جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور سراسری

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 27305

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1402

دفترچه کنکور ۱۴۰۳ – دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری نوبت دوم (اردیبهشت) ۱۴۰۳

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور

در این مقاله لینک مستقیم دانلود دفترچه کنکور سراسری اردیبهشت ۱۴۰۳ را در اختیار داوطلبان عزیز قرار داده ایم. شرایط و ضوابط جدید ثبت نام کنکور سراسری توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دفترچه کنکور  ۱۴۰۳ اعلام شده است. داوطلبان پیش از تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی کنکور ، لازم است این دفترچه را به دقت مطالعه نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون اختصاصی در دو نوبت برگزار می‌شود و نمره هر آزمون تا ۲ سال اعتبار خواهد داشت، ضرایب دروس در هر گروه آزمایشی ثابت بوده و آزمون سراسری از میان دروس تخصصی رشته‌های تحصیلی در سه سال آخر دوره دوم متوسطه در هر یک از گروه‌های آزمایشی برگزار می‌شود که دروس و ضرایب آن در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نیز اعلام شده است.

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

شرایط ثبت نام کنکور سراسری 1400

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری اردیبهشت ۱۴۰۳

با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری اردیبهشت ۱۴۰۳ از شرایط جدید ثبت نام کنکور مطلع میشوید. لازم است دفترچه را به دقت مطالعه کنید. با توجه به اینکه اغلب داوطلبان با مطالعه دفترچه با سوالات و ابهامات متعددی روبرو می شوند امکان مشاوره تلفنی و غیرحضوری ثبت نام کنکور سراسری فراهم شده است.

اگر بعد از مطالعه دفترچه سوال یا ابهامی دارید میتوانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه علاوه براینکه راهنمای شما برای رفع مشکلات ثبت نام کنکور هستند، تمام مراحل ثبت نام اینترنتی را برای متقاضیان انجام میدهند. برای تماس از سراسر کشور بدون شماره گیری کد با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.


 نحوه دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1403 را منتشر کرد. ثبت‌نام برای شرکت در کنکور سراسری از 15 فرودین آغاز شده وپاز طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام می شود.

برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ که توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1402 1


دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری اردیبهشت ماه 1403


سازمان سنجش مسئول برگزاری کنکور است و هر سال کنکور را در رشته های مختلف تجربی، انسانی، ریاضی، هنر و زبان برگزار م یکند و داوطلبان بر رشته های برتر در دانشگاه رقابت دارند و زمان برگزاری کنکور سراسری را سازمان سنجش اعلام می کند.

داوطلبان قبل از شرکت در کنکور لازم است که با فرآیند کنکور و ثبت نام در آشنا باشند تا بتوانند در این رقابت شرکت کنند و برای این منظور لازم است که دفترچه ثبت نام کنکور سراسری اردیبهشت ۱۴۰۳ را از سایت سازمان سنجش دانلود و مطالعه کنند تا شرایط و ضوابط شرکت در کنکور را بدانند.

مراحل دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ به ترتیب زیر است:

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1402 2برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری داوطلبان لازم است به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند یعنی آدرس سایت را  در مرورگر اینترنتی خود بنویسید و جستجو کنید یا برای ورود مستقیم روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1402 3

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1402 5 بعد از ورود به سایت از بین گزینه ها روی گزینه “سراسری” کلیک نمایید:

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1402




دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1402 6 در این قسمت روی عبارت” راهنمای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳(نوبت دوم) کلیک نمایید و دفترچه را در سیستم یا گوشی خود مشاهده کنید:

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1402


توجه داشته باشید هر ساله با شروع سال تحصیلی لینک مربوط به دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری اردیبهشت ۱۴۰۳ قرار می گیرد، داوطلبان گروه های مختلف می توانند به این سایت مراجعه کنند و دفترچه ثبت نام را با دقت مطالعه کرده تا با مشکل در حین ثبت نام روبرو نشوند.



برای دانلود دفترچه ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۳ بصورت مستقیم روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1402 7

دفترچه ثبت نام کنکور


تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور
دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1402 8

مشاوره دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

با توجه به اینکه اغلب داوطلبان با مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه 1403، با سوالات و ابهامات متعددی روبرو می شوند امکان مشاوره تلفنی و غیرحضوری ثبت نام کنکور سراسری فراهم شده است.

در این مقاله نحوه دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری اردیبهشت ۱۴۰۳ را بصورت تصویری شرح داده ایم، بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام اگر همچنان برای ثبت نام در کنکور سراسری با سوال یا ابهام روبرو شده اید، میتوانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه علاوه براینکه راهنمای شما برای رفع مشکلات ثبت نام کنکور هستند، تمام مراحل ثبت نام اینترنتی را برای متقاضیان انجام میدهند. برای تماس از سراسر کشور بدون شماره گیری کد با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی