جهت مشاوره در زمینه خرید خدمت معلمان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 34221

خرید خدمت معلمان

خرید خدمت معلمان

شرایط طرح خرید خدمت معلمان در سال 1403 از سوی کمیسیون آموزش مجلس اعلام شد. شرایط و جزئیات خبر به اطلاع معملمان سراسر کشور می رسد:

  • شرایط خرید خدمت معلمان در شهرهای کشور
  • طرح خرید خدمت معلمان چیست
  • معلمان خرید خدمت چه کسانی هستند
  • معلمان خرید خدمت یعنی چه

شرایط خرید خدمت معلمان در سال 1403

شرایط خرید خدمت معلمان در سال 1402-1403 به شرح زیر اعلام شد. خرید خدمت برای معلمان ورودی سال های 91 تا 1403 تعیین تکلیف می شود. اخیرا کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد که:

  • 🔹قانون برای استخدام معلمان حق التدریسی، خرید خدمات، پیش دبستانی و نهضتی تا ۲۶ مهرماه ۱۳۹۱ تعیین تکلیف کرده است‌. کمیسیون آموزش می‌خواهد معلمان وارد شده از سال ۹۱ را تعیین تکلیف کند؛ زیرا قانون استخدامی برای سال ۹۱ به بعد وجود ندارد. بر این اساس با تدوین دستورالعمل، تعیین تکلیف به صورت قانونمند انجام خواهد شد.
  • 🔹 حدود ۲۵۳ نفر از معلمان از تعیین تکلیف جا مانده‌اند که پس از تاریخ ۲۶ مهرماه ۹۱ تا پایان همان سال یعنی از آبان ماه به بعد وارد این حوزه آموزش و پرورش شده بودند. در کمیسیون آموزش و تحقیقات طرحی را آماده می‌کنیم که این تعداد هم وارد همان گروه‌های پیشین شوند و تعیین تکلیفشان صورت بگیرد.
  • 🔹 قرار شده با آقای احمدی لاشکی معاون حقوقی آموزش و پرورش صحبت کنیم و بررسی شود آیا این ۲۵۳ نفر را می‌توان با معلمان قرآنی هم تاریخ کنند یا نه. در حقیقت تجمیع این تعداد از معلمان همراه با ۷۰۰ نفر معلم قرآنی، مهرآفرین، جاماندگان و … که کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ مجوز تعیین تکلیفشان را داد، بررسی می‌شود. اگر آموزش و پرورش چنین پیشنهادی را نپذیرد، ۲۵۳ نفر معلم یاد شده مشمول ماده ۲۸ خواهند شد.
  • 🔹 بر این اساس هر ساله و بر مبنای ردیف بودجه سازمان امور اداری و استخدامی، تعدادی از افراد وارد وزارت آموزش و پرورش می شوند که امسال، با ۲۵ هزار نفری که جذب آموزش و پرورش می‌کنند، تقریباً تعیین تکلیف معلمان تا همان تاریخ مذکور در سال ۹۱ انجام خواهد شد.
  • 🔹 معلمان خرید خدمت، لازم است مدرک یکی از رشته های زیر شاخه علوم اجتماعی و روانشناسی را داشته باشد.

خبر فوری:

📣 مطالبه معلمان خرید خدمت آموزش و پرورش در مجلس بررسی شد.

◀️ معلمان خرید خدمت، می توانند کارت پرسنلی دریافت کنند.

◀️قاسم احمدی لاشکی در شورای اداری آموزش و پرورش یزد تعداد معلم خرید خدمات کشور را ۲۲ هزار و ۸۲۳ نفر بیان کرد و افزود: برنامه های خوبی برای آنها تدوین شد و رییس مجلس شورای اسلامی در این زمینه دستور لازم را به دیوان محاسبات صادر کرد.

◀️ وی با بیان اینکه به محض پاسخ دیوان محاسبات به وزارتخانه،این تصمیم اجرا می شود، اظهار کرد: پیش از این معیار پرداخت حقوق به این افراد ۴۴ ساعت حقوق کارگری و بیمه درنظر گرفته شد، حرف ما این است معلم ۲۴ ساعت کار می کند و ۲۴ هم خود را برای حضور در کلاس درس آماده می کند، معلم کارگر و کارمند نیست بلکه فردی است که در حوزه تربیت و آینده کشور اثرگذار است.

◀️ معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تمامی نیروهای خرید خدمت مانند سایر معلمان فعالیت می کنند، هم اکنون دریافتی حقوق این افراد بسیار کم است، امیدواریم این موضوع به زودی رفع شود.

استخدام نیروهای خرید خدمات در آموزش و پرورش
 در این مقاله نحوه استخدام نیروهای خرید خدمات در آموزش و پرورش را بصورت جامع و کامل شرح داده ایم، همچنین حقوق و مزایای نیروهای خرید خدماتی را و شرایط جذب آنها را توضیح داده ایم.
با توجه به اینکه آموزش و پرورش هر ساله با کمبود نیرو مواجه است، اقدام به استخدام نیروی خرید خدمات می کند،لذا برای علاقمندان به رشته معلمی این سوال مطرح می شود که نیروی خرید خدمات آموزشی چیست، چگونه معلم خرید خدمات شوم،نیروهای خرید خدمات آموزشی چه کسانی هستند،حقوق نیروهای خرید خدمات چقدر است، در این مقاله به تمام سوالات شما در مورد نیروی خرید خدمات آموزشی و استخدام نیروی های خرید خدمات آموزش و پرورش پاسخ داده ایم.اگر می خواهید به پاسیخ سوالات خود برسید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا آخر بخوانید. 

نیروی خرید خدمات آموزش و پرورش چیست؟

مطابق با آیین نامه ماده 22 قانون مدیریت خدمات کشوری نیروی خرید خدمات آموزش و پرورش به معلمانی اطلاق می شود که در استخدام رسمی وزارت آموزش و پرورش نیستند اما حق و حقوق قانونی آن ها از جمله دستمزد و کسورات باید پرداخت شود و مجازند به اندازه ساعات مورد نیاز این وزارتخانه به تدریس در مدارس بپردازند. در واقع آموزش و پرورش به علت کمبود نیروی انسانی در این حوزه اقدام به استخدام و جذب نیروی خرید خدمات برای رفع مشکل نیرو می کند.
در پاسخ به اینکه نیروی خرید خدمات یعنی چه باید بگوییم این نیروها جز معلمان غیر رسمی هستند که حتی قرارداد معین هم ندارند ولی حقوق دریافت می کنند.

استخدام نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش

هر ساله استخدام نیروهای خرید خدمات در آموزش و پرورش انجام می شود و با توجه به اینکه اکثر استان ها با کمبود نیروی معلم مواجه هستند استخدام نیروهای خرید خدمات در خیلی از استان ها از جمله خراسان رضوی، خوزستان، مشهد و … انجام می شود.
معمولا استخدام نیروهای خرید خدمات بعد از ساماندهی معلمان در مدارس است چرا که لازم است ابتدا ساماندهی شوند تا میزان کمبود نیرو مشخص شود و بعد از این اقدام به جذب نیروهای خرید خدمات گرفته می شود لازم به ذکر است که این نیروها آزمون دارند صرفا یک مصاحبه عقیدتی و گزینش دارند.
با توجه به اینکه نیروهای خرید خدمات در آموزش و پرورش رسمی نبوده و حتی قرارداد معینی ندارند ثبات شغلی کافی ندارند.
اخیرا آموزش و پرورش با توجه به تلاش این نیروها و تجربه ای که کسب می کنند طرح استخدام نیروهای خرید خدمات را مطرح کرده که البته هنور مراحل جذب این نیروها کاملا مشخص نیست، احتمالا برای استخدام نیروهای خرید خدمات در آموزش و پرورش آزمون گرفته شود که بتوانند این نیروها جذب شده و بصورت قرارداد معین مشغول به فعالیت شوند.

حقوق نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش

سوالی که برای علاقمندان به شغل معلمی و جذب به عنوان نیروی خرید خدمات مطرح بوده این است که حقوق معلمان خرید خدمات در سال ۱۴۰۲ چقدر است و پرداخت حقوق نیروهای خرید خدمات در آموزش و پرورش به چه صورت است؟ در پاسخ باید بگوییم حقوق نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش همانند سایر معلمان و بر اساس وزارت کار بوده و پرداخت و واریزی حقوق معلمان خرید خدمات همزمان با سایر معلمان است(البته تاخیر در پرداخت حقوق نیروهای خرید خدمات گاهی مواقع اتفاق می افتد و طبیعی است).
آزمون استخدام نیروهای خرید خدمات در آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ مطرح شده است ولی در این زمینه هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است و در دست بررسی است.آموزش و پرورش سعی دارد با گرفتن آزمون استخدام نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش را انجام دهد تا بتواند کمبود نیروی خود را جبران کرده و از طرفی بجای نیروهای بی تجربه از این نیروهای باتجربه که سال ها در آموزش و پرورش خدمت کرده اند استفاده کند.
تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور خرید خدمت معلمان 1
مشاوره زمان استخدام نیروی خرید خدمات
در این مقاله نحوه استخدام نیروهای خرید خدماتی در آموزش و پرورش را به صورت کامل و جامع شرح داده ایم، اگر در مورد زمان استخدام نیروی خرید خدمات با سوال یا ابهام روبرو شده اید می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن های ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل کنید تا کارشناسان سامانه تلفنی شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

پاسخگوی تلفنی برای خرید خدمت معلمان در سال 1403

معلمان گرامی در سراسر کشور می توانند برای رفع هرگونه سوال و ابهام در زمینه طرح خرید خدمت معلمان در سال 1403 از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان سامانه صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگو و راهنمای معلمان عزیز هستند:

2.7/5 - (12 امتیاز)
منابع :

جهت مشاوره در زمینه خرید خدمت معلمان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 14 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زینب سه‌شنبه , 9 می 2023 - 22:46

سلام بنده از سال ۹۳ مشغول به کار هستم در مدارس غیر دولتی ، می خوام بدونم که می تونم خرید خدمت انجام دهم واینکه باید چه کار کنم

پاسخ مشاور پنج‌شنبه , 11 می 2023 - 15:39

سلام در سال جدید جذب خرید خدمت متوقف شده

ناشناس جمعه , 11 نوامبر 2022 - 14:38

سلام .من یه جوان بیکار تخصیل کرده که که چن بار برای اینکه حذب نیروی خدمات بشم رفتم اموزش وپررورش ولی هر بار که میروم جواب رد به من میدهن ومیگویند که باید سابقه داشته باشی اخه من از کجا سابقه پیدا کنم در حالی که شما اداره محترم اجازه جذب نمیدهین من از اذربایجان شرقی شهرستان بستان اباد هستم لطفا به ما هم راهنمایی کمک کنید من الان چکار کنم که شاید از سال اینده هم جذب نیروی خدمات نباشه خواهشا ما رو هم در نظر بگیرین

پاسخ مشاور یکشنبه , 20 نوامبر 2022 - 10:10

سلام در ازمون استخدامی اموزش وپرورش شرکت نمایید

زهرا پنج‌شنبه , 30 ژوئن 2022 - 0:58

با سلام من ۱۱ سال سابقه تدریس در مدارس غیر انتفاعی برتر را دارم ومتولد ۵۸ هستم کارشناس علوم تربیتی گرایش آموزش ابتدایی وامسال قرارداد با مدرسه مربوطه ام را لغو کردم نا بتوانم جذب خرید خدمات شوم آیا با توجه به سابقه تدریسزورشته مرتطب جذب خواهم شد چون خیلی استرس دارم درحقیقت کارم را ازدست دادم خیلی نگرانم که نکنه بیکار بشم لطفا کمکم کنید

نصب اپ دانش آموزی