جهت مشاوره در زمینه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 31525

گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

در این مقاله گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی برای فرهنگیان شاغل را شرح داده ایم. می توان به سادگی با استفاده از کد ملی فیش حقوقی فرهنگیان را دریافت کرد.

گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

یکی از روش های دریافت اینترنتی فیش حقوقی فرهنگیان، استفاده از کد ملی است. با کد ملی و رمز همگام می توانید به سادگی فیش حقوقی دریافت کنید. اگر رمز همگام خود را در اختیار ندارید نگران نباشید، در ادامه همه چیز درمورد گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان را شرح داده ایم:

فرهنگیان شاغل در وزارت آموزش و پرورش و همچنین فرهنگیان بازنشسته می توانند به یکی از روش های زیر فیش حقوقی دریافت کنند:

روش اول: 

جهت رفاه حال فرهنگیان عزیز در سراسر کشور، امکان دریافت فیش حقوقی با تماس تلفنی فراهم شده است. اگر برای دریافت فیش حقوقی با مشکل روبرو شده اید و یا رمز عبور همگام خود را در دسترس ندارید، با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید. فیش حقوقی فرهنگیان شاغل و فرهنگیان بازنشسته را از کارشناسان سامانه صدای مشاور بخواهید:

تماس با تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 امکانپذیر است. (ساعت تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل).

روش دوم:

با ورود به سایت سامانه دریافت فیش حقوقی امکان مشاهده و دریافت پرینت فیش حقوقی فراهم شده است. فیش حقوقی هر ماه فرهنگیان در سایت فیش حقوقی موجود است. جهت ورود به سامانه فیش حقوقی نیاز به اطلاعاتی نظیر کد ملی و رمز همگام دارید. توجه داشته باشید که سایت دریافت فیش حقوقی برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته متفاوت است.

سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی – my.medu.ir

نشانی تنها سایت رسمی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir است. برای ورود به این سامانه و استفاده از خدمات الکترونیکی دریافت فیش حقوقی، نیاز به کد ملی و رمز عبور دارید. اگر رمز خود را فراموش کرده اید لازم است روی عبارت فراموشی رمز کلیک کنید و با وارد کردن کد پرسنلی خود و پس از آن کد امنیتی،  و کلیک روی مرحله بعد،‌ رمز سامانه بازیابی شود.  همچنین می توانید برای کسب راهنمایی جهت دریافت رمز جدید سامانه مای مدیو یا بازیابی رمز با شماره تلفن های مندرج در انتهای این مقاله تماس حاصل فرمایید.

** خطای اطلاعات وارد شده در سایت صحیح نیست : این امکان وجود دارد که برای ورود به سایت فیش حقوقی با پیام خطای اطلاعات وارد شده در سایت صحیح نیست ، روبرو شوید. دراین صورت به اداره فناوری اطلاعات ناحیه یا منطقه مراجعه کنید و یا با تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

راهنمای گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان

گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی 1

سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان شاغل 

گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی 2

سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی – www.cspf.ir 

نشانی تنها سایت رسمی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته www.cspf.ir است. سامانه فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش تحت نظارت صندوق بازنشستگی کشوری فعال است. برای ورود به این سایت نیاز به کد ملی و رمز عبور خواهید داشت. برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان علاوه بر کد ملی ، شماره پرسنلی و گذرواژه سایت همگام نیز مورد نیاز است. اگر رمز عبور ندارید با تلفن ثابت با شماره ده رقمی 90990701611 تماس بگیرید و رمز ورود دریافت کنید. کارشناسان سامانه صدای مشاور هر روز از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما هستند.

گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی 3سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته 

گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی 2


لازم به ذکر است که شماره دفتر کل، جایگزین شماره پرسنلی شده است. این شماره توسط صندوق بازنشستگی کشوری به هر یک از بازنشستگان اختصاص داده شده است. لازم است شماره حساب ، مورد تایید صندوق بازنشستگی کشوری قرار بگیرد.

** پیام خطا در سایت فرهنگیان بازنشسته : اگر بعد از ورود به سایت www.cspf.ir و درج اطلاعات خواسته شده ، با پیام خطا روبرو شده اید، جهت رفع این مشکل باید به مدیریت های صندوق بازنشستگی مراجعه فرمایید.

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی 5

فرهنگیان شاغل و بازنشسته ارجمند، برای دریافت تلفنی فیش حقوقی نیاز به مراجعه به کافی ندارید، میتوانید از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه از طریق سیستم مشاوره تلفنی، گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی را انجام می دهند.

فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

در این قسمت نحوه و مراحل دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی در سامانه مای مدیو را به صورت تصویری و گام به گام شرح داده ایم،اگر می خواهید به راحتی و تنها با کد ملی فیش حقوقی دریافت کنید پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

در این قسمت مراحل و نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی در سامانه مای مدیو را بصورت تصویری شرح داده ایم:

گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی 6 ابتدا برای ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان نشانی my.medu.ir را در مروگر اینترتی خود جستجو کنید:

یا برای ورود مستقیم به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی روی لینک زیر کلیک نمایید:

گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی 7

گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی 9 در این مرحله مطابق با تصویر زیر، کد ملی و رمز عبور خود در سامانه مای مدیو را درج نمایید و در آخر کد امنیتی را وارد نمایید تا روی عبارت “ورود” کلیک کنید:

گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی 10




گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی 11 از بخش اداری از بین گزینه های موجود، روی گزینه “فیش حقوقی” کلیک نمایید تا وارد سامانه فیش حقوقی فرهنگیان مای مدیو و با کد ملی خود بتوانید آن را دریافت کنید:

فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی





گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی 12 مطابق با تصویر زیر سال مورد نظر را انتخاب کرده، روی گزینه “مشاهده” کلیک کنید تا فیش های حقوقی نمایش داده شود برای باز شدن فیش حقوقی مربوط به هر ماه روی علامت ذربین کناری کلیک نمایید تا فیش حقوقی با جزئیات کامل نمایش داده شود.

در انتهای صفحه دو گزینه “چاپ فیش حقوقی” و خروجی pdf از طریق این گزینه ها می توانید فیش حقوقی فرهنگیان را چاپ کنید و یا خروجی pdf از آن بگیرید.

فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی  





گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی 13دریافت فیش حقوقی فرهنگیان شاغل در کل کشور از جمله استان مرکزی، لرستان، کرمانشاه، ملارد، اردبیل، خراسان رضوی و … از طریق fish.medu.ir فیش حقوقی در سامانه مای مدیو انجام می شود.

گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی 13دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی در مای مدیو انجام می شود و برای گرفتن فیش حقوقی حتی می توانید از طریق موبایل هم اقدام کنید و تنها کافی است که کد ملی و رمز عبور خود در سامانه مای مدیو را در دست داشته باشید.

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور گرفتن فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی 5

راهنمای تلفنی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

در این مقاله نحوه و مراحل دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی را بصورت تصویری و گام به گام شرح داده ایم، اگر در هنگام ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان برای دریافت فیش حقوق با سوال یا ابهام روبرو شده اید می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن های ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل کنید تا کارشناسان سامانه تلفنی در گرفتن فیش حقوقی شما را راهنمایی نمایند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 2 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی