جهت مشاوره در زمینه رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 36917

رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور

رشته اعضای مصنوعی

در این مقاله از شرایط ثبت نام رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور مطلع می شوید. ثبت نام رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور در سراسر کشور از طریق دانشگاه های سراسری و آزاد امکان پذیر است. داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده ولی موفق به کسب رتبه لازم برای قبولی پیراپزشکی و اعضای مصنوعی نشده اند می توانند برای ثبت نام بدون کنکور اقدام نمایند.


ثبت نام اعضای مصنوعی بدون کنکور

ثبت نام اعضای مصنوعی در ایران و خارج از کشور چگونه است؟ این رشته از جمله رشته های پرطرفدار محسوب می شود که از بازار کار خوبی برخوردار است. داوطلبان برای تحصیل بدون کنکور اعضای مصنوعی از طریق خرید صندلی و ورود به واحدهای دانشگاهی علوم پزشکی به نام پردیس خودگردان و تحصیل در خارج اقدام می کنند.

ثبت نام بدون کنکور با سوابق تحصیلی رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور 1


از مهمترین شرایط تحصیل بدون کنکور و خرید صندلی اعضای مصنوعی ، توانایی پرداخت شهریه این دانشگاه و ثبت نام در کنکور است. داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده و قبول نشده اند اگر رتبه ای نزدیک به آخرین نفر قبولی در کنکور رشته مورد نظر خود را کسب کرده باشند، شانس عبور از سد کنکور را خواهند داشت. آزمون مجدد برای ثبت نام داوطلبان گرفته نمی شود. برای اطلاع از آخرین رتبه قبولی در کنکور و زمان ثبت نام بدون کنکور رشته فیزوتراپی در پردیس دانشگاه های سراسری و آزاد علوم پزشکی، با مشاوران تحصیلی تماس بگیرید. همچنین توجه داشته باشید که شرایط تحصیل بدون کنکور رشته اعضای مصنوعی در خارج ، هر سال دارای تغییراتی می باشد که لازم است برای اطلاع از آخرین و جدیدترین شرایط ثبت نام بدون کنکور در سایر کشورها، با مشاوران تحصیلی تماس بگیرید.

مطالب مرتبط: 

رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور 2

سامانه ثبت نام رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور

متقاضیان گرامی می توانند برای ثبت نام رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور و اطلاع از شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام در دانشگاه های دولتی و آزاد، در سال 1400 ، با مشاوران تحصیلی تماس بگیرند:

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه رشته اعضای مصنوعی بدون کنکور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی