جهت مشاوره در زمینه ثبت نام ترمیم معدل

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 73959

افزایش دفعات ترمیم معدل در دی ماه 1402 برای کنکور ۱۴۰۳

افزایش دفعات ترمیم معدل

آموزش و پرورش تکلیف افزایش دفعات ترمیم معدل را در دی ماه 1402 برای کنکور ۱۴۰۳ را مشخص کرد. بسیاری از داوطلبان کنکور در سراسر کشور خواستار افزایش دفعات ترمیم نمره بودند و منتظر تعیین تکلیف وضعیف ترمیم نمره می باشند. در ادامه اخبار مربوط به افزایش تعداد دفعات ترمیم معدل را می خوانید اگر داوطلب کنکور سراسری هستید و تمایل به شرکت در آزمون ترمیم معدل دارید و یا در این آزمون شرکت کرده اید و نمره دلخواه خود را کسب نکرده اید، پیشنهاد می کنیم این خبر را که جدیدترین خبر سال 1402 در دی ماه است، به دقت مطالعه کنید:

اخیرا خبرگزاری هایی مانند فارس نیوز اعلام کردند که در خرداد سال قبل به طور رسمی اعلام شد هر داوطلبان ده مرتبه می تواند در ترمیم معدل شرکت کنند ودر تاریخ ۱۷ خرداد مصوبه شورا به متن زیر تصویب شد: بر این اساس کنکور سالی ۲ بار و تنها از دروس تخصصی هر رشته برگزار خواهد شد و سهمی ۴۰ درصدی در سنجش توان علمی داوطلبان ورود به دانشگاه دارد.

همچنین دانش‌آموزان مجاز خواهند بود برای بهبود معدل و سوابق تحصیلی خود، تا ۱۰ بار در امتحانات سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم دبیرستان شرکت کنند همچنین شورای عالی انقلاب اعلام کرد:مصوبه اصلی در رابطه با کنکور 1402 تحت عنوان «سیاست‌ها و ضوابط سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی» در جلسه 843 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده و ابلاغ شد و هرگونه تخطی از اجرای این مصوبه موجب پیگرد قانونی خواهد بود. پس آموزش و پرورش متخلف خواهد بود مگر دلیل محکمی بیاورد.

پس لازم هست همانطور که شرکت در کنکور محدودیتی ندارد ترمیم سوابق تحصیلی هم نباید محدودیتی داشته باشد امکان دارد داوطلبی نتوانسته باشد نمره خوبی در ترمیم معدل کسب کند و نیاز به ترمیم سوابق خود دارد عدم اجرای این بند مصوبه بیشترین ضرر را به نظام قدیم ها می‌رساند. همانطور که هفته پیش اعلام شده سوابق ۵۰ درصد در کنکور تاثیر دارد پس نیاز هست برای داوطلبان پشت کنکور فرصت مجددی برای ترمیم در نظر گرفته شود حداقل ۳ مرتبه داوطلب مجاز به ترمیم معدل باشد عدم اجرای این کار توسط آموزش و پرورش باعث استرس و عدم ادامه تحصیل برخی داوطلبان کنکور شد همچنین لازم به ذکر است تمام داوطلبان پشت کنکوری این درخواست را دارند امیدواریم آموزش و پرورش به این داوطلبان نه نگوید و استرس داوطلبان را کم کند.

افزایش دفعات ترمیم معدل ۱۴۰۳ لغو شد

آموزش و پرورش اعلام کرد افزایش دفعات ترمیم معدل ۱۴۰۳ در حال حاضر امکان پذیر نیست و هر فرد فقط یکبار می‌تواند برای ترمیم نمره اقدام کند رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش:
  • 🔹هر فرد فقط یکبار می‌تواند برای ترمیم نمره اقدام کند
  • 🔹افرادی که در آزمون خرداد ماه برای ترمیم نمره شرکت کرده‌اند، استثنائا امسال نیز می‌توانند شرکت کنند.
  • 🔹شیوه‌نامه ترمیم نمره به‌زودی ابلاغ می‌شود.
  • 🔹سوالات نهایی خرداد مفهومی طرح می‌شود.
  • 🔹خارج از کتاب‌های درسی هیچ سوالی طرح نمی‌شود.

بیشتر بدانید: دریافت کارنامه ترمیم معدل از سایت دیپ کد


مشاوره ثبت نام ترمیم معدل کنکور

داوطلبان کنکور سراسری می توانند برای مشاوره و انجام مراحل ثبت نام ترمیم معدل کنکور در دی ماه، از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه مشاوره تحصیلی، از طریق سیستم مشاوره تلفنی، راهنمای شما عزیزان در سراسر کشور هستند. امکان تماس هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب فراهم شده است.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام ترمیم معدل

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی