کد خبر : 13302

رتبه کنکور برای دانشگاه علوم انتظامی 1402-1403

رتبه کنکور برای دانشگاه علوم انتظامی

در این مطلب و مقاله توضیح خواهیم داد برای آن دسته از کسانی که علاقه مند به تحصیل و دانشجو شدن در دانشگاه علوم انتظامی هستند و همچنین این افراد به دنبال قبولی هستند و میخواهند از رتبه کنکور برای دانشگاه علوم انتظامی و قبول شدن  و شرایط و دانشکده های زیر مجموع از این دانشگاه را اطلاع پیدا کنید. و همچنین اطلاع از رتبه مورد نیاز برای دانشگاه افسری امین و اطلاع از حداقل رتبه کنکور برای دانشگاه افسری امین و همین طور حداکثر رتبه قبولی دانشگاه افسری امین برای همه داوطلبان مایل به شرکت و پذیرش در این دانشگاه مهم و شناخته شده الزامی به نظر می رسد.


سامانه صدای مشاور


پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه پلیس به‌عنوان مرکز علمی آموزشی پس از توقفی کوتاه و از سال 1360 پذیرش دانشجو را از سر گرفت و به فعالیت خود در تربیت افسران تا سال 1370 ادامه داد. سال 1370 نیروی انتظامی ((ناجا)) با ادغام سازمان‌های شهربانی و  ژاندارمری و  کمیتۀ انقلاب اسلامی و پلیس قضایی و  شکل گرفت و ((دانشگاه علوم انتظامی)) با سازمان و ساختاری جدید به وجود آمد که در سال 1386 عنوان ((دانشگاه)) از سوی شورای عالی گسترش و برنامه‌ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تصویب قرار گرفت.

دانشکده‌های دانشگاه علوم انتظامی امین

• دانشکده فرماندهی و ستاد

• مجتمع آموزش عالی زنان پلیس (کوثر)

• دانشکده علوم فنون راهنمایی و رانندگی

• مرکز آموزش عالی عقیدتی و سیاسی

• دانشکده علوم و فنون مرزی

• دانشکده علوم و فنون اطلاعات و آگاهی

• دانشکده علوم فنون اداری و پشتیبانی

• مرکز آموزش بین‌المللی پلیس


آخرین رتبه قبولی دانشگاه علوم انتظامی

برای قبولی در دانشگاه علوم انتظامی امین لازم است که ابتدا واجد شرایط تعیین شده از سوی دانشگاه علوم انتظامی باشید، برای ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی لازم است که هنگام ثبت نام در کنکور سراسری علاقمندی خود برای ورود به دانشگاه را اعلام نمایید و بعد از کسب نمره قبولی در کنکور سراسری در مصاحبه شرکت کنید.

برای قبولی در دانشگاه علوم انتظامی باید بتوانید در هر درسی از حداقل درصد ها برخوردار باشید در غیر این صورت امکان قبولی را ندارید.

دانشگاه علوم انتظامی امین شامل رشته هایی همچون: علوم انتظامی ،مهندسی، اداری و مالی، خدمات پشتیبانی، ارتباطات انتظامی، کشف جرایم، اطلاعات،می باشد.

برای آگاهی آخرین رتبه قبولی رشته علوم انتظامی می توانید با شماره تلفن های ده رقمی مندرج در همین صفحه هر روز حتی در ایام تعطیل تماس حاصل کنید تا کارشناسان سامانه مشاوره تلفنی شما را راهنمایی نمایند.

امتیازات ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

1)*دانشجویان غیر شامل از بدو ورود به استخدام رسمی نیروی انتظامی در خواهند آمد

2)*دانشجویان ضمن دریافت کمک هزینه تحصیلی از امکانات رفاهی  خوابگاه و بیمه خدمات درمانی بهره مند خواهند شد

3)*فارغ التحصیلان در طول خدمت برابر مقررات بنیاد تعاون از وام خرید مسکن و سایر امتیازات متعاقه برخوردار خواهند شد

4)*فارغ التحصیلان مقطع کاردانی و کارشناسی ضمن دریافت مدرک تحصیلی مورد تایید مزارت علوم  و فناوری و تحقیقات به ترتیب به درجه ستوان سومی و ستوان دومی نائل آمده است  و ترفیعات بعدی آنان برابر قوانین و مقررات ناجا خواهد بود .

5)* ادامه تحصیل کارکنان برای مقاطع بالاتر در صورت نیاز ناجا بر مبنای ضوابط و مقررات در رشته های تحصیلی مصوب بلامانع خواهد بود.

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور رتبه کنکور برای دانشگاه علوم انتظامی 1402-1403 1

راهنمای تلفنی ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 

داوطلبان کنکور می توانند با توجه به تراز و رتبه های داوطلبان کنکور دوره های قبل، حدود رتبه و تراز لازم برای قبولی در هر رشته و دانشگاه را تخمین بزنند. البته لازم به ذکر است که قبولی نهایی در هر رشته و دانشگاه بستگی به معیارهای متغییر (نظیر ظرفیت پذیرش دانشگاه، تراز قبولی داوطلبان، تاثیر سهمیه در رتبه، بودجه بندی دروس در کنکور، تاثیر معدل در کنکور و …) دارد.

بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما برای مشاوره و تخمین رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته علوم انتظامی دانشگاه های دولتی ، با شماره تلفن مندرج در این صفحه تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه مشاور تحصیلی، از طریق سیستم مشاوره تلفنی، تخمین رتبه کنکور برای قبولی در رشته علوم انتظامی را برای شما عزیزان در سراسر کشور انجام می دهند.

4/5 - (1 امتیاز)
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 10 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سامان پنج‌شنبه , 2 فوریه 2023 - 10:05

سلام رتبه قبولی دانشگاه افسری رو میشه بگید؟

پاسخ مشاور چهارشنبه , 8 فوریه 2023 - 13:14

سلام پذیرش افسرری نیررو انتظامی از طریق کنکور نیست

فاطمه پنج‌شنبه , 26 آگوست 2021 - 8:05

سلام
من ۱۷ سالمه میخام وارد دانشگاه افسری کوثر بشم نمیدونم چ کار کنم از کجا شروع کنم میشه یکم‌راهنماییم کنید

پاسخ مشاور یکشنبه , 29 آگوست 2021 - 11:12

سلام دوست محترم به هسته گزینش استانتان مراجعه نمایید

zari دوشنبه , 16 نوامبر 2020 - 11:06

سلام ببخشید می خواستم بدونم حداقل رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه کوثر چقدره؟؟

موسوی یکشنبه , 27 سپتامبر 2020 - 20:00

سلام اگر دانش اموزی درچهار درس مردود شود وقرارباشد دی ماه دوباره امتحان دهد ایا میتواند ب دانشکده کوثر بانوان ورود پیدا کنه؟ فردا هم انتخاب رشته میکنم

پاسخ مشاور دوشنبه , 28 سپتامبر 2020 - 11:31

سلام اگر قبول شوید، بله

نصب اپ دانش آموزی