جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 33105

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش، زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش را مرداد ماه سال 1402 اعلام کرد. معاونت وزارت آموزش و پرورش در این خصوص شرح داد:

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 

زمان برگزاری آزمون استخدام جدید آموزش و پرورش در تاریخ 12 مرداد 1402 است. مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور منابع انسانی درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر اساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان قبل از سال ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود و فرآیند بررسی و جذب پذیرفته شدگان بعد از سال و در ماه های ابتدایی سال ۱۴۰۲ (ادیبهشت ماه)صورت خواهد پذیرفت.

✅برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در 12 مرداد 1402 قطعی شد.

❇️معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در 1 مرداد خبر داد و گفت: امسال 28 هزار و 17 نفر آموزگار استثنایی، ابتدایی و عشایری و مرزی جذب می شوند.

💥برخی از رشته های علوم پزشکی مانند بهداشت عمومی، بهداشت محیط، پرستاری، مامایی، تغذیه، بهداشت مدارس، علوم تغذیه در رشته شغلی مراقب سلامت دانش آموزی و رشته های دیگری مانند گفتار درمانی، شنوایی سنجی، روانشناسی و… می توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت نمایند.

معاونت وزارت آموزش و پرورش، شرح داد:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 

  •  برگزاری آزمون استخدامی ۴۰ هزار نفری آموزش و پرورش در زمستان امسال یا بهار ۱۴۰۲ آقای صحرایی رئیس دانشگاه پردیس فرهنگیان کشور:
  • سالانه در کشور ١٩٠ هزار نفر کمبود نیرو وجود دارد که امسال ١٢٠ هزار نفر از طریق نیروهای شاغل در مجموعه تأمین شده است.
  • امسال ٢۵ هزار نیرو نیز از طریق دانشگاه فرهنگیان(جذب از طریق کنکورسراسری۱۴۰۱) و ۴٠ هزار نیروی دیگر نیز از طریق آزمون‌ استخدام پیمانی در کشور جذب می‌شوند.
  • بدینوسیله به اطلاع متقاضیان استخدامی در آموزش و پرورش می رساند: مطابق زمانبندی اطلاعیه استخدامی سنوات گذشته، پیش بینی می شود امسال نیز شاهد تمهید مقدمات برگزاری آزمون استخدام پیمانی در زمستان پیش رو یا بهار ۱۴۰۲ برای بیش از ۴۰ هزار نفر باشیم.

***


بیشتر بدانید:

دانلود دفترچه استخدام آموزش و پرورش



♨️📢 اطلاعیه زمان برگزاری نهمین آزمون استخدامی فراگیر و آموزش و پرورش سال 1402

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت استخدام در آموزش و پرورش، اظهار کرد: به ما اعلام شد که می‌خواهند آزمون استخدامی را در تیرماه برگزار کنند، اما پیشنهاد دادیم که زمانش را به اسفند ماه جابجا کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان آمادگی داشته باشند که آزمون استخدامی در اسفند برگزار شود، گفت: اینکه پیشنهاد دادیم تا آزمون استخدامی را در اسفند برگزار کنند به این دلیل بود که در سال آینده باید آموزش پذیرفته‌شدگان را داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش در واکنش به این جمله که «اگر قرار باشد آزمون در اسفند ماه برگزار شود، باید در بهمن ماه فراخوان اعلام شود»، افزود: اگر ظرفیت سازمان سنجش اجازه دهد، این اتفاق بیفتد

🔺بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین وزارت آموزش و پرورش امسال حدود 20 تا 25 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.

🔺فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت‌ سازمان‌ سنجش آموزش کشور نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام خواهند کرد.

🔺 پذیرفته شدگان این آزمون پس از طی مراحل استخدامی خود از سال 1402 دوره یک ساله آموزشی خود را در دانشگاه فرهنگیان آغاز می کنند .

🔺امسال شرط بومی بودن برای استخدام حذف شده است.

فزایش سقف سنی استخدام آموزش و پرورش:
▫️مدرک کارشناسی تا 35 سال
▫️مدرک کارشناسی ارشد تا 40 سال
▫️ مدرک دکتری تا 45 سال

🔺این آزمون نیاز به کارت پایان خدمت و مدرک لیسانس و بالاتر و همچنین رشته های مرتبط و مورد نیاز داره.

  • 🔹آزمون استخدامی برای جذب 34 هزار معلم در تیرماه امسال برگزار می شود. سهیمه 25 هزار نیروی جدید در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.
  • 🔹همچنین 9 هزار نیرو نیز از ظرفیت جدید تکمیل نشده است که به این 25 هزار نفر اضافه خواهد شد و جمعا برای جذب 34 هزار نیروی جدید در تیرماه آزمون برگزار خواهد شد و این تعداد به نیروهای چهار ساله دانشگاه فرهنگیان اضافه خواهد شد.
  • آزمون لغو نمی شود و مطابق زمانبندی انجام می شود.

بیشتر بدانید: زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

استخدام معلم فقط از دانشگاه فرهنگیان

شرايط جديد استخدام معلم در آموزش و پرورش

تعداد شرکت کنندگان آزمون استخدامی آموزش پرورش



منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش می توانند برای اطلاع از جدیدترین منابع آزمون استخدامی و سوالات پرتکرار آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه علاوه بر معرفی بهترین منابع جهت آمادگی شرکت در آزمون، پاسخگوی سوالات شما عزیزان در خصوص نحوه برگزاری آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشند.

جهت تماس با سامانه صدای مشاور ، از طریق شماره تلفن های مندرج در انتهای این صفحه تماس حاصل فرمایید:

4/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 3 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Zohre دوشنبه , 26 سپتامبر 2022 - 22:13

سلام بلخشید برای سال جاری ماده ۲۸ رو حذف کردن؟

نصب اپ دانش آموزی