جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 28875

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402-1403

مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400-1401

در این مقاله از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402-1403 و زمان تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان مطلع می شوید. داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم می توانند در مهلت اعلام شده برای ثبت نام اقدام نمایند. جهت ثبت نام اینترنتی به سایت ثبت نام تیزهوشان مراجعه نمایید. در ادامه از توضیحات تکمیلی مطلع میشوید:


زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1402-1403

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1402-1403 در فروردین ماه است. 

زمان ثبت نام آزمون تیرهوشان ششم به هفتم :

🌹ثبت نام : از ۱۴۰۲/۱/۱۵ الی ۱۴۰۲/۱/۲۵

ثبت نام داوطلبان آزمون ورودي پایه هفتم و آزمون ورودي تكمیل ظرفیت پایه دهم از روز سه شنبه مورخ 15/فروردین/1402 تا روز جمعه مورخ 25/فروردین/1402 از طریق سامانۀ ثبت نام به نشانی my.medu.ir انجام میشود.

. معمولا زمان ثبت نام تمدید می شود. ثبت نام فقط در سایت my.medu.ir انجام می گردد.

آزمون ورودی دبيرستانهای دورۀ اوّل و دوم متوسّطۀ استعدادهای درخشان

  • به منظور شناسایي و جذب دانش آموزان صاحب استعداد برتر جهت ادامۀ تحصیل در دبیرستانهاي استعدادهاي درخشان و در راستاي سیاستهاي اصولي وزارت و مصوّبات شوراي عالي آموزش و پرورش و اساسنامه سازمان ملي پرورش استعدادهاي درخشان، آزمون ورودي دبیرستانهاي دورۀ اوّل و دوم متوسّطه استعدادهاي درخشان براي سال تحصیلي 1402-1403 وفق مفاد این دفترچه برگزار ميشود.
  • به داوطلبان گرامي توصیه ميشود مطالب دفترچه و راهنماي تکمیل نمونبرگ تقاضانامۀ ثبت نام را با دقّت مطالعه كرده و با اطلاع كامل، نسبت به ثبت نام و شركت در آزمون اقدام نمایند.
  • مشخّصات مدارس استعدادهاي درخشان سراسر كشور، هنگام ثبت نام قابل مشاهده خواهد بود.
  • ثبت نام داوطلبان آزمون ورودي پایه هفتم و آزمون ورودي تکمیل ظرفیت پایه دهم نیز از طریق سامانۀ ثبت نام به نشاني my.medu.ir انجام ميشود.
  • توجه :تمامي فرآیند ثبت نام به صورت اینترنتي توسط داوطلبان انجام خواهد شد و مدارس محل تحصیل داوطلبان، ملزم به ارائه رمز همگام به دانش آموزان ميباشند.
    توجه2 :دانش آموزان اتباع خارجي از كد اتباع استفاده نمایند.

1 -ثبت نام در آزمون هاي ورودي از طریق سامانۀ ثبت نام به نشانى my.medu.ir انجام میشود.
ّ مشخصات مدارس استعدادهاى درخشان سراسر کشور هنگام ثبت نام قابل مشاهده خواهد بود.
2 -ثبت نام داوطلبان آزمون ورودي پایۀ هفتم و آزمون ورودي تکمیل ظرفیت پایۀ دهم مطابق با زمانبندی از طریق سامانۀ ثبت نام به نشانى my.medu.ir امکان پذیر است. زمان ثبت نام به مدت 15 روز تعیین شده و قابل تمدید نخواهد بود.

پیشنهاد ما به داوطلبان این است که ثبت نام خود را موکول به لحظات آخر یا مهلت تمدید ثبت نام آزمون تیزهوشان ننمایند. در اولین فرصت نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام کنید.


سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1402-1403

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی مدارس تیزهوشان وزارت آزموش و پرورش به نشانی my.medu.ir انجام می شود. برای ورود به راهنمای سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1402-1403 لینک زیر را انتخاب کنید:

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402-1403زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402-1403 1

مشاوره تلفنی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402-1403

جهت رفاه حال داوطلبان و اولیای گرامی، امکان ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به صورت تلفنی فراهم شده است. میتوانید به سادگی از سراسر کشور و از طریق تلفن ثابت (بدون شماره گیری کد) با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان سامانه صدای مشاور تمام مراحل ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم را برای متقاضیان عزیز انجام میدهند.

زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ | منابع آزمون

در این مقاله از زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ در فرودین 1401،  لیست جدید منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، زمان برگزاری آزمون تیرهوشان هفتم و نحوه ثبت نام مطلع می شوید:


کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم

  • کارت ورود به جلسه شامل نام نام خانوادگی و سایر مشخصات فردی عکس داوطلب مدارس استعدادهای درخشان انتخاب شده به ترتیب اولویت و نشانی دقیق حوزه از طریق سامانه ثبت‌نام تیزهوشان 7 روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.
  • کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان هفتم و دهم شامل: نام، نام خانوادگی و سایر مشخصات فردي، عكس داوطلب، مدارس استعدادهاي درخشان انتخاب شده به ترتیب اولویت و نشانی دقیق حوزه (هفت روز قبل از تاریخ برگزاري تا روز برگزاري آزمون، از طریق سامانۀ ثبت نام به نشانی my.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار میگیرد.

توجه: شركت داوطلبان در جلسۀ آزمون، بدون ارائۀ كارت ورود به جلسه، ممنوع است.


زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402-1403

زمان برگزاری تیزهوشان ششم : ۱۴۰۲/۴/۰۱ است. داوطلبان به اطلاعیه هاي صادره از سوي سازمان ملي پرورش استعدادهاي درخشان درخصوص تاریخ دقیق برگزاري آزمون توجه نمایند.

  • آزمون ورودي پایه هفتم، رأس ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخ 1402/04/02  برگزار میشود.

نحوه و مراحل ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1402-1403

نحوه و مراحل ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به ترتیب زیر است:

1- تکمیل نمون برگ اینترنتی تقاضانامه ثبت نام : داوطلبان باید پس از ورود به سامانه ثبت نام، به نشانی my.medu.ir نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام، مراجعه نمایند.

* توجه: داوطلبان در انتخاب اولویت های مورد نظر دقت کافی داشته باشند. بعد از تکمیل فرایند ثبت نام امکان تغییر و جابجایی اولویت های انتخاب و رشته تحصیلی در دوره دوم متوسطه وجود ندارد.

2- بارگذاری فایل عکس داوطلب: جهت ثبت نام، فایل عکس باید با ابعاد حداکثر 300*200 یا 400*300 پیکسل در فرمت jpg با زمینه سفید، مربوط به سال جاری دانش آموز باشد. در صورت اتسافده از عکس قدیمی یا تصویر فردی غیر از دانش آموز شرکت کننده، ضمن محرومیت داوطلب از شرکت در آزمون، ثبت نام وی بی اثر خواهد شد.

3- مبلغ ثبت نام 700/000 (هفتصد هزار ریال)، است که صرفا از طریق درگاه اینترنتی سامانه ثبت نام دریافت خواهد شد. داوطلبان باید جهت پرداخت وجه ثبت نام، از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب استفاده نمایند.

* توجه 1: هر نوع پرداخت خارج از سامانه ثبت نام آزمون، فاقد اعتبار بوده و مبلغ واریزی قابل استراداد نخواهد بود.

* توجه 2 : مبلغ فوق ثابت بوده و به جز این مبلغ، دریافت هرگونه وجه تحت هر عنوان ممنوع است.



منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402-1403

منابع آزمون تیزهوشان، مواد امتحانی، تعداد و ضرایب سوالات آزمون ورودی پایه دهم به شرح زیر است:

سوالات آزمون به شیوۀ چهارگزینهاي، به منظور سنجش هوش،  استعداد و خلاقیت دانش آموزان توسط متخصصان
و کارشناسان این حوزه طراحی میشود. در هریك از سوالات، فقط یكی از گزینه ها که در مقایسه با سایر گزینه ها انتخاب
مناسبتري است، به عنوان پاسخ صحیح آن سؤال در نظر گرفته میشود.

  • توجه 1 :به ازاي هر پاسخ صحیح، 3 نمرۀ مثبت و به ازاي هر پاسخ غلط، 1نمرۀ منفی براي داوطلب در نظر گرفته میشود.
    براي سوالات بدون پاسخ، نمرهاي منظور نخواهد شد.
  • توجه 2 :چنانچه داوطلب در سؤالی بیش از یك گزینه را عالمت زده باشد، 1 نمرۀ منفی براي او منظور خواهد شد.
  • توجه 3 :تعداد دفترچه ها و سوالات، سهم امتیاز هریك از دفترچه ها و مدت زمان پاسخگویی به سوالات، هفته قبل از برگزاري آزمون مزبور از طریق سامانۀ my.medu.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402-1403

دفترچۀ راهنماي ثبت نام و شركت در آزمونهاي ورودي، از طریق سامانۀ ثبت نام به نشاني my.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار گرفت.برای دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم کلیک کنید:

دانلود دفترچه تیزهوشان ششم به هفتم 1402-1403


مشاوره تلفنی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402-1403

جهت رفاه حال داوطلبان و اولیای گرامی، امکان ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به صورت تلفنی فراهم شده است. میتوانید به سادگی از سراسر کشور و از طریق تلفن ثابت (بدون شماره گیری کد) با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان سامانه صدای مشاور تمام مراحل ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم را برای متقاضیان عزیز انجام میدهند:

1.4/5 - (5 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیاز سالمی چهارشنبه , 6 دسامبر 2023 - 16:09

مطالب عالی هستش

نصب اپ دانش آموزی