جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 44627

زمان دریافت كارت ورود به جلسه فراگیر دانشگاه آزاد 1401

زمان بازگشایی دانشگاه های آزاد از فروردین 1401

زمان دریافت كارت ورود به جلسه فراگیر دانشگاه آزاد 1401، از روز سه‌شنبه ۲۱ تیر با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آغاز می شود، داوطلبان می توانند نسبت به تهيه پرينت كارت و راهنمای شركت در آزمون اقدام نمايند.

زمان دریافت كارت ورود به جلسه فراگیر دانشگاه آزاد 1401

مهلت زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد  از روز سه‌شنبه ۲۱ تیر لغايت روز پنج‌شنبه ۲۳ تیر با مراجعه به درگاه سازمان سنجش نسبت به تهيه پرينت كارت و راهنمای شركت در آزمون اقدام نمايند.

  • ▫️براساس برنامه زمانی پيش‌بينی شده، این آزمون در روز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
  • ▫️متقاضیان لازم است كه از روز سه‌شنبه ۲۱ تیر لغايت روز پنج‌شنبه ۲۳ تیر با مراجعه به درگاه سازمان سنجش نسبت به تهيه پرينت كارت و راهنمای شركت در آزمون اقدام نمايند.
  • ▫️محل آزمون بر اساس استان و شهرستان انتخابی مندرج در بند ۲۸ تقاضانامه تعيين می‌گردد. متقاضیان با مراجعه به جدول شماره ۶ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج كد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمايند.

دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر دانشگاه آزاد

برای دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر دانشگاه آزاد به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • -دانشجوي سال آخر دوره كارشناسي در صورتيكه حداكثر تا تاريخ 1401/06/31 دانش آموخته شود ميتواند در آزمون دوره دانشپذيري شركت كنـد.
    اين متقاضي در صورت پذيرفته شدن در آزمون دوره دانشپذيري هنگام ثبتنام بايدگواهي دانشآموختگي خود را ارائه كند.
  • اين متقاضيان بايد فرم مخصوص معدل (مندرج در انتهاي همين دفترچه راهنما) مبني بر تعداد واحد و معدل واحدهاي گذرانده را تا تاريخ 1400/11/30 تكميل و نـزد خـود نگه دارند تا در زمان مقتضي به واحد محل تحصيل ارائه نمايند.
  • ضمناً متقاضياني كه تا زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمـون در مقطع كارشناسي فارغ التحصيل ميشوند، مي بايست معدل كارشناسي خود را در مرحله دريافت كارت شركت در آزمون 1401/04/21 الی 1401/04/23 (در قسمت مربوط به ويرايش اطلاعات ثبتنامي درج نمايند.
  • دانشجويان سال آخر ميبايست ميانگين نمرات واحدهاي درسي گذرانده شده خود را تا تاريخ 1400/11/30 در محل مربوط در تقاضانامه ثبت نام اينترنتي اعلام نمايند.
  • تبصره: ايندسته ازمتقاضيان بايد حداكثر تا پايان نيمسال دوم سال تحصيلي1401 -1400حداكثر1401/06/31 ( به طورقطع درمقطع كارشناسي دانش آموخته شوند.
  • ضمناً متقاضياني كه تا زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون 1401/04/21 الی 1401/04/23 (در مقطع كارشناسي فارغالتحصيل ميشوند، ميبايست معدل كارشناسي خود را درمرحله دريافت كارت شركت درآزمون  (درقسمت مربوط به ويرايش اطلاعات ثبت نام درج نمايند.

محل آزمون:

  • محل آزمون متقاضيان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت براي تعيين حوزه امتحاني (بند 28 تقاضانامه) در استان محل اقامت متقاضي ميباشد. لذا مقتضي است متقاضيان با مراجعه به جدول شماره 6 دفترچه راهنما و درج كد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبتنام اقدام نمايند.

دانلود دفترچه فراگیر دانشگاه آزاد 1401-1402

(کلیک کنید)

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی