جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج کنکور سراسری اردیبهشت ۱۴۰۳

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 71308

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری اردیبهشت ۱۴۰۳

اعلام نتایج کنکور اردیبهشت 1403زمان اعلام نتایج کنکور سراسری اردیبهشت ۱۴۰۳، تقریبا یک ماه بعد از برگزاری آزمون می باشد. و نتایج نهایی بعد از برگزاری کنکور تیر ماه از طریق سایت سنجش اعلام خواهد شد. در ادامه جزئیات کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را شرح داده ایم.

زمان دقیق اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۳

زمان دقیق اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۳، تاکنون اعلام نشده است؛ ولی با توجه به کنکور سال 1402، نتایج اولیه یک ماه پس از برگزاری کنکور و نتایج نهایی پس از برگزاری کنکور نوبت دوم اعلام خواهد شد. نتایج اولیه شامل کارنامه نمرات شرکت کنندگان است و نمی توان با از طریق آن اقدام به انتخاب رشته کرد و لازم است تا اعلام نتایج نهایی منتظر بمانید. زمان دقیق اعلام نتایج در دفترچه راهنمای ثبت نام و سایت سنجش اعلام خواهد شد. با توجه به اینکه زمان ثبت نام تغییر کرده است، هنوز دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر نشده است. پس از اعلام زمان دقیق این مقاله برروز رسانی می شود.

زمان ثبت نام کنکور سراسری اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان ثبت نام کنکور سراسری اردیبهشت ۱۴۰۳، با توجه به تغییر زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و دکتری سال 1403 و به منظور عدم تداخل برنامه های زمانی ثبت نام آزمون ها، از آبان به آذر ماه تغییر یافت. بنابراین ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، از 1402/09/05 آغاز و تا 1402/09/11 ادامه خواهد داشت. در این تاریخ با مراجعه به سایت سنجش و پس از دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور اردیبهشت، می توانید اقدام به ثبت نام کنید.

متقاضیان شرکت در کنکور سراسری اردیبهشت می توانند برای دریافت مشاوره تحصیلی و ثبت نام اینترنتی، از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه آماده ارائه خدمات اینترنتی و پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان از طریق سیستم مشاوره تلفنی در سراسر کشور هستند.

 

زمان برگزاری کنکور سراسری اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان برگزاری کنکور سراسری اردیبهشت ۱۴۰۳، در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 اردیبهشت 1403 و 7 اردیبهشت 1403 و زمان برگزاری کنکور نوبت دوم در تیرماه می باشد. از سال 1402 به بعد کنکور در نوبت برگزار می شود. شرکت در نوبت اول و دوم اختیاری می باشد و متقاضی می تواند فقط در یک نوبت و یا هر دو نوبت شرکت کند. متقاضیان در صورتی که در نوبت اول نتیجه دلخواه را نتوانند کسب کنند، می توانند در نوبت شرکت کنند و مانند سال های قبل نیازی نیست داوطلب یکسال منتظر بماند.

تلفن تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

خلاصه مطلب

با توجه به نتایج مثبت کنکور سال 1402، کنکور سال ۱۴۰۳ هم در دو نوبت اردیبهشت و تیر برگزار خواهد شد. زمان ثبت نام نوبت اول بر اساس اعلام قبلی قرار بود در آبان ماه انجام شود که با تغییر زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و دکتری این زمان به آذر ماه تغییر یافت. متقاضیان می توانند از تاریخ 5 آذر ماه تا 11 آذر ماه 1402 به سایت ثبت نام مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

زمان دقیق اعلام نتایج کنکور تاکنون اعلام نشده است، اما با توجه به کنکور سال قبل، احتمالا نتایج اولیه یک ماه پس از برگزاری کنکور و نتایج نهایی پس از برگزاری کنکور نوبت دوم در مرداد ماه اعلام خواهد شد. زمان اعلام نتایج هر ساله در دفترچه ثبت نام کنکور اعلام می شود. با توجه به تغییر زمان ثبت نام، دفترچه راهنمای ثبت نام تاکنون منتشر نشده است. درصورت اعلام این مقاله به روزرسانی می شود.

متقاضیان شرکت در کنکور سراسری اردیبهشت و تیر می توانند برای دریافت مشاوره تحصیلی و ثبت نام اینترنتی، از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، آماده ارائه خدمات اینترنتی و پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان از طریق سیستم مشاوره تلفنی در سراسر کشور هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج کنکور سراسری اردیبهشت ۱۴۰۳

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی