جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در سایت ثبت نام ترمیم معدل

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 73963

سایت ثبت نام ترمیم معدل دی ماه ۱۴۰۲

سایت ثبت نام ترمیم معدل

در این مقاله لینک ورود مستقیم به سایت ثبت نام ترمیم معدل دی ماه ۱۴۰۲ برای کنکور سراسری را در اختیار داوطلبان کنکور 1403 قرار داده ایم. برای ورود به سامانه سایت ثبت نام ترمیم معدل دی 1402 (ترمیم نمره)، می توانید بعد از خاموش کردن فیلتر شکن، روی لینک زیر کلیک کنید:


نحوه ورود به سایت ثبت نام ترمیم معدل کنکور

در این بخش، نحوه ورود به سایت ثبت نام ترمیم معدل کنکور را همراه با راهنمای تصویری شرح داده ایم. برای ورود به این سایت می توانید عبارت my.medu.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و یا از طریق کلیک برروی لینک بالا به صورت مستقیم وارد سایت شوید. پس از ورود به سایت ثبت نام ترمیم معدل طبق مراحل زیر اقدام کنید:

توجهپس از ورود به سایت، اطلاعات درخواستی را وارد کرده و برروی گزینه “ورود” کلیک کنید:

سایت ثبت نام ترمیم معدل




توجهپس از ورود به حساب کاربری خود در سایت ثبت نام ترمیم معدل، برروی گزینه “سوابق تحصیلی” کلیک کنید:

سایت ثبت نام ترمیم معدل




توجهپس از مشاهده کد 19 رقمی سوابق تحصیلی خود، برروی گزینه “ترمیم و ایجاد سابقه (داوطلبان غیر شاغل به تحصیل)” کلیک کنید:

سایت ثبت نام ترمیم معدل

توجهدر ادامه فرم درخواست ترمیم معدل را پر کرده و در انتها برروی گزینه “ثبت اطلاعات” کلیک کنید. پس از تکمیل و ثبت نهایی اطلاعات می توانید فایل pdf فرم خود را دریافت کنید. پس از آن از فرم تکمیل شده پربینت گرفته و آن را به مدرسه بزرگسالان مورد نظر تحویل دهید.


توجه

☀️هنگام پر کردن فرم در سایت ثبت نام ترمیم معدل به موارد زیر توجه داشته باشید:

🔸ابتدا پایه تحصیلی خود را انتخاب کنید؛ در صورتی که فارغ التحصیل پایه دوازدهم هستید برروی گزینه دیپلم کلیک کنید.

سایت ثبت نام ترمیم معدل


🔸کد دانش آموزی در کارنامه یا مدرک دیپلم متقاضی درج شده است.

🔸در قسمت نظام آموزشی با توجه به نظام آموزشی خود گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید.


زمان ثبت نام آزمون ترمیم معدل کنکور 

زمان برگزاری آزمون ترمیم معدل کنکور در هر سه نوبت امتحانات نهایی خرداد، شریور و دی می باشد. زمان ثبت نام این آزمون نیز حدود یک ماه قبل از شر.ع امتحانات نهایی است. بنابراین متقاضیان باید بین 45 تا 30 روز قبل از برگزاری آزمون به‌ صورت حضوری به مدارس دولتی بزرگسالان منطقه اخذ دیپلم خود مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام در این آزمون کنند.



بیشتر بدانید: تعداد دفعات ترمیم معدل



اهمیت ترمیم معدل برای کنکور 1403

با توجه به آخرین اخبار مبنی بر تاثیر 50 درصدی معدل در کنکور 1403، ترمیم معدل برای داوطلبانی که نمرات مناسبی کسب نکرده اند بسیار اهمیت دارد. ترمیم معدل به این صورت است که داوطلبان برای کسب نمره بالاتر در امتحانات دروسی که نمره مناسبی نداشته اند شرکت می کنند. نمره جدید داوطلبان به عنوان سوابق تحصیلی آنان در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است هر داوطلب مجاز به یکبار شرکت در آزمون ترمیم معدل هر درس می باشد. به همین جهت بسیار اهمیت دارد که داوطلبان در جریان آخرین اخبار در خصوص سایت ثبت نام ترمیم معدل قرار بگیرند.


مدارک لازم سایت ثبت نام ترمیم معدل کنکور

برای نام نویسی در سایت ثبت نام ترمیم معدل کنکور، مدارکی لازم است که در ادامه لیست این مدارک را مشاهده میکنید. لازم است متقاضیان قبل از شروع مراحل ثبت نام از تکیمل بودن مدارک خود اطمینان داشته باشند:

🔸اصل و کپی شناسنامه داوطلب

🔸اصل و کپی کارت ملی داوطلب

🔸اصل مدرک دیپلم

🔸اصل گواهی ریز نمرات دیپلم

🔸رسید پرداخت هزینه آزمون

🔸تکمیل فرم های ثبت نام


آخرین اخبار سایت ثبت نام ترمیم معدل کنکور

در این بخش آخرین اخبار سایت ثبت نام ترمیم معدل کنکور 1403 را شرح داده ایم و همچنین فایل pdf بخشنامه جدید ترمیم معدل را برای دانلود قرار داده ایم:

🔸تعداد دفعات شرکت در آزمون ترمیم معدل برای هر درس فقط یکبار می باشد.

🔸زمان امتحانات ترمیم معدل در سال های گذشته همزمان با امتحانات نهایی دی، خرداد و شهریور بود که در سال جاری امتحانات ترمیم معدل فقط در خرداد ماه برگزار می شود.

🔸در صورتی که داوطلبی هنگام برگزاری آزمون ترمیم معدل غیبت داشته باشد، نمره صفر برای وی در نظر گرفته می شود. داوطلبان می توانند در این صورت قبل از برگزاری آژمون با مدیر مدرسه خود هماهنگ کرده و درس مورد نظر را حذف کنند.

🔸سوالات آزمون ترمیم معدل فقط از کتب درسی طرح می شود.

دانلود

هزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل

داوطلبان لازم است در زمان نام نویسی در سایت ثبت نام ترمیم معدل، هزینه ی آزمون را پرداخت کنند و رسید پرداخت را هنگام تحویل مدارک به مسئل مربوطه تحویل دهند. هزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در استان های مختلف، متفاوت می باشد، اما در استان تهران این ثبت نام هزینه ای ندارد. هزینه آزمون ترمیم معدل به دو بخش هزینه ثابت و هزینه متغیر تقسیم می شود. هزینه ثابت برای تمامی داوطلبان یکسان و به مبلغ 50 هزار تومان در سال جاری است.

هزینه متغیر نیز شامل تعداد دروس انتخاب شده متقاضیان می باشد که در ازای هر واحد درسی به صورت جداگانه محاسبه می گردد. معمولا هزینه متغیر برای واحد های درسی بین 20 تا 40 هزار تومان است که در هر استان متفاوت می باشد.

تلفن تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

خلاصه مطلب

با توجه به تاثیر 50 درصدی معدل برروی نتیجه کنکور 1403، متقاضیانی که نمرات خوبی در طول سال تحصیلی خود کسب نکرده اند می توانند در آزمون ترمیم معدل برای دروس مورد نظر خود شرکت کنند. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام ترمیم معدل اقدام به نام نویسی کرده و در زمان اعلامی در آزمون شرکت کنند.

در این مقاله راهنمای تصویری نام نویسی در سایت ثبت نام ترمیم معدل کنکور را شرح داده ایم. همچنین متقاضیان می توانند برای نام نویسی اینترنتی در سایت ثبت نام ترمیم معدل دی 1402، از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه هرروز از 8 صبح تا 12 شب، از طریق سیستم مشاوره تلفنی آماده پاسخگویی به شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در سایت ثبت نام ترمیم معدل

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی