جهت مشاوره در زمینه سامانه ثبت نام اینترنتی مدارس

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 33312

سامانه ثبت نام اینترنتی مدارس

سامانه ثبت نام اینترنتی مدارس

در این مقاله لینک ورود مستقیم به سامانه ثبت نام اینترنتی مدارس در سال 1400-1401 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. سامانه ثبت نام اینترنتی مدارس با هدف انجام مراحل ثبت نام دانش آموزان تمام مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم مدارس کل کشور در حال فعالیت است.

آموزش و پرورش

نحوه ثبت نام دانش آموزان در سامانه ثبت نام اینترنتی مدارس 1400

نجوه ثبت نام دانش آموزان در سامانه ثبت نام اینترنی مدارس با ورود به نشانی pada.medu.ir امکانپذیر است . تشریح دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی ١۴٠١-١۴٠٠ از سوی وزارت آموزش و پرورش به شرح زیر اعلام شد:

  • 🔹 ثبت نام دوره های تحصیلی به صورت غیر حضوری از سامانه سیدا و از درگاه pada.medu.ir انجام خواهد شد و زمان ثبت نام دوره های مختلف تحصیلی بر اساس ضوابط مربوطه در سامانه سیدا اعلام خواهد شد.
  • 🔹 ثبت نام اولیه پایه اول ابتدایی از یکم خرداد ١۴٠٠ به صورت حضوری انجام خواهد شد، بدیهی است بعد از مراجعه دانش آموزان به پایگاه های سنجش بدو ورود، ثبت نام قطعی خواهد شد.
  • 🔹 بعد از برگزاری امتحانات نوبت دوم و اعلام نتایج نهایی در سیدا، ثبت نام میان پایه ها به صورت خودکار انجام می شود و دانش آموز در پایه بالاتر در همان مدرسه ثبت نام میگردد و نیازی به مراجعه دانش آموز یا اولیای آنها به مدرسه نیست.
  • 🔹 ثبت نام خودکار میان پایه ها موقت بوده و دانش آموز یا اولیاء وی باید با مراجعه به درگاهhttp ://pada.medu .ir نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام نموده و یا در صورت تمایل میتواند چهار مدرسه دیگر را نیز به عنوان گزینه ثبت نام انتخاب نماید.
  • 🔹 چنانچه دانش آموز یا اولیاء وی در زمان مشخص شده به درگاه مراجعه نکند سامانه به طور خودکار ثبت نام دانش آمو ز را در مدرسه فعلی اش نهایی خواهد کرد.
  • 🔹 نظر به اینکه ثبت نام دانش آموزان میان پایه خودکار انجام و در مدرسه فعلی ثبت نام می گردد، چنانچه دانش آموزی در زمان مقرر به درگاه پادا مراجعه ننمود و ثبت نام آن قطعی شد اما متقاضی ثبت نام در مدرسه دیگری است، می بایست به سامانه دانش آموزی پادا مراجعه و نسبت به لغو ثبت نام در مدرسه مبدأ با تأیید مدیرمدرسه و ثبت نام مجدد در مدرسه مقصد اقدام نمای:

ثبت نام در سامانه پادا:

** برای انجام مراحل ثبت نام دانش آموزان در سایت ثبت نام اینترنتی مدارس می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه تمام مراحل ثبت نام دانش آموزان تمام پایه ها را برای دانش آموزان کل کشور انجام می دهند:

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه سامانه ثبت نام اینترنتی مدارس

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی