جهت مشاوره در زمینه سامانه تغییر حوزه امتحانی کارشناسی ارشد 1401

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 45544

سامانه تغییر حوزه امتحانی کارشناسی ارشد 1401

سامانه تغییر حوزه امتحانی کارشناسی ارشد
در این مقاله لینک ورود به سامانه تغییر حوزه امتحانی کارشناسی ارشد 1401 را در اختیار دانشجویان کارشناسی ارشد و داوطلبان دوره المپیاد علمی دانشجویی برای تغییر حوزه امتحانی قرار داده ایم. با توجه به حضوري شدن تشکيل کلاس‌ها در دانشگاهها و موسسات آموزشی و درخواست‌های واصله از داوطلبان به این سازمان مبنی بر تغییر حوزه آزمون (از شهرستان محل اقامت به شهرستان محل تحصیل)، به منظور مساعدت  تمهيداتي انديشيده شده تا متقاضيان ثبت‌نام كننده در آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1401 که محل تحصيل آنها با محل اقامت آنان متفاوت است و حوزه امتحاني خود را با توجه به محل اقامت تعيين نموده‌اند، بتوانند در صورت تمايل نسبت به تغییر حوزه امتحاني خود به شهر محل تحصیل اقدام نمایند.

ورود به سامانه تغییر حوزه امتحانی کارشناسی ارشد 1401

متقاضیان ثبت درخواست انتقالی برای تغییر حوزه امتحانی کارشناسی ارشد، می توانند برای ورود به سامانه تغییر حوزه امتحانی کارشناسی ارشد 1401، لینک زیر را انتخاب کنند:

چه کسانی می توانند برای تغییر حوزه امتحانی کارشناسی ارشد، انتقالی بگیرند:

  • 1- متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون‌ كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1401 و بيست و هفتمين دوره المپياد علمي- دانشجويي كشور براي تغيير حوزه امتحاني، می توانند وارد سامانه تغییر حوزه امتحانی کارشناسی ارشد شوند.
  • 2- داوطلبان گرامی آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 که تاریخ فارغ التحصیلی آنها بعد از تاریخ 1400/12/01 می باشد، می توانند با یکی از روش های زیر وارد سیستم تغییر حوزه امتحانی کارشناسی ارشد شوند.

سامانه تغییر حوزه امتحانی کارشناسی ارشد

  • 3- با توجه به حضوري شدن تشکيل کلاس‌ها در دانشگاهها و موسسات آموزشی و درخواست‌های واصله از داوطلبان به این سازمان مبنی بر تغییر حوزه آزمون (از شهرستان محل اقامت به شهرستان محل تحصیل)، به منظور مساعدت  تمهيداتي انديشيده شده تا متقاضيان ثبت‌نام كننده در آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1401 که محل تحصيل آنها با محل اقامت آنان متفاوت است و حوزه امتحاني خود را با توجه به محل اقامت تعيين نموده‌اند، بتوانند در صورت تمايل نسبت به تغییر حوزه امتحاني خود به شهر محل تحصیل اقدام نمایند.

این دسته از داوطلبان ضرورت دارد با در نظر داشتن نکات ذیل از تاريخ 1401/02/05 لغايت 1401/02/07 به سامانه جامع آزمون مذکور در درگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به تغيير حوزه امتحاني خود اقدام نمايند.

  • 1- این امکان فقط برای افرادی ایجاد شده که تاریخ فارغ التحصیلی خود را در زمان ثبت‌نام از تاریخ 1400/12/01 به بعد درج کرده‌اند. به عبارتی این افراد هنوز دانشجو بوده و مجبور به مراجعه به دانشگاه محل تحصیل هستند.
  • 2- به درخواست هايي که بعد از مهلت تعيين شده براي تغيير حوزه امتحاني به اين سازمان ارسال شود ترتيب اثر داده نخواهد شد.
  • 3- داوطلبای که برای تغییر شهرستان محل برگزاری آزمون اقدام می‌کنند اجازه حضور در جلسه آزمون حوزه شهرستان قبلی را نخواهند داشت.

مشاوره تغییر حوزه امتحانی کارشناسی ارشد 1401

متقاضیان گرامی در سراسر کشور می توانند برای مشاوره تلفنی در زمینه نحوه تغییر حوزه امتحانی کارشناسی ارشد 1401، از طریق شماره تلفن مندرج در همین صفحه با مشاوران تحصیلی تماس بگیرند.
مشاوران این سامانه علاوه بر اینکه راهنمای شما عزیزان برای انجام مراحل ثبت درخواست در سامانه تغییر حوزه امتحانی هستند، کلیه مراحل ثبت درخواست را برای متقاضیان گرامی انجام می دهند. می توانید در مهلت اعلام شده، هر روز از ساعت 8 صبح تا 12 شب، بدون شماره گیری کد از سراسر کشور، با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید:
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه سامانه تغییر حوزه امتحانی کارشناسی ارشد 1401

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی