کد خبر : 8870

پیش ثبت نام مدارس شاهد 1402-1403

این مقاله راهنمای پیش ثبت نام مدارس شاهد 1402-1403 است. ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم به صورت اینترنتی انجام می شود. مدارس شاهد هر سال تحت نظر اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش پرورش از طریق سامانه مای مدیو اقدام به سنجش و پذیرش دانش آموزان شاهد و غیرشاهد می کند.


پیش ثبت نام مدارس شاهد در سامانه مای مدیو 1402-1403

شرایط ثبت نام و سایت ثبت نام مدارس شاهد تغییر کرد:

ثبت نام مدارس شاهد در سال تحصيلي 1402-1403 در سامانه مای مدیو انجام خواهد شد. دانش آموزان (ميان پايه و ورودي هاي مقاطع) مي توانند طبق ضوابط ثبت نام مدارس شاهد با مراجعه به درگاه my.medu.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام در مدرسه موردنظر اقدام نمايند.
تبصره 1 :اعالم ظرفيت ثبت نام مدارس خاص طبق ز يرساختهاي پيش بيني شده در سامانه سيدا انجام مي گردد.
تبصره 2 :اگر ثبت نام دانش آموزي قبل از اعلام نتايج مدارس خاص، در مدرسه اي نهايي گردد، به دليل اينکه در سامانه يکپارچه دانش آموزي به دانش آموز اجازه ثبت نام در بيش از يك مدرسه داده نميشود، ميبايست ابتدا با مراجعه به درگاه my.medu.ir درخواست لغو ثبت نام در مدرسه قبلي را داده و بعد از تأييد لغو ثبتنام توسط مدير مدرسه مبدأ، امکان ثبت نام در مدارس خاص براي دانش آموز فرا هم خواهد شد.
4 .در سامانه سيدا فرآيندهاي مربوط به ثبت نام و تخصيص کد دانش آموز ي براي دانش آموزان اتباع، بدون سرپرست و مواردي از اين قبيل در نظر گرفته شده است.

  • مای مدیو سایت ثبت نام کلیه مدارس کشور است، داوطلبان مدارس شاهد توجه داشته باشند که اگر ثبت نام خود را به عنوان دانش آموز سایر مدارس در سامانه مای مدیو ثبت کرده باشید، مجاز به ثبت نام مدارس شاهد در سامانه مای مدیو نخواهید بود. لازم است ثبت نام خود را لغو کرده و به عنوان متقاضی ثبت نام مدارس شاهد در سامانه مای مدیو ثبت نام نمایید.
  • ثبت نام کلاس اول مدارس شاهد، به عنوان ثبت نام دانش آموزان جدیدالورود انجام می شود. دانش آموزان پایه ششم به هفتم شاهد مراحل ثبت نام اولیه خود را به عنوان پیش ثبت نام مدارس شاهد انجام دهند.
  • اعلام نتايج غيرقطعي از طريق سايت و ارسال پيامك توسط مدرسه انجام می شود. بررسي مدارك دانش آموزان از سوي ستاد ثبت نام مدرسه وتاييد در سامانه سجا انجام خواهد شد. تأييد مدارك ثبت نام از سوي منطقه، استان و اعلام نتايج قطعي به اولياء مطابق جدول زمانبندی اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد، انجام می شود.
  • تذکر: دستورالعمل ثبت نام مدارس شاهد در سال تحصيلي 1402-1403 با توجه به تغييرات صورت گرفته به صورت کامل تمام صفحات جهت بهره مندي همکاران محترم و اولياء گرامي در سامانه مای مدیو بارگذاري شده و قابل استناد و استفاده است.

زمان پیش ثبت نام مدارس شاهد 1402-1403

زمان پیش ثبت نام شاهد آغاز شد. مهلت پیش ثبت نام میان پایه مدارس شاهد اعلام گردید.

زمانبندی سال 1402-1403:

☀️بازه زمانی ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد جهت سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به شرح زیر است :

⬅️ ابتدائی از ۱ تا ۲۰ خردادماه
⬅️ متوسطه اول از ۲۱ خرداد تا ۱۰ تیرماه
⬅️ متوسطه دوم از ۱ تا ۲۰ تیرماه
⬅️ میان پایه از ۱ تا ۱۰ مردادماه

پیش ثبت نام مدارس شاهد 1402-1403 3

*⃣ سایت ثبت نام :
My.medu.ir

مراحل ثبت نام هر دوره اول ابتدایی  پایه هفتم پایه دهم
زمان ثبت نام مدارس شاهد هر پایه اول ابتدایی از 1 خرداد تا 20 خرداد پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از 1 تیر ماه لغایت20 تیر ماه  پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از اول مرداد شروع و تا 10 مرداد ادامه دارد

 

اعلام نتایج اولیه و ارسال پیامک توسط مدرسه به زودی اعلام می شود به زودی اعلام می شود به زودی اعلام می شود
بررسی مدارک داوطلبان
اعلام نتایج نهایی از طرف مدرسه شاهد
❌تمدید مهلت ثبت نام پایه اول مدارس شاهد 1402-1403 پیش ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد اول ابتدایی تمدید شد. آن دسته از دانش آموزانی که تا کنون موفق به ثبت نام اینترنتی از طریق سایت مای مدیو به آدرس my.medu.ir نشدند فرصت دارند، نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

✔️رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش اعلام کرد :

 اعلام زمان پیش‌ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های ورودی اول ابتدایی، هفتم و دهم :
🔹با اعلام مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌وپرورش پیش ثبت‌نام مدارس شاهد به‌صورت الکترونیکی در سراسر کشور به ترتیب:

☀️بازه زمانی ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد جهت سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به شرح زیر است :

⬅️ ابتدائی از ۱ تا ۲۰ خردادماه
⬅️ متوسطه اول از ۲۱ خرداد تا ۱۰ تیرماه
⬅️ متوسطه دوم از ۱ تا ۲۰ تیرماه
⬅️ میان پایه از ۱ تا ۱۰ مردادماه

*⃣ سایت ثبت نام :
My.medu.ir

  • پیرو جلسه ستاد مرکزی شاهد وزارت آموزش و پرورش، بازه زمانی ثبت نام پایه های ورودی اول ابتدائی، هفتم و دهم مشخص شد.
  • وی در خصوص زمان پیش ثبت نام افزود: پیش ثبت‌نام مدارس شاهد به صورت الکترونیکی درسراسر کشور به ترتیب پایه اول ابتدایی از یازدهم خرداد ماه تا 28 خرداد؛ پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از 24خرداد ماه لغایت دهم تیر ماه و‌ پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از اول تیر شروع و تا 20 تیر انجام خواهد شد.
  • رزاقی با توجه به تسهیلاتی که در جهت رفاه حال خانواده های محترم در امر ثبت نام فرزندان از سوی اداره کل شاهد در سال های اخیر در نظر گرفته افزود: « خانواده های محترم می توانند با ورود به درگاه اینترنتی به نشانی https://my.medu.ir نسبت به پیش ثبت نام فرزندان خود در پایه های اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم، اقدام کنند.
  • بدیهی است پس از اتمام مهلت مقرر، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده‌ باشند با اطلاع رسانی که از طریق مدرسه صورت خواهد گرفت برای ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت نام به مدرسه مراجعه خواهند کرد.
  • مدیرکل امور شاهد و ایثارگران با تاکید بر اینکه ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق درگاه اینترنتی به نشانی https://my.medu.ir انجام می شود.
  • وی همچنین زمان پیش ثبت نام دانش آموزان میان پایه مدارس شاهد که به صورت حضوری در مدارس انجام خواهد شد را از اول تا دهم مرداد اعلام کرد.
  • وی ادامه داد: امیدواریم مدیران محترم و همچنین خانواده های گرامی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، بتوانند در کمال آرامش ثبت نام دانش آموزان عزیز را طبق روال سال‌های گذشته در زمان‌های مقرر به انجام برسانند.

برای انجام مراحل پیش ثبت نام به سایت مای مدیو مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی و شماره سریال شناسنامه، وارد صفحه دانش آموزی شخصی خود شوید. زمان پیش ثبت نام با ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی آغاز شده و با ثبت نام دوره متوسطه دوم به پایان می رسد.

مهلت ثبت نام مدارس شاهد برای پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه:

زمان و سایت ثبت نام مدارس شاهد

  • 🔻ثبت نام مدارس شاهد هر ساله برای هر یک از پایه اول ابتدایی ، پایه هفتم متوسطه اول و پایه دهم متوسطه دوم در زمان های متفاوتی صورت می گیرد که در جدول زیر مشاهده می کنید:
  • 🔻داوطلبان در این بازه های زمانی برای پیش ثبت نام مدارس شاهد می توانند به سایت مای مدیو مراجعه نمایند .

ثبت نام میان پایه مدارس شاهد چیست؟

ثبت نام میان پایه شامل پایه های تحصیلی به غیر از اول ابتدایی ، هفتم و دهم است:

پیش ثبت نام مدارس شاهد 1402-1403 5برای اطلاع از زمان ثبت نام میان پایه مدارس شاهد کلیک کنید

پیش ثبت نام مدارس شاهد 1402-1403 6


مراحل ثبت نام مدارس شاهد در سایت مای مدیو

مراحل ثبت نام مدارس شاهد در سایت مای مدیو به صورت گام به گام و تصویری به زودی بعد از آغاز مهلت ثبت نام، در این قسمت اضافه می شود: 

مرحله اول: 


مرحله دوم:


مرحله سوم:


مرحله چهارم:


مرحله پنجم:


مرحله ششم:


مرحله هفتم:


مرحله هشتم:


مرحله نهم:



راهنمای پیش ثبت نام مدارس شاهد 99

پیش ثبت نام مدارس شاهد 1402-1403 5 برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد کلیک کنید

پیش ثبت نام مدارس شاهد 1402-1403 6


دانش آموزان داوطلب ورود به مدارس شاهد ، توجه داشته باشند که حتما قبل از انجام ثبت نام اینترنتی ، دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1402-1403 را به دقت مطالعه نمایند. درصورت وجود هرگونه سوال و ابهام درمورد اطلاعات موجود در دفترچه، می توانید با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور راهنمای شما برای انجام تمام مراحل ثبت نام و پیش ثبت نام مدارس شاهد می باشند.

ثبت نام میان پایه مدارس شاهد، به صورت حضوری انجام می شود. دانش آموزان باید مدارک دانش آموزی خود را به مدرسه شاهد مورد نظر خود تحویل دهند. برای اطلاع از زمان  انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام مدارس شاهد می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

برای انجام ثبت نام به صورت تلفنی می توانید با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان سامانه صدای مشاور مراحل ثبت نام مدارس شاهد ابتدایی و هفتم و دهم را برای شما انجام می دهند.

برای مشاهده شهریه مدارس شاهد 1402-1403 کلیک کنید.

پیش ثبت نام مدارس شاهد 1402-1403 9


 برای اطلاع از جدیدترین اخبار مدارس اینجا کلیک کنید.

پیش ثبت نام مدارس شاهد 1402-1403 10

به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی