جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون المپیاد دانش آموزی 1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 32372

زمان برگزاری آزمون المپیاد دانش آموزی 1402

زمان برگزاری آزمون المپیاد 1400

در این مقاله از زمان برگزاری آزمون المپیاد 1402 مرحله اول مطلع می شوید. زمان آزمون مرحله دوم نیز در اردیهشت ماه 1403 و خرداد ماه است:

زمان برگزاری المپیاد مرحله اول 1402

🔹طبق این دستورالعمل؛

▫️ثبت‌نام مرحله اول المپیاد‌ها از روز یک‌شنبه ۱۹آذر۱۴۰۲ تا پایان روز یک‌شنبه ۲۶آذر۱۴۰۲ انجام می‌شود.

▫️ثبت‌نام در زمان مقرر با مراجعه به سامانه‌ی ثبت‌نام المپیاد‌های علمی به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود.


▫️ مبلغ ثبت‌نام برای هر المپیاد، ۱۱۰ هزار تومان می‌باشد.

🏅🏅🥇🥈🥉ثبت نام آزمون🥉🥈🥇

🥇المپیادهای علمی دانش‌آموزی🥇

🥇🥈🥉سال ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲🥇🥈🥉


♦️ثبت‌نام آزمون‌ها از روز *۱۹ آذر* آغاز می‌شود و تا روز *۲۶ آذر* در سامانه my.medu.ir ادامه دارد.

♦️شرکت در المپیادهای *ادبی، شیمی و فیزیک* برای دانش‌آموزان پایه دهم *آزمایشی* است.

♦️هزینه ثبت‌نام در آزمون مرحله‌ اول برای هر المپیاد *۱۱۰ هزار تومان* است.

♦️شرکت در رشته‌های مختلف المپیاد برای تمام دانش‌آموزان در هر رشته‌ی تحصیلی مجاز است. فقط در المپیادهای *جغرافیا* (ویژه رشته انسانی و معارف) و *علوم زمین* (ویژه ریاضی و تجربی و فنی حرفه‌ای) محدودیت وجود دارد.

♦️تمام دانش‌آموزان (نظری، فنی‌حرفه‌ای و کارو دانش) به شرط آنکه در دوره‌ی دوم متوسطه *ترک تحصیل* یا *تکرار پایه* نداشته باشند، می‌توانند در رشته‌های دلخواه المپیاد(چند رشته) ثبت‌نام کنند.

♦️مدال‌آوران طلای المپیادهای ادبی، ریاضی، زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم و اخترفیزیک از شرکت در *کنکور سراسری* برای ورود به دانشگاه *معاف* می‌شوند.

♦️مدال‌آوران نقره و برنز المپیادهای ادبی، ریاضی، زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم و اخترفیزیک از *۲۰ درصد سهمیه‌ی کنکور* برای ورود به دانشگاه برخوردار می‌شوند.

♦️مدال‌آوران همه‌ی المپیادها از امتیازات و تسهیلات *بنیاد ملی نخبگان* برخوردار می‌شوند‌.

♦️مدال‌آوران نقره‌ی *المپیاد کامپیوتر* در تابستان ۱۴۰۲ می‌توانند در دوره‌ی تابستانی ۱۴۰۳ شرکت کنند.

♦️دانش‌آموزان *پایه‌ی دوازدهم* فقط در *المپیاد نانو* می‌توانند شرکت کنند.

♦️دانش‌آموزانی که سال گذشته در *پایه‌ی دهم* مدال *المپیاد تفکر و کارآفرینی* دریافت کرده‌اند، اجازه‌ی حضور مجدد در این دوره را ندارند.

♦️از امسال در المپیاد‌های *ریاضی، زیست‌شناسی، کامپیوتر، نجوم و اخترفیزیک* هر سال ۴۰ نفر *جدید* در مرحله دوم المپیاد پذیرفته می‌شوند و افرادی که سال قبل در *پایه‌ی دهم* موفق به کسب مدال شده‌اند، مازاد بر این ۴۰ نفر (به شرط کسب حداقل نمره قبولی در آزمون مرحله دوم) به دوره‌ی تابستان اضافه خواهند شد.

♦️مدال‌آوران المپیادهای ادبی، ریاضی، زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم و اخترفیزیک در صورت تحصیل در برخی رشته‌های دانشگاهی، *حقوق ماهیانه* معادل قانون کار دریافت خواهند کرد. (به علاوه‌ی مزایای بسیار دیگری از جمله *جذب* به عنوان *هیئت علمی* دانشگاه‌ها)

تمدید مهلت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی سال 1402، پیرو اطلاعیه اعلام خواهد شد. این تمدید مهلت ثبت نام مربوط به آزمون مرحله اول المپیادهای علمی است.
این مهلت به منزله پایان قطعی فرآیند ثبت نام در آزمون مذکور بوده و پس از این تاریخ، به دلیل آغاز فرآیند حوزه بندی در استان ها و سایرعملیات اجرایی مربوط به چاپ و شخصی سازی و ارسال اقلام آزمون تحت هیچ شرایطی ثبت نام جدید در سیستم امکان پذیر نخواهد بود.

زمان قطعی برگزاری آزمون المپیاد دانش آموزی در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.


زمان برگزاری آزمون المپیاد مرحله دوم 

زمان برگزاری آزمون مرحله دوم المپیاد 1402 برای پذیرفته شدگان مرحله اول المپیاد دانش آموزی در دو بخش برگزار می شود.  اردیبهشت و خرداد ماه است. پذیرفته شدگان مرحله دوم المپیاد به مرحله سوم المپیاد دانش آموزی راه میابند.

آزمون مرحله دوم المپیادهای دانش آموزی، هر سال در اردیبهشت برگزار می شود. به این ترتیب که از بین نفرات برگزیده مرحله اول نفرات انتخابی به مرحله دوم راه میبابند. نفرات پذیرفته شده در این مرحله شانس بسیار زیادی برای کسب یکی از مدال های طلا ، نقره و یا برنز دارند.

مرحله دوم المپیاد سخت ترین مرحله المپیاد کشوری است. در این مرحله از هر 20 نفر فقط یک نفر پذیرفته می شود. محل برگزاری این مرحله در حوزه های امتحانی استان ها است.

زمان برگزاری آزمون المپیاد

زمان آزمون المپیاد در اردیبهشت و خرداد است.

نحوه کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد دانش آموزی 1402

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مرحله دوم المپیاد دانش آموزی باید در زمان مقرر به سایت oly.medu.ir مراجعه نمایند. داوطلبان به دو روش زیر می توانند کارت آزمون المپیاد دانش آموزی دریافت کنند:

روش اول: لازم است داوطلبان در زمان مقرر به سامانه oly.medu.ir مراجعه کنند و لینک دریافت کارت ورود به جلسه را انتخاب کرده و با طی کردن مراحل موجود، کارت آزمون المپیاد را دریافت کنند. مراحل دریافت کارت به شرح زیر است:

  1. ورود به سامانه ثبت نام المپیاد های دانش آموزی به نشانی oly.medu.ir
  2. وارد کردن کد ملی و رمز عبور همگام برای ورود به سامانه المپیاد
  3. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد دانش آموزی 1402

روش دوم: جهت سهولت و رفاه حال داوطلبان عزیز امکان دریافت فایل کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد به صورت تلفنی فراهم شده است. شما عزیزان می توانید به سادگی از طریق تماس با شماره تلفن های مندرج در انتهای این مقاله کارت ورود به جلسه المپیاد 1402 را دریافت کنید. کارشناسان سامانه صدای مشاور در حال ارائه خدمات به دانش آموزان داوطلب آزمون المپیاد در سراسر کشور هستند.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون المپیاد دانش آموزی 1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امید نقشینه ارجمند دوشنبه , 10 می 2021 - 15:34

سلام
همه این‌ها مرحله دوم است که در دو قسمت برگزار می‌شود. کافی است به فهرست المپیادهای اردیبهشت و خرداد توجه کنید که غیر از کامپیوتر اشتراکی ندارد.
باش‌گاه دانش‌پژوهان جوان

نصب اپ دانش آموزی