وام دانشگاه آزاد به اطلاع دانشجویان در سال تحصیلی جدید گرامی می رسد:

سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد sajed.iau.ir

سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد sajed.iau.ir

مطابق مراحل زیر وارد سایت ثبت نام دانشجویی دانشگاه آزاد شوید و ثبت درخواست وام دانشجویی در سال تحصیلی جدید را ثبت نمایید:


  1.  جستجوی نشانی sajed.iau.ir  در آدرس بار ،
  2. در نوار بالای سایت روی دکمه سبز رنگ ثبت نام دانشجویان کلیک کنید
  3. کد ملی خود را بدون خط تیره و شماره دانشجویی خود در فیلم های تعیین شده وارد کنید و بر روی جستجو دانشجو کلیک کنید
  4. اطلاعات شخصی و دانشجویی خود را مشاهده کنید اطلاعات مربوط به شماره تلفن ایمیل کد پستی و آدرس محل سکونت را در صورت لزوم ویرایش کنید دقت کنید که پاسخگویی به درخواست از طریق درگاه های ذکر شده صورت می گیرد در نهایت اطلاعات را به وسیله آیکون تایید و ادامه ثبت کنید.
  5. پس از تایید به سامانه احراز هویت هدایت می شوید این سامانه درگاه ورود به سامانه ساجد است چنانچه برای نخستین بار وارد سامانه می‌شوید یکی از اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا رمز عبور برای شما ارسال شود اگر در این مرحله با مشکل مواجه شدید با شماره پشتیبانی تماس بگیرید.
  6. در مرحله بعدی در بخش ساجد روی گزینه ورود از خارج سازمان کلیک کنید تا وارد سامانه سجاد شوید
  7. با ورود به سامانه ساجد به گزینه درخواست وام دانشجویی کلیک کنید در صورتی که مشخصات دانشجویی و نام واحد شما طاقت ندارد الزامیست دکمه جستجو در اطلاعات آزمون با کد ملی شما را کلیک کنید و با پیدا کردن رشته مقطع نام واحد سال ورود و شماره دانشجویی در این صفحه با کلیک دکمه ثبت در سیستم نسبت به روزرسانی اطلاعات دانشجویی از بانک آزمون اقدام و سپس از دکمه تغییر مشخصات دانشجویی تغییرات الزامی را اعمال کنید
  8. نوع مورد نظر خود را انتخاب کنید از کلیک روی آیکون وام مورد نظر صفحه موافقتنامه مقابل شما ظاهر میشود که با فعال کردن تیک انتهای موافقتنامه به مرحله بعدی هدایت می شوید
  9. بعد از ثبت درخواست وام به همین روش می توانید برای ثبت درخواست وام دانشجویی نوع دیگر نیز اقدام کنید برای پیگیری لحظه به لحظه در خصوص خودتان کافیست به داشبورد مراجعه و لیست وام دانشجویی را بررسی کنید این درخواست به صورت اتوماتیک در پنل رئیس صندوق رفاه واحد دانشگاهی نمایش داده می شود بعد از تایید رئیس صندوق رفاه با حد دانشگاهی دانشجو می‌توانند برای دریافت وام به بانک مورد نظر مراجعه کنند.
  10. اگر برای انجام مراحل مذکور با مشکل یا سوال روبرو شده اید، میتوانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین مقاله با کارشناشان تماس بگیرید:
3/5 - (1 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 3 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مهلازورمند یکشنبه , 3 ژانویه 2021 - 11:01

وام دانشجویی

نصب اپ دانش آموزی