جهت مشاوره در زمینه استعلام مدرک تحصیلی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 46791

سامانه استعلام تاییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد

سامانه استعلام تاییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد 1

سامانه استعلام تاییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد راه اندازی شد. دانشجویان کلیه واحدهای دانشگاهی می توانند برای استعلام تاییدیه تحصیلی خود از طریق سامانه استعلام تاییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد به نشانیestelam.iau.ir  اقدام کنند. 


ورود به سامانه استعلام تاییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد – estelam.iau.ir 

برای ورود به سامانه استعلام تاییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. قبل از ورود فیلترشکن خود را خاموش کنید:

سامانه استعلام تاییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد 3

  • 💠 سامانه استعلام تاییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد راه اندازی شد.
  • 🔹دکتر معصومه طباطبایی، رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد: سامانه استعلام تأییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی estelam.iau.ir راه اندازی شد.
  • 🔹تنها مرجع پاسخ رسمی الکترونیکی و استعلام تأییدیه دانشنامه‌های صادره از سوی دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه فوق است.
  • 🔹کلیه سازمان‌ها و نهادها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و شرکت‌های خصوصی می‌توانند جهت دریافت کد دسترسی به سامانه یاد شده با مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد مکاتبه کنند.
  • 🔹راه اندازی این سامانه یکی از اقدامات دانشگاه آزاد برای مقابله با افراد و شرکت‌های سودجو و فرصت طلبی است که تحت عناوین مختلف اقدام به تبلیغ مدارک جعلی می‌کنند.

راهنمای نحوه استعلام تاییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد

دانشجویان گرامی دانشگاه آزاد برای استفاده از سامانه تاییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد، نحوه استعلام تاییدیه تحصیلی به ترتیب زیر است:

1- بعد از ورود به صفحه اول سامانه به نشانی estelam.iau.ir ، کد ملی و شماره شناسنامه خود را وارد کنید.

2- در مرحله دوم به صفحه ثبت نام منتقل می شوید و لازم است تمامی موارد خواسته شده را دقیقا منطبق با مشخصات خود وارد کنید.

3- پس از تکمیل فرم ثبت نام و ثبت نام نهایی مجددا به صفحه نخست منتقل می شوید.

4- مجدا کد ملی و شماره شناسنامه خود را وارد کنید تا وارد صفحه  اصلی سامانه استعلام تاییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد شوید.

5- در این قسمت در صورت تمایل می توانید برای تغییر رمز خود اقدام کنید.

6- برای اخذ تاییدیه تحصیلی از سامانه استعلام دانشگاه آزاد، روی عبارت عملیات کلیک کنید. سپس از لیست باز شده درخواست تاییدیه دانشنامه را انتخاب کنید.

  • تذکر مهم :

درخواست تاییدیه گواهینامه موقت مختص دانش آموختگی است که گواهینامه موقت آنها قبل از سال 1385 صادر شده است و کلیه گواهینامه های موقت صادر شده و بعد از سال 1385 قادر به اخذ تاییدیه گواهینامه موقت از این سابقه نمی باشد.

7- در قسمت درخواست تاییدیه دانشنامه (شماره سازمان مرکزی) و نام گیرنده تاییدیه سازمان یا ارگان مربوطه را وارد کنید و گزینه ثبت را انتخاب نمایید.

8- در صفحه بعد گزینه ایجاد پرونده را انتخاب کرده ، صفحه بانک شوید و هزینه را پرداخت کنید.

9- بعد از پرداخت هزینه به صفحه اصلی خود منتقل می شوید. در این مرحله از قست منو عملیات گزینه پیگیری درخواست را انتخاب کنید. سپس در لیست باز شده روی گزینه دریافت تاییدیه مدرک کلیک کنید تا پنجره بررسی درخواست مدرک تحصیلی باز شود.

در پنجره باز شده اطلاعات مدرک تحصیلی را چک نمایید در صورتی که مورد تایید است، گزینه تایید را انتخاب کنید. در این مرحله اطلاعات مدرک تحصیلی تایید می شود و پنجره مربوطه بسته می شود. بعد از تایید اطلاعات جهت گزارش استعلام مدرک تحصیلی که به شکل پرینتر نمایش داده شده است، کلیک کنید تا بتوانید پرینت تاییدیه تحصیلی را بگیرید.

10- در صورتی که اطلاعات مدرک تحصیلی شما دارای مغایرت است، باید روی گزینه عدم تایید کلیک نمایید و درخواست بررسی اطلاعات مدرک تحصیلی خود را از طریق سامانه تاییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد پیگیری نمایید. در این حالت گزینه عدم تایید را انتخاب کنید و درخواست بررسی اطلاعات مدرک تحصیلی خود را از طریق سامانه ارتباط پشتیبان برای بررسی ثبت نمایید.

نکته مهم:

درصورت عدم مشاهده تاییدیه تحصیلی از سامانه دانشگاه آزاد، و یا هرگونه مغایرت در تاییدیه تحصیلی صادر شده از قسمت بالای صفحه شخصی خود گزینه سیستم های من و یا از طریق صفحه اصلی سامانه و انتخاب لینک سامانه ارتباط پشتیبان، وارد بخش پشتیبانی شوید. در این بخش می توانید برای ارسال درخواست یا بارگذاری مدرک اقدام کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای رسیدگی به درخواست شما اقدام شود.

می توانید برای ثبت درخواست و انجام مراحل تاییدیه تحصیلی در سامانه تاییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد، با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاور تحصیلی تلفنی تمام مراحل پیگیری تاییدیه تحصیلی را برای دانشجویان کلیه واحدهای دانشگاهی آزاد سراسر کشور انجام می دهند. می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.


پیوست دانشگاه آزاد:

سامانه استعلام تاییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد 4

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه استعلام مدرک تحصیلی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی