جهت مشاوره در زمینه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 31570

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد شماره پرسنلی

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با شماره پرسنلی

در این مقاله نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد شماره پرسنلی را شرح داده ایم. فرهنگیان شاغل می توانند برای دریافت فیش حقوقی از شماره پرسنلی استفاده کنند. اما فرهنگیان بازنشسته برای دریافت فیش حقوقی لازم است به جای شماره پرسنلی از شماره دفتر کل استفاده کنند. در ادامه توضیحات تکمیلی ارائه شده است:

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با شماره پرسنلی 

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با شماره پرسنلی با مراجعه به سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان امکانپذیر است. توجه داشته باشید که نشانی سایت فیش حقوقی برای فرهنگیان شاغل و فرهنگیان بازنشسته متفاوت است.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد شماره پرسنلی 1 سایت فیش حقوقی فرهنگیان شاغل : my.medu.ir

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد شماره پرسنلی 1 سایت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته:  www.cspf.ir


دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با شماره پرسنلی :

  • فرهنگیان بازنشسته توجه داشته باشند که برای دریافت فیش حقوقی لازم است به جای شماره پرسنلی از شماره دفتر کل استفاده کنند.
  • شماره دفتر کل جایگزین کد شماره پرسنلی شده و این شماره توسط صندوق بازنشستگی کشوری به هر یک از بازنشستگان اختصاص داده شده است.
  • علاوه بر این لازم است شماره حساب، توسط صندوق بازنشستگی کشوری مورد تایید قرار بگیرد.
  • گذرواژه سامانه my.medu.ir همان گذرواژه سامانه همگام می باشد و فرهنگیان بازنشسته باید به جای کد پرسنلی، از شماره دفتر کل استفاده کنند.
  • اگر بعد از ورود به سایت www.cspf.ir و درج اطلاعات خواسته شده ، با پیام خطا روبرو شده اید، برای رفع این مشکل باید به مدیریت های صندوق بازنشستگی مراجعه فرمایید.

شماره دفتر کل برای بازنشستگاندریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد شماره پرسنلی 3

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان شاغل با شماره پرسنلی :

  • جهت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل یا کامپیوتر، لازم است بعد از ورود به سایت ، اطلاعات درخواستی شامل شماره پرسنلی ، کد ملی و گذرواژه همگام را وارد نمایند.
  • کد پرسنلی معمولا بین 6 تا 8 رقم است که دو رقم اول مربوط به سال استخدام ، رقم سوم و چهارم كد بخش و اعداد آخر نیز تعداد پرسنل استخدام شده در همان سال است.
  • کد پرسنلی نشان دهنده بخش كارگزينی ديگر همكاران ، سابقه فرهنگیان، بخش خدمت و … است.
  • اگر شماره پرسنلی خود را فراموش کرده اید لازم است با کارشناس هوشمندسازی اداره فناوری اطلاعات ناحیه یا منطقه تماس حاصل فرمایید.

راهنمای نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد شماره پرسنلی 4

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با شماره پرسنلی و بدون کدسایت فیش حقوقی فرهنگیان تغییر کرده است ولی بسیاری از فرهنگیان هنوز در تلاش برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با شماره پرسنلی و از طریق سایت ltms.medu.ir فیش حقوقی فرهنگیان هستند. به همین منظور در این مقاله لینک دریافت فیش حقوقی فرهنگیان را در اختیار فرهنگیان کل کشور قرار داده ایم تا فرهنگیان ارجمند بتوانند به راحتی فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

فرهنگیان عزیز توجه داشته باشند که سایت ltms.medu.ir فیش حقوقی فرهنگیان را ارائه نمی کند و دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با شماره پرسنلی انجام نمی شود، لازم است برای دریافت فیش حقوقی به my.medu.ir مراجعه کرده و به راحتی فیش حقوقی دریافت کنید. در ادامه نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بدون شماره پرسنلی را شرح داده ایم. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید فیش حقوقی معلمان و فرهنگیان را به ساده ترین روش دریافت کنید:

فیش حقوقی فرهنگیان بدون شماره پرسنلی

همانطور که شرح دادیم، دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با شماره پرسنلی و از طریق سایت ltms.medu.ir فیش حقوقی فرهنگیان انجام نمی شود و برای دریافت فیش حقوقی به my.medu.ir مراجعه کرده و به راحتی فیش حقوقی دریافت کنید. 

در سال های گذشته دریافت قیش حقوقی فرهنگیان با شماره پرسنلی انجام می شد و در fish medu.ir امکان دریافت فیش حقوقی با شماره پرسنلی فراهم شده بود. در سال های اخیر به منظور یکپارچه سازی خدمات آموزش و پرورش، سامانه مای مدیو که همان پنجره خدمات الکترونیک وزرات آموزش و پرورش است ایجاد شدو یکی از خدماتی که در این سایت ارائه می شود دریافت فیش حقوقی فرهنگیان است.

لازم به ذکر است که دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با شماره پرسنلی در مای انجام نمی شود و بدون شماره پرسنلی و تنها با شماره ملی فیش حقوقی فرهنگیان قابل دریافت است.

در ادامه نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بدون گذرواژه را بصورت تصویری شرح داده ایم یعنی بدون شماره پرسنلی به راحتی می توانید فیش حقوقی دریافت کنید.


نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بدون گذرواژه و بدون کد

در این قسمت نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بدون شماره پرسنلی و گذرواژه را شرح داده ایم با مشاهده راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بدون گذرواژه به راحتی می توانید فیش حقوقی دریافت کنید.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد شماره پرسنلی 6 ابتدا برای ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان نشانی my.medu.ir را در مروگر اینترتی خود جستجو کنید:

یا برای ورود مستقیم به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان بدون شماره پرسنلی روی لینک زیر کلیک نمایید:

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد شماره پرسنلی 7

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد شماره پرسنلی 9 در این مرحله مطابق با تصویر زیر، ابتدا نقش فرهنگی را انتخاب کرده،شماره ملی و رمز عبور خود در سامانه مای مدیو را درج نمایید و در آخر کد امنیتی را وارد نمایید تا روی عبارت “ورود” کلیک کنید:

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد شماره پرسنلی 10در این سامانه دریافت فیش حقوقی با شماره پرسنلی انجام نمی شود و تنها با شماره ملی می توانید فیش را دریافت کنید.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد شماره پرسنلی 11




دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد شماره پرسنلی 12 از بخش اداری از بین گزینه های موجود، روی گزینه “فیش حقوقی” کلیک نمایید تا وارد سامانه فیش حقوقی فرهنگیان مای مدیو  شوید و بدون شماره پرسنلی فیش خود را دریافت نمایید:

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی و بدون کد




دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد شماره پرسنلی 13 مطابق با تصویر زیر سال مرود نظر را انتخاب کرده، روی گزینه “مشاهده” کلیک کنید تا فیش های حقوقی نمایش داده شود برای باز شدن فیش حقوقی مربوط به هر ماه روی علامت ذربین کناری کلیک نمایید تا فیش حقوقی با جزئیات کامل نمایش داده شود.

در انتهای صفحه دو گزینه “چاپ فیش حقوقی” و خروجی pdf از طریق این گزینه ها می توانید فیش حقوقی فرهنگیان را چاپ کنید و یا خروجی pdf از آن بگیرید.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی و بدون کد

 

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد شماره پرسنلی 10سامانه فیش حقوقی فرهنگیان در حال حاضر مای مدیو به نشانی my.medu.ir است و این تنها سایت رسمی و مرجع برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بدون شماره پرسنلی است.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد شماره پرسنلی 10دریافت فیش حقوقی با شماره پرسنلی انجام نمی شود.


تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد شماره پرسنلی 16

مشاوره تلفنی برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

در این مقاله نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با شماره پرسنلی و بدون کد  را شرح داده ایم. اگر برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان از طریق دریگاه دولت و بدون کد با سوال یا ابهام روبرو شده اید می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن های ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل کنید تا کراشناسان سامانه مشاوره تلفنی شما را راهنمایی نمایند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی